Vzrušení

390 20 1
                                    

Luna:

Když jsem se ráno vzbudila, hned jsem šla do jeskyně. Vpíchla jsem mu další dávku a ukazovala mu obrázky Clarke. Chtěla jsem ať ji zabije. Vždy jsem ho pořezala nožem, když jsem ukázala její fotku. Doufala jsem, že ho to nasměruje k nenávisti Clarke.

Clarke:

Lexa mě vzbudila polibkem na tvář. Usmála jsem se a pomalu vstala. „Jak dlouho už tu jsi?". „Luna mě vzbudila kolem šesté ráno, nemohla jsem usnout, tak jsem tě přišla pozorovat jak spíš." řekla pobaveně a políbila mě. „Zajdeme dnes na lov?" zeptala se mě. Cítila jsem, jak v ní narůstá napětí, které se projevovalo mrazením v zádech a rychlým pulsem. Přikývla jsem a strhla ji sebou do postele. Když se začala červenat, tak jsem ji  vášnivě políbila a ona mě začala svlékat. Bylo to poprvé, co jsme spolu byli takhle v posteli. Nechtěla jsem udělat žádnou chybu na vše jsem šla pomaličku a Lexa si to nesmírně užívala. Každý můj dotek  pro ní byl vzrušujícím zážitkem. Obrátila mě na záda a ukázala mi svoje tempo. Pomalu zajela prsty pod kalhotky a já si připadala jako v nebi. Když už bylo po, Lexa si lehla těsně vedle mě a řekla: „Teď sprcha?". Usmála jsem se a řekla: „I když bych tu s tebou byla celý den, tak by jsme měli jít už něco dělat." kývala hlavou a dodala „Až po tom." a začala mě líbat.

" a začala mě líbat

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Bellamy:

Jediné myšlenky patřili injekci a zabití Clarke. Udělal bych cokoliv pro další dávku. Když si mě chtěla Luna otestovat, dala přede mě fotku Clarke a čekala co se stane. Já ji roztrhal v zubech. Byla si jistá, že jsem připravený. Teď už ji zbývalo jen Clarke někam vylákat.

Clarke:

Byli jsme ponoření v lovu, když mi Lexa ukázala prsty, že se máme rozdělit. Procházela jsem kolem jeskyní. Najedou jsem uslyšela něčí hlas. Ten hlas mi přišel povědomý a začala jsem hledat vchod. Když jsem vešla dovnitř nemohla jsem uvěřit svým očím. Luna mučí Bellamyho. Rozběhla jsem se a začala se s ní prát. Byla silnější než já. Pořádně mě zmlátila. Ležela jsem na zemi a ona mezitím uvolnila Bellamymu ruce.

Bellamy:

Luna mi řekla ať to dokončím. Vytvořila mě, abych zabil Clarke. Když jsem se nad ní postavil, rozmáchnul jsem se, ale těsně před obličejem jsem se zasekl. Luna začala řvát: „No dělej! Zabij ji!". Ale to jsem nemohl udělat.

 Rozmáchl jsme se a kamenem rozsekl luně hlavu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

 Rozmáchl jsme se a kamenem rozsekl luně hlavu. Viděl jsem, že se Clarke šokovaně dívá. Nechtěl jsem, aby mě takhle viděla. Vynesl jsem ji ven před jeskyni a praštil ji do hlavy. Moje myšlení bylo,  jako kdybych to nebyl já. Utekl jsem hluboko do lesa a Clarke tam nechal.

Clarke:

Nemohla jsem uvěřit co se to děje. Luna vytvářela Reapers a Bellamy byl jeden z nich. pořád jsem ležela na zemi a koukala na tělo luny. Viděla jsem sice rozmazaně, ale poznala jsem že se ke mě Bellamy blíží. Podala jsem mu ruku, aby mi pomohl se zvednout. Zvedl mě a vynesl ven z jeskyně. Pomalu mě položil, ale potom jsem jen ucítila bolest. Vzbudila jsem se a v náručí mě držela Lexa.

Pořád dokola něco opakovala, ale já ji nevnímala

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pořád dokola něco opakovala, ale já ji nevnímala. Jediné co jsem vnímala byla bolest hlavy. Cítila jsem jak mě zvedá. Probudila jsem se až v Arše. Kde u mě seděla máma. Rychle jsem se chtěla zvednout, ale Abby mě zastavila a řekla: „V pořádku.. Jen lež."

Co se stalo?" zeptala jsem se

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Co se stalo?" zeptala jsem se. 

„Luna je mrtvá." odpověděla mi Abby.

 „To vím, ale co Bellamy?" zeptala jsem se.

 V tom přišla Lexa a zeptala se: „Bellamy? Jak do toho zapadá Bellamy?"

 „Zabil ji." pomalu jsem řekla.

Dala si ruce na pusu a se slzami v očích řekla: „Víš co to znamená?"

Nechápavě jsem na ni pohlédla.

„Nebudeš popravena za smrt Hedy."

Otevřela jsem pusu a řekla: „A Bellamy?".

„Je mi líto Clarke." řekla Lexa.

„Ale on byl pod vlivem té drogy, Luna z něj udělala Reapera."

„Cože?" zeptala se Abby s Lexou naráz.

„Kde je teď? Uhodil mě do hlavy.. to on mě omráčil. Vynesl mě ven a potom mě omráčil." zmateně jsem opakovala.

„Klid najedeme ho!" řekla mi Lexa s objetím.

Nadechla jsem se a řekla: „Jsem unavená.".

„Jen spi." řekla Abby a opustila pokoj.

Lexa:

Upravila jsem Clarke deku a sedla si  na zem. Byla jsem ráda, že je Clarke v  pořádku, ale zároveň jsem měla vztek na Bellamyho a na Lunu. „Luna byla moje nejlepší kamarádka už od malička. T-teď  je mrtvá. To ona tvořila Reapers. Udělala zrůdu z Bellamyho. Proč Bellamy uhodil Clarke?" přemýšlela jsem.

 Proč Bellamy uhodil Clarke?" přemýšlela jsem

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
TROUBLE IN PARADISE /CLEXA-BELLARKE/Kde žijí příběhy. Začni objevovat