BTS momento pt 1(huru-hara di kenduri zico)

794 67 3
                                    

"omma!!Jagalah diorang kejap..Takkan Seul nak bawak diorang semua pergi kenduri tu kot..Malulah Seul.."

"------"

"Alahh omma Ni,omma lagi pentingkan shopping dengan dating Vida tu Dari Seul..Ni nak mrrajuk Jap..Ape kata omma shopping bawak budak2 tu..Haaa kan comel..Nenek bawak cucu shopping."

"-----"

"Ommma plisss..Seul merayu Ni.."

"Tuuuuuttutttt"

Aishh jinjaa!!Omma letak phone.Tak kesian ke dekat anak dia yang comel lagi manis Ni.Dahlah nak gi kenduri kawin lepastu nak kena usung budak2 Ni lagi..Yang pentingkan kenduri tu ramai member2 univrsiti aku..Mesti diorang kata aku gatal sebab muda2 dah ramai anak..Tu aku tak kisah sangat pun,lantak diorang nak kata ape pun.Yang paling aku kisah mampu ke aku nak control budak2 tu..

Hanseul memandang depan.gelagat bts diperhati..

Tae yang makan nasi sambil meniarap

Min Suga jangjang bongbong tidur atas meja ruang Tamu

Seokjin tengah buat gimnastik berirama

Namjoon tengah menghasilkan seni Di dinding rumah

Hoseok tengah menunggang Jimin keliling rumah..

Of course jimin sedang jadi kuda kepada kuda..Hahah maksudnya menjadi kuda pada hoseok..

Dan jk tengah memancing ikan gapi dalam balang ikan.nak buat ikan masak kicap katenya.

Hailahh mampu ke?

😎😎😎
"Noona kite nak gi mana pakai lawa2 Ni?Chim rase macam chim nak kawin je pakai baju Ni"

"Kita nak gi kenduri rumah kawan noona..Janji dengan noona behave ye..Jangan buat perangai..Kalau tak noona tinggal dia kat tepi rumah hantu.."

"Deyyy"

Jawab mereka serentak.

"Wonwoo ok?"

Kata Hanseul sambil memandang wonwoo yang duduk dibelakang sekali Dan paling hujung kereta

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kata Hanseul sambil memandang wonwoo yang duduk dibelakang sekali Dan paling hujung kereta.

"...."

Aishh pendiam betul anak m.cik Jeon Ni..Tak jawab pon soalan aku..Dahlah tak pasal2 aku kena bawak dia sekali gi kenduri.makin bertambahlah kanak2..hahaha.Time-time Ni lah m.cik Jeon nak bersalinnya..Anak ke 10 rasanya..

"Noona,wonwoo hyung kata ok..Dia Bisik kat Kookie Tadi"

"OK Kookie..Dah pakai sitback belum semua?"

"Noona,jangan buat malu boleh tak..pleasee....It suppose to be seatbelt not sitback.malam Ni noona kena datang kelas English kat bilik joon ok?"

"Erkk ok joon.dah pakai SEATBELT belomm?"

"Dah"

Kaja!!!

"Wonwoo hyung kita adik beradik ke sebab nama kita sama Jeon?"

[O.G]Seven Star🍙BTS as ChildWhere stories live. Discover now