Clarke:
Když jsem se probudila, zjistila jsem, že mě Bellamy objímá zezadu. Chtěla jsem se nepozorovaně zvednout, ale když jsem se pohnula, Bellamy si mě k sobě ještě více přitáhl. Otočila jsem se na něho a viděla jeho spokojený chlapecký úsměv. Usmála jsem se a znova se zkusila dostat ze sevření. Trvalo mi to asi pět minut. „Konečně." pomyslela jsem si a pomalu se rozešla ke stromu. Bylo tam odložené čisté Bellamyho obleční. Zapomněla jsem si v Polis trička, takže jsem si musela vzít jeho. Nejvíce se mi líbilo šedé se srolovanými rukávy. Na boku bylo trošku potrhané, ale nevadilo mi to. Začala jsem se převlékat, když jsem ucítila pocit, že mě někdo sleduje. Byl to Bellamy. Rychle jsem si navlékla tričko a rozešla se k němu.
„Dobré ráno. Jak jsi se vyspala?" zeptal se s dobrou náladou.
„Dobře. Trošku mě bolí záda, ale..." ani jsem to nedořekla a Bellamy mi skočil do řeči.
„Chceš je namasírovat?" rychle se zvedl a šáhl mi na ramena.
„Nech mě!" řekla jsem a odtáhla se.
Bellamy se šokovaně zarazil a povzdechl si.
„Promiň. Jen... j-ještě nemůžu." řekla jsem bezradně.
„Řekneš mi co se stalo?" zeptal se zvědavě.
„Nejsem připravená o tom mluvit. Ještě ne." řekla jsem se smutkem v hlase.
„Ať je to cokoliv je mi to lito." pohlédl lítostivě.
Lexa:
„Aaaaaaa!!!" probudila jsem se ze snu s řevem. Cale ke mě přiběhl a začal mě utěšovat.
„Jsi celá zpocená. O čem se ti zdálo?"
„Clarke. Azgeda ji zabila."
„To bude dobrý. Byl to jenom sen."
Chytila jsem polštář do ruky a objala ho. Kolena jsem přitiskla k bradě a přemýšlela, jestli to byl dobrý nápad se sní rozejít. „Možná by jsme to vyřešily." řekla jsem si v hlavě.
„Donesu ti něco k jídlu." řekl.
Kývla jsem hlavou a lehla si.
. . .
Za chvilku někdo klepal na dveře. „Dále." řekla jsem.
Byl to Titus. „Hedo," řekl a uklonil se „Máš tam na vyřízení pár sporů. Mám je vyřídit za tebe?".
„Hned tam budu, jen se nasnídám.".
Kývl hlavou a odešel. Zvedla jsem se a začala si balit věci na lov. Cale vešel do dveří s koženým vakem.
„Mám nějaké dobroty." usmál se.
Úsměv jsem mu oplatila.
„Kam se chystáš?" zeptal se.
ČTEŠ
TROUBLE IN PARADISE /CLEXA-BELLARKE/
FanfictionPokračování smyšleného příběhu I can't forget. Luna uzavřela dohodu s Clarke, která byla nucena odejít z Polis. Pro Lexu i Clarke tím nastaly potíže v ráji. Vyprávěno z pohledu Clarke, Lexy a dalších. Pro všechny Clexa a Bellarke shippers.