16

1.4K 116 12
                                    

Louis pov

Jana kijkt verwonderd naar de brief.

'Ow, fijn! Nog meer jongens in huis!  Waarom niet?' mompeld ze als ze zich omdraaid en de brief in haar zak stopt.

'Euhm, volg maar.' mijn stem klinkt een beetje onzeker terwijl Zayn binnen stapt.

'Dus als ik het goed snap, dan komen er nog 3 andere jongens!' Ik kijk Zayn vraagend aan.

Hij knikt en zijn bruine ogen staan gevaarlijk.

'Dat neemt niet weg dat je nooit die pijn meer gaat voelen, Tomlinson!  Het is niet dat je een paar jaar van me ontsnapt bent geweest, dat je verlost bent van me!' ik krijg rillingen van zijn stem.

Ik versnel mijn pas en als ik de keuken binnen kom en ik zie Jana glazen vol scheken met cola, voel ik me al iets veiliger.

'Jij ook cola, Zayn?'

Hij knikt. En zijn ogen glijden keurend over Jana' s lichaam.

Ik wil er een opmerking over geven maar de bel houd me tegen. Zuchtend loop ik weer naar de gang en als ik de deur open zie ik 3 bekende lachende gezichten voor me staan.

'Uh, Hey!' mompel ik verbaasd. Niall, Liam en Harry kijken me vrolijk aan. En voor ik het besef ben ik beland in een groepsknuffel. Ik glimlach.

'Hallo! Louis! ' zegt Niall vrolijk in mijn oor.

'Hey Niall! Lang niet meer gezien jongen!'

Ik kijk Liam glimlachend aan en hij geeft me een vriendschappelijk kloppje op mijn schouder.  Alleen Harry staartnaar zijn voeten.  Alsof hij juist onder de voeten kreeg van een zeer strenge leerkracht.

nieuw hoofdstuk!

xx me and me!

My adoption boysWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu