P2: Psycho | P.JH (Wannaone)

213 14 4
                                    

Kau mula tersedar. Pandangan kau makin jelas. Kau terus jadi agresif apabila kau sedar. Kau sangat terkejut apabila kau sedar dalam keadaan tangan diikat di kepala katil. Kaki kau juga diikat dengan kuat. Air mata kau mengalir. Kau nak menjerit tapi mulut kau ditutup.

Pada waktu itu, bunyi pintu kuakkan menarik perhatian kau. Kau cepat-cepat kalih ke arah pintu dan menjerit dalam keadaan mulut kau tertutup. Kau meminta dia melepaskan kau. Tapi dia tertawa sinus dan terus rapati kau dan buka pita pelekat di mulut kau dengan kasar.

"LEPASKAN AKU, JIHOON!" Jerit kau sebaik saja dia berbuat demikian.

"KAU PEMBUNUH! AKU BENCI KAU!!!!!!!!!" Hambur kau lagi. Kau tahu dia yang bunuh Baekhyun. Kau dah boleh agak dia yang kasi bunga tu pada kau tiap-tiap hari.

"Diam!" Tengking dia buat kau terkejut. Jihoon yang kau kenal, dah betul-betul ​berubah. Kau terus menjerit kuat apabila dia merapati kau sehingga tiada ruang yang memisahkan korang. Mata kau membulat apabila dia mencium kau kasar. Setelah 10 minit kemudian​, dia terus lepaskan ciuman.

"KAU DAH GILA?!" Hambur kau. Kalau tangan kau bebas, mati budak ni kena belasah dengan kau.

"JANGAN PERNAH KATA KAU BENCI AKU!"

Mata kau membulat apabila dia mula membuka butang bajunya satu-persatu.

"APA KAU CUBA BUAT TAK GUNA?!" Soal kau takut. Dalam masa yang sama kau cuba buka ikatan kau secepat mungkin. Air mata kau makin mengalir deras. Kau tak nak semua ni.

"Make you mine." Jawab dia ringkas dan terus tindih tubuh kau.

Kau hanya mampu menangis dan menjerit kesakitan apabila dia rampas virgin kau. Kau tak sangka kau akan hilang segalanya dalam hidup kau dalam sekelip mata.

Semuanya sebab namja bernama Park Jihoon.

----

Kau terjaga apabila kau dapat rasakan yang pipi dan belakang leher kau dicium. Air mata kau automatik mengalir. Tanpa pandang belakang kau terus bangkit daripada pembaringan tapi lengan kau dipegang oleh Jihoon yang waktu tu ada di belakang kau.

"LEPASLAH!" Marah kau.

"KAU NAK PERGI MANA?!" Soalnya kasar. Air mata kau yang mengalir langsung dia tak peduli.

"Bukan urusan kau la, jantan!" Hambur kau geram dan cuba bangun tapi terus tarik rambut kau kasar dan lepastu kau dikasari lagi sekali.

---

Kau menjauhkan diri daripada Jihoon setelah sedar daripada tidur kau yang kedua. Air mata kau bagaikan nak kering apabila kau menangis dari tadi. Jihoon yang dengar kau menangis terus terjaga.

"Kenapa menangis?" Soalnya kasar dengan tenung kau tajam. Pada pandangan kau, dia nampak letih. Jihoon jadi panas baran.

Tapi disebabkan kau terlalu trauma kau hanya terus menangis dan tidak menjawab soalan bodohnya itu.

"Please diam, aku nak tidur. Aku penat" Marah dia. Mungkin sebab kau ganggu dia.

Kau terus terdiam apabila dia pandang kau tajam-setajamnya. Pandangan dia berjaya buat kau terdiam. Dia terus tarik kau dalam pelukan. Kata-kata maaf mula dibisikkan di telinga kau.

[SU] 1. My Oneshot And Short Story Where stories live. Discover now