Idol: Hanbin & Bobby
(YN)=Your nameNk lgi best layan la lagu IKON, Mr. Airplane
❤❤❤
Hanbinn POV
"Yahhh Kim Hanbin bagilah balik kotak pensel saya!!!"
Marah Y/N sambil terginjat-ginjat untuk mengambil kotak penselnya dari tangan kananku yang sengajaku tinggikan. Y/N, seorang gadis remaja yang comel dan pendek orangnya. Merangkap girlfriend aku. But aku suka buli dia macam ni. Entah kenapa, mungkin sebab aku suka tengok muka dia marah dan merajuk? Nampak cute. Haha.
"Boleh bagi, but kiss oppa dulu. Kalau tak jangan mimpilah nak dapat balik kotak pensel comel kau ni."
Mulut dia mula memuncung. Cute!
Tiba-tiba
Kotak pensel yang ada di tanganku telah diambil oleh seseorng.
Aku terus memandang gerangan siapa yang kurang asam boi sangat ni?!
"YAH BOBBY!!!!!"
Bobby hanya buat muka selamba dia lalu memberikn kotak pensel itu kepada Y/N.
"Gomawo!"
Dia tersenyum ceria.
Bobby meletakkan tapak tangannya pada atas kepala Y/N lalu menyerabutkan rambut dia. Aku di sini dan tercengang dengan keakraban mereka.
"Yahh! Bobby apa kau buat ni????? Habis rambut aku!!! "
Marah Y/N. Bobby hanya tertawa kecil.
"Tu sebagai hadiah la untuk aku sebab tolong kau dari namchin kau yang kuat pembuli ni. Haha"
Aku hanya melihat perbuatan mereka lalu mencebik. Aku rasa dipinggirkan bila si Bobby ni muncul. Dan lupa nak cakap, Bobby ni kawan rapat aku. Dari kecil lagi kita orang berkawan hinggalah sekarang. Dia jugak merangkap kawan kepada Y/N, yeochin aku.
Aku melihat mereka berdua berketawa mesra. Enthlah nak kata, bagi aku kadang-kadang Y/N ni lebihkan si Bobby dari aku!
Siapa namchin dia sebenarnya ni? Aku ke si Bobby tu? Aishhhh! "
♥♥♥
Aku rasa ni keputusan yang tepat. Aku perlu tamatkan semua ni. Hati dia bukan milik aku tapi sebaliknya milik Bobby. Aku tak nak paksa dia lagi.
"Wae awak nak jumpa saya???"
Soal Y/N. Dia memandang lama wajahku. Menunggu jawapan dariku.
Aku berdeham. Macam mana aku nak mulakan ni?
"Hanbin??"
"Uh?"
"Awak kenapa ni? Kenapa nak jumpa saya? Ada apa-apa tak kena?" Soal dia risau. Aku menggelengkan kepalaku lalu menghembuskan nafasku perlahan.
"A-aku...Aku nak tamatkan hubungan kita."
Jawabku mendatar walaupun permulaan aku agak nervous. Y/N kelihatan terkejut.
"Hah? Tapi...kenapa?" Soal dia kedengaran lirih. Aku mencebik jengkel.
"Aku tahu kau sukakan keputusan aku ni. Lepas ni bolehlah kau couple dengan Bobby kan?"
YOU ARE READING
[SU] 1. My Oneshot And Short Story
RandomDi mana imagine hambar terkumpul. @HotNamjoon_ Oneshot & Imagine Story | 2017 Cover by: @nugushio ❤️