Idol: Taehyung and BTS
Y/N= (Your name)♥♥♥
Jantung Taehyung berdebar apabila terlihat seorang gadis sebaya dengannya. Y/N. Dia tak tahu kenapa dia akan jadi macam ni bila jumpa dengan Y/N. Adakah dia tengah gila? Suka seorang gadis yang tak mungkin balas cintanya semula? Ya, Y/N tak pernah nak terima dia sebagai boyfriend. Malah kawan pun tak. Dia tak tahu kenapa dia tertarik dengan gadis begitu. Dia rasa yang Y/N ni sedang mencabar dia?
Y/N merupakan pelajar baru di Affair High Skool. Dah seminggu dia sekolah kat sini. Bukan nak kata, tapi apa yang dia nampak dalam diri gadis itu, adalah sombong. Ya, Y/N sombong dan kelihatan seperti tidak mahu layan lelaki seperti dia? Kenapa eh? Dia teruk ke?
Ya dia akui, yang dia kingka di sekolah ni. Mungkin disebabkan dia kingka, Y/N tak nak berhubungan dengannya. Tapi tape dia akan pastikan dia akan dapatkan Y/N. Ni Kim Taehyung la. Apa yang dia nak mesti dapat! Dan Y/N kena bertanggungjawab sebab buat dia jatuh cinta dan rasa tercabar kerana tak dapat memikat seorang wanita. Dia pun pelik, gadis seperti apa Y/N ni? Kalau gadis lain mesti dah balas cinta dia sekarang ni.
Y/N hanya pandang Taehyung sekilas lalu terus menutup pintu loker milik dia. Tak kuasa dia nak berlama di sini.
Belum sempat Y/N melangkah. Taehyung terus bersuara
"Weh budak baru, jumpa aku kat rooftops balik sekolah ni. Kau akan jadi hamba aku mulai dari harini. Kalau kau tak datang siap kau, aku kerjakan!"
Taehyung bersuara tegas. Y/N hanya mencebik. Dia tak heran dengan amaran Taehyung. Kingka memang kerja membuli je kan? Ingat dia nak jadi hamba kepada Taehyung. Memang taklah. Dia datang sini nak belajar bukan jdi hamba orang. Gila.
Y/N hanya diam. Dia buat sprti dia tak dengar apa yang Taehyung katakan. Dia hanya buat bodoh je. Terus dia melangkah pergi tnpa melihat Taehyung lagi. Gila! Baru je seminggu dia belajar di sini, dah ada masalah!
Taehyung tergamam. Dia buat bodoh kat aku? Sh*t betul. Taehyung mengepal penumbuknya. Bukan senang dia nak suka perempuan dan bukan senang juga dia nak luahnkan perasaannya. Semuanya hanya melalui perbuatan dia sja. Tapi kenapa gadis itu tak pernah nampak.
Ya, dia dah banyak kali dia menyelamatkan Y/N dari dibuli. Sekolah di sini memang macam ni, siapa pelajar baru akan dibuli. Dia memang banyak kali selamatkan Y/N tapi dia tolong bukan tolong sja2, dia nak Y/N jadi hamba dia juga. Mudah dia nak buat gadis itu miliknya.
♥♥♥
Your POV
Gila punya kingka! Ada suruh aku jadi hamba dia? Orang cakap tak nak tu, tak nak la! Tak faham ke?! Harap je budak pandai tapi ayat 'Tak Nak' pun dia tak faham.
Macam mana la aku boleh terjumpa dengan kingka tu? Tapi apa yang aku pelik, aku tak pernah suruh dia selamatkan aku dari dibuli oleh queenka di sekolah ni. Tak pernah. Si Taehyung tu yang sendiri nak tolong aku, lepastu sebagai ganjaran dia suruh aku jadi hamba dia. Memang tak la. Gila.
"Aku nak kasi amaran kat kau, jangan dekati BTS, especially ma Kim Taehyung. Kalau aku dapat tahu siap kau, aku kerjakan!!"
Kta Choa, merupakan ketua queenka di sekolah ini. Iaitu AOA.
Kau hanya mengaggukkan kepala kau tanda faham. Tak kuasa kau nak amik tahu. Kenal Taehyung tu pun tak. Apatah lagi nak dekati. Apalah nasib baru sehari sekolah di sini dah jadi macam ni.
YOU ARE READING
[SU] 1. My Oneshot And Short Story
RandomDi mana imagine hambar terkumpul. @HotNamjoon_ Oneshot & Imagine Story | 2017 Cover by: @nugushio ❤️