Clarke:
Probudila jsem se v noci a uviděla Lexu jak ještě drží knížku. Vzala jsem ji a zavřela. Zvedla jsem se a šla se provětrat na balkon. Když v tom, jsem uviděla Calea jak jde někam do lesa. Rychle jsem se oblékla a běžela za ním. Chtěla jsem vědět co má za lubem. Zastavil se u jeskyně asi 5 minut od Polis. Když jsem se podívala jistěji uviděla jsem muže z Ice Nation. Otevřela jsem pusu a mi došlo co se to děje. Rychle jsem doběhla zpátky do Polis a za Lexou. Musela vidět co jsem viděla já.
„Lexo! Rychle pojď potřebuju ti něco ukázat!"
„Clarke nemůže to počkat do rána?" řekla rozespale.
„Ne pojď." vzali jsme si nejrychlejšího koně a kousek od Jeskyní zastavily.
„Kam mě to vláčíš?"
„Musíš to vidět."
Když jsem je uviděla oddychla jsem si. „Pořád tu jsou" řekla jsem.
„Kdo?" zeptala se.
„Cale a někdo z Ice Nation!"
„Kde?"
„Tam!" ukázala jsem ji.
Lexa se zarazila a řekla: „To nemůže být pravda."
Rozešla se zpátky ke koni a nasedla na něj.
„Lexo? Počkej kam jdeš?"
„Potřebuju být chvilku sama." řekla a rozjela se
„Cože? Ujela mi? To mám jít pěšky?" řekla jsem si v hlavě.
Když jsem došla do pokoje, Lexa nikde nebyla. Měla jsem o ni strach. Sedla jsem si na pohovku a vyčkávala do rána. Když už mě nebavilo čekat, vzala jsem si skicák a začala kreslit. Už se rozednívalo a já pomalu usínala. Když v tom, vešla Lexa. Rychle jsem vyskočila na nohy a běžela ji obejmout.
„Clarke. Jsem v pohodě." řekla nevýrazně.
„Já bych v pohodě nebyla." řekla jsem a přitiskla ji k sobě.
„Nespala jsi?"
„Měla jsem strach. Čekala jsem na tebe."
„To jsi nemusela."
„Lexo!" řekla jsem a chytla ji za tváře.
Podívala se na mě zdrceně.
„Je mi to líto." řekla jsem a políbila ji na čelo. Vysvlékla si věci a zalezla do postele.
„Pojď." řekla a nadzvedla deku.
Skočila jsem k ní do postele a začala se sní mazlit.
„Kde jsi byla?" zeptala jsem se ji.
„U přítele. Potvrdil mi že je Cale z Ice Nation." řekla zklamaným hlasem.
„Co budeš dělat?" zeptala jsem se zvědavě.
ČTEŠ
TROUBLE IN PARADISE /CLEXA-BELLARKE/
FanficPokračování smyšleného příběhu I can't forget. Luna uzavřela dohodu s Clarke, která byla nucena odejít z Polis. Pro Lexu i Clarke tím nastaly potíže v ráji. Vyprávěno z pohledu Clarke, Lexy a dalších. Pro všechny Clexa a Bellarke shippers.