Pohled do očí

336 18 5
                                    

Clarke: 

Odcházela jsem od Bellamyho, který tam šokovaně stál. Bylo mi ho líto. Došla jsem do pokoje a posadila se na postel. Hlasitě jsem přemýšlela: „Pořád by mě jenom chránil a pomáhal mi. Musela jsem to udělat.". Najednou někdo zaklepal. Hluboko v sobě jsem doufala, že to je Bellamy. Otevřela jsem dveře a za nimi stál pozemšťan.

„Stalo se něco?" zvědavě jsem pohlédla.

Zamračeně začal: „Heda..."

Nenechala jsem ho ani domluvit a vyhrkla ze sebe: „Stalo se jí něco?".

„Ne." Usmál se. „Zve vás na svou oslavu. Počkám venku." dořekl a odešel.

Oddychla jsem si a začala přemýšlet co si vezmu na sebe. Začala jsem vyhazovat věci ze skříní a naštvaně řekla: „Vždyť tu nemám nic pěkného." Když jsem vytahovala batoh, vypadl mi ten kousek látky, který mi Lexa dala. Zabalila jsem si ho i se skicákem a vyrazila. Když jsme přijížděli do Polis, všude se hemžili lidi. Nikdy jsem jich tolik na jednom místě neviděla.

„Jsou jako švábi. Nic ti nedělají, ale jsou otravní." řekl pozemšťan.

„Máš nějaké jméno?" zeptala jsem se zvědavě.

„Říkej mi Jay." odpověděl.

„Clarke." dodala jsem.

„Jak dlouho tu žiješ?" zeptala jsem se.

„Byl jsem po boku Niamh, byla Heda před Lunou." rozpovídal se.

„Co se jí stalo?" zvědavě jsem se ptala.

Nadechl se a řekl: „Zabili ji... jako každou druhou Hedu.".

Zhluboka jsem se nadechla.

„Neboj Lexe se to nestane. Když jsme s vámi uzavřeli mír, vyřešilo to hodně problémů." řekl pobaveně.

„Ale nějaké tam pořád jsou ne?" zeptala jsem se starostlivě.

„Problémy?" zvedl obočí.

Zakývala jsem hlavou.

„Jistě že." usmál se a my už byli skoro u budovy.

. . .

„Bylo mi potěšením tě poznat Clarke kom Skaikru."

„Jayi děkuji za doprovod." usmála jsem se a rozešla se do budovy.

Vešla jsem k Lexe do pokoje. Sladce spala na pohovce. Usmála jsem se.

 Přišla jsem k ní blíž a skočila

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

 Přišla jsem k ní blíž a skočila.

„Au! Clarke!"

Začala jsem se smát. Lexa se začala taky smát a přitáhla si mě k sobě. Hypnotizovala mě pohledem a mnou projelo napětí. Když mě začala líbat na krku, zajela jsem jí rukou do vlasů. Jemné vlasy se mi vlnily mezi prsty. Srdce mi bilo jako o závod. Byla to šílená vášeň. Rozevřela mi nohy a nechala mě si na ní sednout. Přesně v tu chvíli se dveře pokoje rozletěly a dovnitř vešel Titus.

TROUBLE IN PARADISE /CLEXA-BELLARKE/Kde žijí příběhy. Začni objevovat