19

1.2K 110 14
                                    

Jana

'Is dit van jou?' ik kijk Louis vragend aan. Hij schud zijn hoofd. 'Echt niet? Geen grapjes!' zeg ik.

'Echt niet!' 

Ik haal mijn schouders op. 'Dan niet.' Ik stop het papiertje in mijn zak en raap alles op. Dan loop ik jn naarmijn kluisje, zonder iets te laten vallen. Louis loopt met me mee. Het lijkt alsof hij iets wil zeggen, maar niet weet hoe hij het moed verwoorden.  Geduldig stop ik alle boeken en schriften in mijn kluisje en haal er het nodige uit. Als Louis de juiste woorden heeft gevonden, wil hij beginnen met te praten als Zayn hem roept, het lijkt wel of hij wist wat Louis ging zeggen.

Louis

Ooit moet ik haar toch vertellen wat ik voor haar voel? Ik kijk naar de sierelijke bewegingen die ze maakt als ze haar boeken weg stopt.Ik slik en open mijn mond om te zeggen wat ik al zo lang wou, maar een stem houd me tegen.

'Louis!' ik draai me geïrriteerd om en zie dat Zayn me heeft geroepen. Ik verontschuldig me en loop dan naar Zayn. Hij grijnst.Naast hem steet er een meisje, ze heeft blauwe ogen en blonde haren die in model zijn gebracht, haar gezicht zit vol make-up. Iets wat Jana niet doet.  Weer iets wat haar speciaal maakt.

'Dit is Caro!' Zegt Zayn, nog altijd met die grijns. Ik knik, niet wetend waar dit gesprek naar toe gaat. Zayn zwijgt even, van die tijd maak ik gebruik om even naar Jana te kijken ze kijkt naar me en ik zwaai. Op dat moment duwt Zayn Caro naar mij en ze verliest haar evenwicht waardoor ze op me valt en ik  haar moet opvangen.

omg! jullie zijn echt geweldig!  wow! menen jullie die echt? geen grapje!  meer als 130 comments op mijn vorig hs! waow! jullie zijn echt te gek! omg! ik dacht dat ik er 10 ofzo ging krijgen! Dan was ik al blij, maar dit! omg echt waaaar bedaaaaaaankt!
Xxme and me!

My adoption boysWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu