Part 11(kami sayang Jin😊)

661 56 5
                                    

Sudah sejam aku berjalan Di kawasan perumahan Ni.tapi kelibat Jin langsung tak jumpa.Dia bukan tinggi mana pun,kaki pon pendek!Macam manalah dia boleh berjalan jauh dalam suhu Yang sejuk Gila Ni..

Kerisauan aku mula meningkat.membayangkan Jin duduk dalam kesejukkan..😭😭😭.mana tak nya,suhu kian menurun,hari pulak kian gelap..Aku Yang dewasa kuat perkasa  Ni Pon rasa nak pitam Sebab sejuk..Baju aku Ni dah bnyak lapis Pon,sejuk masih mencengkam.Kesiannya Jin.dia hanya memakai baju nipis  Dan cardigan sahaja.

"Jin nah!!Jin!!Kat mana..Noona minta maaf ye sayang.."

Aku masih Gigih mencari Jin.sumpah sejuk.Aku berhenti berehat Di taman permainan Yang ratanya diliputi salji.

"Huuuuh..Jin noona minta maaf."

Aku mengigit Bibir menahan sebak Yang dipendam.Setitis,demi Setitis air Mata mula mengalir dan akhirnya aku teresak sendiri.

"Jin..Huwarghhh jinn noona minta maaf..Noona Janji noona beli Mario yg Edisi pink tu..Mahal Pon Mahal lah..Noona tak kisah..Huawarghhhh..I love u...Jiniie!!!!"

Aku teriak seperti kanak2 Kehilangan ibu.bukan nak selekeh tapi hingus Pon keluar berjejeh-jejeh tapi malas nak lap.ekcelly ingus dh beku Sebab sejuk..Hahaha bongok..K abaikan.

"Betul ke noona nak belikan Jin Mario pink Edisi terhad tu"

Tetiba ADA suara membalas.Jin menggelunsur(?) Laju Dari gelunsur.

"Jin?Jinnie!!!Omonaaa"

Jin memeluk tubuh ya sendiri sambil menahan sejuk.Bibir pucatnya mengigil sejuk.

Hanseul pastas berlari kearah anak kecil itu lalu dipeluk lama.

"Jin pergi mana?Kenapa tinggalkan noona dengan adik2?"

"Sebab noona tak sayang Jin "

Aku menangis dengan kuat..Pedih hati dengar jawapan budak Ni..Kesiannya!!!Mesti dia sering terasa diabaikkan..Noona minta maaf...

"Mana ade..Noona sayang Jin sangat-sangat.Jin jangan tinggalkan noona macam Ni lagi ye..Nanti noona nangis..Ok sekarang Jom balik sejuk Ni"

Aku menyarungkan tubuh Jin baju sejuk.Tubuh itu didukung Dan depeluk kemas.

"Jin tak Kisah kalau noona lebihkan adik2.Jin paham diorang masih kecil.kookie Pon masih tidak reti pakai seluar sendiri atau tae selalu kencing atas katil.Tapi noona kena bagi sedikit masa untuk Jin luangkan masa dengn noona"

Jin pantas meletakkan kepalanya dibahu Hanseul.Dia mengayutkan tangannya dileher Hanseul.

"Baiklah Jin.."

💜💜💜💜💜💜💜💜
"Jin hyung nah ambiklah ikan yonggi."

Tangan kecil suga menyepit isi ikan lalu diletakkan didalam mangkuk Jin.

"Hurmnm sayangnya Jin hyung"

Tae Dan jimin masih mengesel-ngeselkan tubuh mereka pada Jin.seakan akan melepaskan rindu.

Jin memandang Kookie pulak Yang berada Di kerusi sebelah.Dia hanya memandang Jin dengan Mata bulat Dan bersinarnya.Jin rasa macam tak lalu nak makan bila dijadikan perhatian.

"Tae,tepilah sikit.chim nak peluk hyung gak."

"Erkkk bolah tak korang brrdua turun dari kerusi hyung Ni.takut patah.bukan ape kerusi Ni dahlah kecik tapi duduk bertiga.."

"Jin hyung,jangan tinggalkan Hobie lagi ye!Nanti Hobie nangis.."

Jin mengangguk sambil tersenyum.

"Ye hyung janji..Kalau Jin nak larikan dari rumah bawak kami sekali.kitakan dah Janji sehidup semati"

Namjoon Pula menyampuk sambil menyuap puding kedalam mulut kecilnya.Yonggi mengangguk menandakan dia setuju dengan kata2 namjoon.

"Yelahhh..Terima kasih Sebab sayang hyung"..

💜💜💜💜💜💜
"Noona!!! Betul ke kita nak gi bercuti kat pantai???"

"Yeyeyeyey,seronoknya!!!"

TBC

Heheheh hai🙌...Sorry Sebab pendek dan Hambar tahap dewa Sebab kekangan masa..Terima kasih baca Sebab sekarang dah ade 670 reader..Kehkehkeh..Oh yeayy thank Jugak kepada voter Dan comment..

Mari kita meroyan sekejap

Btw comeback bts Memang,perghhh tak Taulah Memang terbaik.rasa nak nangis..Sebab cantik..Semua benda cntik giler!!!

Seriesly Jhope in pink really a good consept..Dia nampak soft sangat..Ya Allah sumpah dia hensem giler...

Ya Allah sumpah dia hensem giler

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

And here daddy hoseok!!!

And here daddy hoseok!!!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
[O.G]Seven Star🍙BTS as ChildWhere stories live. Discover now