Short update:kedai kasut sebelah kedai ABC Hamid
"Noona Ni lembab lah,joon ngan Hobie tnggu kat luar dulu lah.."
Namjoon mula keluar Dari kedai kasut
"Noona lembab macam perempuan"
Yoongi Pula membebel..
"Noona bukan perempuan ke?"
Tanya si bongsu bergigi arnab pulak
"Noona tu sebenarnya duyung"
"Erkk ape yg kau merepek Ni Hobie!!Aku tau kau gilekan cite legend of blue sea tapi tak yah lah obvious sangat"
Jin Pula menyampuk perbualan.Sudah masak dengan perangai adik2 nya Yang suka merepek..Sebenarnya Jin kepala merepeknya..Acah matured..Hak tuihhh*ludah tepi longkang..
"Noona beli kasut ke buat kasut?Dah nak terberak tae tunggu..Hurmmmmmm"
"Lahh kau tak tau ke kedai Ni bukan menyediakkan perkhidmatan jual kasut tapi perkhidmatan Yang bertemakan masuk kedai buat kasut sendiri.."
Namjoon dengan petahnya bercakap.ala2 genius gitu..
"Dude....Tak kelaka weh..Hambar..Tak paham..Boooo...Joon tak cerdik"
Jin memprovoke.(ok bayangkan Jin provoke kmpulan suga mcm dlm bts season greetings 2017..)
OK sentap.aku mmg tak cerdik ..
"Ermmm lambat lagi ke?"
Kata jimin tiba2 sambil mengentel janggutnya
."Wehh chimney pehal ade bulu bawah dagu kau.sejak bile kau dah akil baligh..Aku yg darjah 2 Ni pun belum ade.hebat budak 6 taon dah berjanggut"
Kata suga sambil bermain janggut jimin..
5 jam kemudian..
"Hiuhh akhirnya aku dapat pilih kasut yg terbaik..Mana budak2 tu"
Kata Hanseul sambil menjijit 5 plastik kasut..hamboihh
Hanseul memberhentikan langkahnya tiba2..Jantngnya berdegup laju..Air liurnya ditelan perih..Air peluh Pula mula mengalir laju..
Maigadd asal adik2 aku hensem sangat Ni..Macam abang2 bts.yang pitanunmul tu..
"Noona kenapa lambat sangat,penat kami tunggu"
Han Seul masih terkedu..Wajah yoongi,hobie,joon Dan tae dipandang lama..
"Noona,noona pandang ape tu..Taulah kami hensem tapi tak yah lah buat muka byuntae gitu..Geli tau"
"Heoll..Tolong sikit..Noo--noona cume ermmm xde papelah..Jom balik...Mana chim,Jinie dgn kookie?"
"Diorang gi tandas cukur jambang chim"
----_++++
OK tau Hambar..Hahah main pointnya cuma nak cakap Cuba korang bayangkan korang keluar dari kedai tetiba tengok ade 4 namja pandang korang macam tu..Huuuuh I kennot..Pengsan weii
Bye...
Thank baca sampah ni
YOU ARE READING
[O.G]Seven Star🍙BTS as Child
FanfictionAku tamak!! Bukan seorang tapi tujuh orang sekaligus aku ambik jadi anak angkat. Diorang sangatlah comel.. sampai aku pon jatuh hati dengan kecomelan mereka -_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_- Jinie joon yoongi Hobie chimchim taetae kookie -_--_--_...