Harry
Ik had het niet mogen doen! Het was zo dom van mij! Ik heb mijn beste vrienden bedrogen! Gewoon omdat ik jaloers was!
Ik kijk naar mijn schoenen.
*flashback*
Stilletjes sluip ik de tent van Louis in. Lopend op de tippen van me tenen onderzoek ik de hele tent, als ik het papiertje heb gevonden loop ik de tent uit. Als ik de tent uitloop voel ik de opluchting door mijn hele lichaam stromen, omdat niemand dit heeft gezien. Maar die opluchting verdwijnt al snel als ik op een takje trap.
'Is daar iemand?' een straal van een pillamp schijnt recht in mijn gezicht.
'Ik ben het Harry! ' zeg ik tegen Louis.
Louis laat een opgeluchte zucht horen.
'Ik dacht dat er ingebroken werd in mijn tent!' zegt hij met een glimlach. Ik glimlach terug, maar met een kloppend hart in mijn keel. Mijn hand houd het papiertje stevig vast.
'Slaapwel Harry! ' zegt de bruinharige jongen en kruipt zijn tent in.
'Slaapwel Louis.' mompel ik. Ik loop naar mijn tent en ga in mijn slaapzak liggen. Dan dringt het tot me door hoe stom ik ben geweest! Ik heb gewoon onze vriendschap verpest! Als ik het briefje nu terug ga leggen, gaan ze me door hebben. Maar als ze over een paar dagen, maanden of jaren het te weten komen, gaat het nog erger worden! Misschien moet ik het gewoon verzwijgen. We zijn immers hier om plezier te maken! Wij 5! 5 jongens zonder ouders! Dus het zou stom zijn als ik de hele vakantie verpest!
*einde flashback*
'Kom je nog naar binnen, of hoe zit het?' Niall staat te wachten in de hal. Met een onzeker gevoel loop ik naar binnen. Als ik in de keuken kom zie ik Zayn op een stoel zitten, hij heeft een glas in zijn hand en praat met een meisje.
'Is Zayn ook geadopteerd? ' vraag ik meet een zwaar gevoel in mijn buik. Liam knikt. Oh nee! Als Zayn dit ooit te weten komt wordt ik vermoord!
sorry dat ik zo lang niet meer heb geschreven! Maar ik had niet zo veel tijd! hoop dat jullie het een leuk stukje vonden!
xxw me and me!!
JE LEEST
My adoption boys
FanfictionOntmoet Jana Cooper, een meisje met rijke ouders en veel vriendinnen. Eigenlijk zijn het geen echte vriendinnen. Ze willen alleen maar vriendin met Jana worden omdat ze zo rijke ouders heeft. Dat vind Jana niet zo leuk, want ze verlangd naar vriend...