P1: Beautiful| J.H.S (BTS)

42 4 0
                                    

Idol - Hoseok (Jhope BTS), Mingyu Seventeen
Y/N = your name

❤❤❤

Macam biasa aku akan datang sekolah. Seperti biasa juga, bila aku datang aje mesti banyak benda yang menyakitkan aku jumpa. Meja aku dikotorkan. Kerusi aku dipijak dan paling aku ingat mukaku pernah diconteng beramai-ramai di dalam kelas ketika ketiadaan guru. Mereka layan aku seperti binatang hanya kerana wajah aku yang terlalu hodoh. Aku yang dah lali hanya buat tak tahu.

"Y/N!" Panggilan seseorang membuatkan aku terkejut. Hilang habis lamunanku. Wajah Jimin menyapa pandanganku. Cepat sahaja aku tundukkan wajahku dan cuba jalan laju.

"Nak ke mana?" Hampir terjerit aku bila ada orang menahanku dengan lengannya di hadapanku. Terkejut aku bila nampak Jungkook hanya bagi senyuman sinisnya, gerangan yang menahanku tadi.

"Sa-saya nak balik tolong jangan kacau" Tegasku. Aku cuba pergi tapi tangan aku ditarik dan aku ditolak masuk ke sebuah kelas yang tidak diguna.

Aku yang dah mula gelisah cuba lari tapi tubuhku ditolak kuat ke lantai.

"Apa korang nak buat ni?! Aku nak balik!"

"Shhhhhh. Aku cuma nak kau buat sesuatu untuk aku" Jimin mengusap wajahku dan aku mengelak.

"Aku nak balik! Lepaskan aku!" Air mataku dah mula bertakung.

"Aku akan lepaskan kau kalau kau layan kami dengan baik"

"Apa? Ta-" Terkejut aku apabila Jimin kiss kasar bibirku.

Sekuat hati aku tolak tubuhnya dan cuba lari di situ dan aku ditahan oleh Jungkook.

"Disebabkan kau melawan, kau duduk la dalam bilik ni sorang-sorang" Mereka terus kunci aku dalam bilik ni. Walaupun aku merayu untuk dikeluarkan mereka tak peduli.

Namun nasib aku Baik apabila ada seseorang namja datang membebaskanku. Wajahku yang penuh dengan air mata aku kesa. Segera aku bangun dan keluar dari bilik ni.

"Kamsahaminda"

"Nae. Kau..okay?" Soalnya. Dia kelihatan risau. Kau senyum dan balas dengan anggukan.

"Aku Hoseok. Kau boleh panggil aku Hobie or J-Hope" Dia hulurkan tangan kanannya pada pada kau. Kau hanya diam dan pandang tangannya lama. Sampai kan dia turunkannya.

"Aku YN" Dia tersenyum apabila kau begitu.

Dan dari situlah permulaan korang berkenalan sampaikan jadi kawan baik. Sejak tu setiap kali kau dibuli pasti dia menolong. Dah macam hero pun ada. Waiting for your anpanman~. Lol.

❤❤❤

Pagi tu, kau ditarik masuk ke dalam sebuah kelas yang jarang diguna oleh sekumpulan pelajar perempuan. Dalam kelas tu, kau dibelasah teruk oleh mereka sampaikan wajah kau lebam dan mulut kau pun terluka.

"Lepaskan aku...sakit"

"Perempuan hodoh! Tak ada maruah diri! Boyfriend orang pun nak rampas!"

Mereka tak henti-henti memukul wajah dan tubuh kau.

"Berhenti!" Jeritan seseorang menghentikan kelakuan mereka. Wajah Hoseok menyapa pandangan kau. Lantas kau terasa tubuh ditolak ke arah Hoseok dan dia segera memapah kau.

[SU] 1. My Oneshot And Short Story Where stories live. Discover now