Martinus' synsvinkel
Jeg går nede i byen sammen med Mac, i Danmark, da vi skal holde koncert i aften. Vi går med hættetrøjer trukket helt op om hovedet og solbriller på, da vi bare ville have lidt ro inden koncerten. Vi hører nogle piger snakke bag os, jeg kigger over skulderen og ser en ret lækker pige gå og snakke med sin veninde, går jeg ud fra, jeg prikker til Mac og hvisker til ham "kig bagud" han kigger mærkeligt op på mig fra sin mobil men vælger stadig at kigge bagud.
Marcus synsvinkel
"Kig bagud" har tinus lige hvisket til mig, jeg gik og skrev med vores far om hvornår vi skulle mødes i Tivoli, jeg kiggede mærkeligt op på ham men valgte alligevel at kigge bagud. Jeg så 2 piger gå sammen og snakke, den ene af de 2 piger fangede hurtigt min opmærksomhed. Jeg kiggede glad op på tinus, jeg kunne se han ikke kunne få øjnene væk fra den pige der var et par centimeter højere end hende jeg kiggede på. Tinus havde travlt med at kigge på pigen og så slet ikke lygtepælen og gik direkte ind i den.
Katja's synsvinkel
Jeg gik og snakkede med Frejsen om hvad vi skulle have på til koncerten i aften, da jeg hørte en lyd og så en dreng ligge på jorden og rode rundt. Jeg skyndte mig over til ham og hjalp ham op. Han kiggede op på mig og hurtigt gik det op for mig at det var Martinus jeg lige havde hjulpet op. "Er du okay?" Spurgte jeg med en rolig stemme selvom jeg var nervøs fordi jeg stod overfor en kendt. Han smilede et af sine charmerende smil og svarede "ja jeg ramte ikke så hårdt" jeg kunne se ud af øjenkrogen af Freja stod og snakkede med Marcus, de så ud til at hygge sig.
Marcus' synsvinkel
Jeg stod og snakkede med pigen som jeg ikke kunne få øjnene fra og havde fundet ud af at hun hed Freja og skulle til vores koncert i aften. "Vil i med ud og spise frokost?" spurgte jeg Freja og hendes veninde som jeg stadig ikke ved hvad hedder. "Ja" svarede Freja hurtigt, jeg kiggede hurtigt over på hendes veninde og spurgte " Hey, hvad hedder du?" Hun smilede og svarede hurtigt "Katja" Martinus fik endelig sine øjne væk fra Katja og spurgte "kender i nogle gode spisesteder da det nu er jer der bor her?" " ja der ligger en italiensk restaurant lige rundt om hjørnet" svarede Katja meget glad.
Martinus synsvinkel
Vi begyndte at gå mod restauranten imens jeg gik og snakkede med Katja og Mac snakkede med Freja. Da vi kom til restauranten tog vi solbrillerne af fordi der ikke var nogle på restauranten. 2-3 timer fik vi til at gå ved at sidde her og snakke med Katja og Freja, vi havde lært hinanden meget bedre at kende, og jeg havde fået Katja's nummer, mens Mac fik charmeret sig til Freja's.
YOU ARE READING
Igennem kendtes øjne
FanfictionMarcus og Martinus skal optræde i Danmark, men en tur i byen ændre deres liv....