part 13(selamat berkenalan,mingyu hyung)

686 56 4
                                    


Hanseul pov

"NOONAA...KOOKIE TERKENCING ATAS SOFA DEPAN TV"

Haaaaaaahh ,Sudah..Nak kena budak kecil Ni..Tulah Tadi aku suruh pakai pampers tak nak..sibuk nak tengok TV.

"NOONA CEPATLAH AMBIK KOOKIE TU..HUISHH DAHLAH DIA TERKENCING KENA BAJU TAE..HUMPHHH"

Tae pantas menaggalkan bajunya lalu dicsmpak kelantai.Jijik sangat gayanya padahal dia lagilah terkencing kat tadika waktu hari sukan sekolah minggu lepas.

Hanseul  pantas Turun ke ruang Tamu.sebelum lagi ramai jadi mngsa dia.bukan tak tau perangai nakal Kookie,lagi org marah lgi suka dia buli orang..

"YAH JUNGKOOKIEE!!!"

Tiada kelibat Kookie diruang Tamu.hyungnya masing2 gi sekolah,Yang tinggalkan budak bertiga Ni je.

"Jimin nampak Kookie tak?"

Jimin yg sedang makan memberhentikan kunyahanya serta merta.

"Dia siram pokok bunga noona."

"Aishh jinjaa budak kecik ni.Memang nak kena.Dah sambung makan balik chim."

"Dey"

Aku pantas membuka pintu ruang tamu.dang!!Terpampang satu tubuh kecil yang elok terbogel sedang Sibuk menyiram pokok bunga.siap ade member lagi..Mesti anak jiran sebelah yg Baru pindah..

Jungkook pov

"Yugyeomiee tolong bukak paip kuat lagi..Air Ni slow sangatlah.."

Jungkook memberi arahan kepada kawannya.yugyeom Yang Naif tu bukak air paip dengan laju.

"Ni Baru syok,hehehe.."

Kookie ytersenyum sambil mengawal paip.seronok sangat gayanya.Yugyeomie Yang pendiam pulak sibuk menguis tanah guna tangan.

"Wehh Kookie,ko tak Malu ke bogel depan rumah macam Ni."

Tegur Jackson pulak.Jackson merupakan abang yugyeom.dia sangat hiperaktif..Jangan kawan dengan dia..

"Biarlahh body kita lawa macam fattah Amin.."

"Okeylah .. aku gi sekolah dulu.."

Kata Jackson sebelum melompat Naik Moto abangnya.Dengan bag pororonya..Haishh comel betul!!

"Abang kau tu kecoh betul.tapi tak sekecoh abang2 aku.nak pekak rasanya..asyik2 menjerit macam ah duduk jauh sangat padahal sembang sebelah2 je."

Kookie membebel.dia juga turut duduk disebelah yugyeom.lalu tangannya laju mengorek tanah.macam dah biasa buat.

Author pov.

"JEON JUNGKOOK!!!STOP BERHENTI MAIN KOTOR.YA TUHAN DENGAN PAIP AIR TERBUKAKNYA,BADAN PENUUH SELUT!!AISHH ANAK AKU SEORANG NI PANTANG TINGGAL,ADE JE NAK BUAT."

Jungkook memandang Hanseul dengan senyuman bunny.

"Awak kita balik dulu ye.noona Awak dah nak bertuka jadi Hulk.anyeong"

Yugyeom pantas berlari pulangkn ke rumahnya.

Hanseul mengangkat tubuh Kookie.Dia meronta -ronta minta dilepskan..

"Andwae KOOKIE nak main lagi..lepaslahhh"

Hanseul menepuk perlahan punggung Kookie.

"Nakal sangat Ni..Nakal betul..Takde sekarang Kookie kena Mandi..Kan noona kata jgn main motor."

Kookie mencubit namun dia memeluk erat leher Hanseul.Dia meletakkan kepalanya dibahagi Hanseul.

"Biarlahh Kookie nak main tanah.kookei suka"

[O.G]Seven Star🍙BTS as ChildWhere stories live. Discover now