P3: Obsession | M.Y.G (BTS)

53 2 0
                                    

Reader POV

Aku segera menggelenggkan kepalaku.

“Aku tak nak!"

Dia tertawa sinis lalu bahuku dicengkam kuat sehinggakan aku merintih sakit.

"Itu bukan jawapan yang aku nak dengar, Y/N"

"Sa-sakit!"

Aku terdiam dan air mataku mula bertakung. Tuhan macam mana lagi cara aku perlu buat untuk lari dari dia?

Think about it chagi. Kau pasti akan menyesal kalau buat keputusan terburu-buru." Kata dia sinis.

“Bag-bagi aku masa?" Dia senyum manis dan bahuku dilepas perlahan-lahan.

"Sure! Anything for you" Dia pergi selepas menghadiahkan kucupan di dahiku. Meninggalkan aku menangis di sini.

***

"Aku tak nak Dahyun! Aku tak nak kahwin dengan dia! Hikk" Luah kau pada kawan baik kau.

"Aku rasa lebih baik kau report polis." Balas Dahyun.

"Ak-aku takut. Aku takut nyawa ommaku melayang kalau aku buat macam tu"

"Kau kena berani Y/N. Kalau tidak sampai bila kau akan bebas?"

Balasan dia membuatkan kau terdiam.

***

Malam tu kau ikut rancangan Dahyun. Report polis dan bawa omma kau lari secepat mungkin sementara Yoongi tiada di rumah. Ni peluang. Dahyun turut menemani kau.

"Ppali Y/N bawa omma kau ke sini" Kata Dahyun yang menunggu di kereta. Kau anggukkan kepala. Terus kau masuk ke rumah dan melangkah masuk ke bilik Yoongi dulu. Setelah pastikan dia tiada dalam rumah kau terus ke bilik omma kau. Kelihatan dia tidur lena di atas katil.

"Omma" kau panggil dia perlahan.

"Omma" Panggil kau lagi namun kau seperti terasa sesuatu yang pelik pada omma kau. Takut-takut kau merasa nafasnya di hidung. Tiada hembusan nafas terasa. Lengan omma kau pula dicapai dan kau mula merasa denyutan nadinya. Tiada denyutan terasa. Air mata kau mula bertakung di kelompak mata dan mengalir sedikit demi sedikit. Tak mungkin.

"Omma! Omma! Bangun omma jebal jangan tinggal Y/N!" Kau peluknya kuat. Kau terkejut lepastu apabila kau dengar ketawa Yoongi.

"Y/N...Y/N nilah akibat kalau berniat nak lari daripada aku"

"Kau tak guna! Aku benci kau sampai mati!" Segera kau menerpa ke arahnya dan cuba menolak dia tapi dia pantas memegang lengan kau kasar dan mencekik leher kau kuat sampaikan kau hilang nafas.

"Kau tahu! Budak macam kau ni patut diberi pengajaran!" Lantas saja tubuh kau ditolak ke sofa dan kau dapat lihat dia mula membuka butang bajunya.

"Gila! Psysho! Tak guna!" Cepat saja kau lari namun lagi cepat dia tindih kau dan air mata kau mengalir apabila dia cium bibir kau kasar.

"Lepaskan aku Yoongi. Jangan buat aku macam ni! TOLONG!"

"Kau milik aku Y/N sampai bila-bila" Dia mula mengasari kau namun nasib kau baik apabila Dahyun datang menolong dengan mengetuk kepalanya dengan kayu.

"Argh!!!" Yoongi mula memegang kepalanya dan kau pantas tolak dia ke tepi. Segera kau mendekati Dahyun dan Dahyun memeluk tubuh kau erat.

Pada masa yang sama juga, beberapa anggota polis memasuki bilik omma kau selepas siren polis kedengaran.

"Dia encik orang tu" kata Dahyun kepada mereka dan Yoongi terus digari. Sempat mata kau dan dia bertaut. Dia sempat memberikan kau senyuman sinis.

"Terima kasih kerana bekerjasama dengan kami" Kata salah seorang polis dan mereka terus meninggalkan kau setelah membawa mayat omma kau dan Yoongi pergi.

Kau hanya memeluk tubuh Dahyun dan menangis sepuas hati. Kau kehilangan orang yang paling kau sayang hari ni.

***

Reader POV

Keadaan jadi aman semula seperti sebelum kedatangan Yoongi. Namun ianya tetap tidak sama kerana pemergian ommaku. Tapi untuk tangisi perkara itu lagi aku dah tak mahu.

Appa Yoongi meminta maaf bagi pihak anaknya dan berjanji akan menjagaku sebaik mungkin. Dia juga janji yang dia tidak akan membantu membebaskan Yoongi.

Yoongi pula ditangkap dan dimasukkan ke hospital gila kerana disahkan mempunyai masalah mental.

Aku pula cuba move on dengan kisah silam dengan merantau ke negara orang. Ke Australia.

Pada hari ni, dah masuk 3 tahun aku menetap di sini.

Aku membuka TV dan mengalih ke siaran berita. Jantungku berdegup laju apabila aku dapat lihat wajah Yoongi terpampang di kaca TV.

"Namja dari wad sakit mental dilaporkan menghilangkan diri sejak awal pagi tadi. Diminta-" Ayat pemberita itu tidak menjadi perhatianku lagi.

Pada masa itu juga, sambungan elektrik terus terputus. Dapat aku dengar bunyi tapak kaki dari belakangku dan dengan takut aku mengalih ke arah belakang.

"Hye Y/N nampaknya kita bertemu lagi!"






T H E   E N D



Maaflah imagine ni teruk! Dan jangan tanya kenapa ending dia gitu 😂 sorry sebab lama tak sambung! Mianhae!

[SU] 1. My Oneshot And Short Story Where stories live. Discover now