Mohon tengok video diatas Dan komen disini..Sedih giler tengok V nangis..Sebelum start siapa tak tau function bts momento sila rujuk a/n sebelum Ni yer anak2..
Ni sambungan setelah yerin meninggal.hoohohi pening?Bace jelah ..✌
"joon nampak tak budak demam Tu..Ilang pulak budak Tu?"
Namjoon menggaru dagunya..Pensil ditangan diketuk-ketuk dilantai.dia berpikir lama..Dan terus berpikir..
"Joon lamanya berpikir?"
"Ohh ye lupa nak jawab soalan noona.Terpikir benda lain plak..Hahahahah"
Dia tersengih sehingga menampakkan lesung batunya ehh tak maksudnya lesung pipit.eiiii comel betul!Sapa ade lesung pipit angkat tangan?Haaa padan muka cacat..Huhuhu ehh jgn marah.✌
"Aishh joon Ni,lama noona tunggu jawapan kamu rupanya kamu mengelamun Pula..Takpelah noona pergi Cari budak yg malas mkn ubat Tu.."
Aku mula melangkah ke dapur.aku dapat melihat Jin sedang menyapu jem pada roti untuk yoongi Dan Hobie.abang yg baik betul.
Jin mengusap(?) perlahan kepala Hobie Dan yoongi sambil tersenyum sebaik roti buatannya dimakan.Ni mesti suami solehah Ni..HUMPHHH
"Jinnie,yoongi,Hobie nampak tae tak?"
Aku mendekati mereka.
"Aikk bukan dia tidur kat bilik ke Tadi..Rasanya waktu Hobie bangun tido Tadi dia yg tidur sebelah Hobie."
"Sekarang Ni dia takde kat mana2 Pon.haishhh "
"Ntahhh ntahhh dia main kat luar"
Aku memandang tingkat..Aishh budak Ni dahlah demam main kat luar tengah panas terik pulak Tu.
"Noona,chim nampak dia main ngan soonshim kat luar"
Tetiba ade suara kecil menyampuk.aku memandang jimin Yang struggle memakai seluar pendek.ni mesti Baru lepas Melabur .
"Chimn berhenti!Sini noona pakaikan chim seluar.apelah chim ni?Seluar nikan terbalik.sebelum pakai kena tengok dulu samaada dia terbaik ke tak."
Tangan aku lincah membaiki Seluar tersebut..Cehh budak Ni sempat pulak dia menulis nama Christian chimchim diseluarnya..lol..
"OK done..Noona keluar Cari tae Jap ye?"
Aku berjalan keluar.oh mangaii bapak arh panas .mana budak kecik Ni?Aku memandang keliling rumah..Aik tak nampak Pon kelibat dia..Betul ke tak tae ade kat luar?
Tetiba aku nampak sepasang kaki terjulur keluar dari rumah anjing.melalui selipar yg dipakai Pon aku dah tau makhluk mana yg tidur dlm rumah anjing Tu.yelah tae sorang je Yang pakai selipar gucci dalam rumah ni..Hehehe gurau ja.Dia pakai selipar Spiderman warna pink..
Hailahh rumah aku kemain besar kat sini Jugak dia nak tidur..Dahlah si soonshim Tu kemain besar,dia boleh pulak menyempit kat situ..
YOU ARE READING
[O.G]Seven Star🍙BTS as Child
Fiksi PenggemarAku tamak!! Bukan seorang tapi tujuh orang sekaligus aku ambik jadi anak angkat. Diorang sangatlah comel.. sampai aku pon jatuh hati dengan kecomelan mereka -_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_- Jinie joon yoongi Hobie chimchim taetae kookie -_--_--_...