"noona!!!!!Mana seluar ultraman Kookie?"
"Dah koyak kan haritu.."
"Bile?mana ada koyak"
"Ehhh dia yg pkai sampai koyak,boleh lupa pulak"
"Aikkk mana ade..Yonggi hyung tau mana seluar tu koyak?"
"Ermmm"
"Ko caya cakap yonggi hyung..kokie lupa ke?Sebenarnya yonggi hyung yg koyakkan."
Sampuk Jhope yg sedang mengulum lolipop.Kookie kelihatan berfikir lagi.
"Ehhh kau Ni Hobie.pandai je buat cerita..Ko ingat aku nak ke pakai seluar gambar mcm tu.."
Yonggi terus keluar dari bilik seakan2 mengelak..Hahaha ye lah tu,mesti dia punya kerja...
"Ohh yeah..Kookie dah ingat.seluar tu koyak waktu yonggi hyung pakai kat kolam renang Kan..Ishhh Patutlah dia Beria sangat jawab soalan rupanya nak cover dia punya salah..Hurmnm geramnya"
Kookie bercakap dengan penuh semangat seperti ahli politik.
😁😁😁😁😁
"Auuuuuuu...Kookie sakit..Arghhh sakit ..Stop!!!Auuuuu."
Suara min Suga jangjang man bongbong kedengaran kuat deselangkan dengan tangisan.
"Mengaku dulu,hyung yg koyakkan seluar ultraman tu kan!!"
Hobie Dan jimin Sibuk menarik tubuh kecil jungkook dari terus mengigit bahu suga.
"Yahhh Kookie,berhenti sekarang!!Kesian suga hyung nanti tercabut bahu dia kang"
V Pula masuk campur.Dia memeluk erat patung bullbasaur.rambutnya kelihatan kusut Masai..Yelahhh org Baru bangun tidur.
"Sakit...Kookie..Huawarghhhh.."
Suga Sudah terduduk sambil menangis teresak-esak.sesekali menyedut hingus Yang meleleh.Bajunya pula Sudah londeh menampakkan bahu dan lengan putih gebunya.
"Kemane!!!!Kookie tak kesian ke kat suga hyung..Gigi Kookie dahlah besar pastu gigit suga hyung Pula.."
"Andwae!!!Kookie. Nak gigit sampai yoongi hyung mengaku salah dia..Humpphhhh"
Krakkkk
Sekali lagi dia mengigit suga setelah menghabiskan kata2 nya.
"Auhchhhh"
Sementara itu didapur.
"Noona masak ape tu?"
Hanseul membelai rambut namjoon sebentar sebelum memulakkan kerja.
"Noona nak masak lauk untuk korang lah Ni.."
"Oooo,boleh Jin tolong?"
"Ermmm..Bol...."
"Auchhhhhh.."
Siapa pulak duduk melalak tu.kata2 Hanseul terhenti dengan bunyi orang menangis..
"Siapa yg nangis tu noona.teruk sangat gayanya.."
"Uishh tak Taulah noona,"
"Jap noona,biar joon pergi melawat kawasan."
Tubuh kecil itu mula hilang dari pandangan.
😑 😑😑😑
"Kenapa Kookie buat suga hyung macam tu?Tak kesian kat suga hyung ke?"Aku memandang tajam kearah Kookie yg sedang menunduk kelantai.Jari Kookie berada dalam keadaan ini
👉👈..Hahahahah bahasa melayu tu!Jaga sikit..
YOU ARE READING
[O.G]Seven Star🍙BTS as Child
FanfictionAku tamak!! Bukan seorang tapi tujuh orang sekaligus aku ambik jadi anak angkat. Diorang sangatlah comel.. sampai aku pon jatuh hati dengan kecomelan mereka -_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_- Jinie joon yoongi Hobie chimchim taetae kookie -_--_--_...