Freja's synsvinkel
Da vi havde snakket skulle de til at gå og skyndte sig op og betale selvom Katja og jeg insisterede på at betale vores eget. "Skal vi ikke også til at gå hjem så vi kan klæde om?" Spurgte jeg Katja og hun nikkede. Martinus spurgte hurtigt " vil i ikke hellere med hen i Tivoli nu og se os øve inden koncerten?" Jeg kiggede på Katja og havde en lille samtale med øjnene sammen med hende, drengene kiggede mærkeligt på os, vi nikkede os hurtigt enige i at vi gerne ville.
Marcus' synsvinkel
Jeg gik bagved tinus og Katja, og så tinus lave et smooth move og tage Katja i hånden, de smilede glad til hinanden. Freja gik og skrev på sin mobil og så ikke særlig glad ud, "er du okay?" Spurgte jeg meget bekymret "jaja men jeg har ikke lyst til at snakke om det her" jeg nikkede forstående og tog en arm om hende, hun fik et lille smil på læben. Vi nåede til Tivoli og Freja var stoppet med at græde. Jeg trak hende med hen til et bord og satte os ned " hvorfor græd du?" Spurgte jeg meget forsigtigt "jeg fik en besked fra min mormor om at min mor og far kørte galt og døde lige på stedet" sagde Freja og var på renden til at græde igen, jeg skyndte mig over og trak hende op fra stolen og ind i et tæt kram, hun begyndte at græde meget igen og jeg prøvede så godt jeg kunne at trøste hende. Da hun var stoppet lidt med at græde tog jeg hende med backstage og satte os der.
Martinus' synsvinkel
Katja og jeg gik rundt hånd i hånd, og prøvede en masse forskellige forlystelser, vi hyggede os og havde det sjovt Mac skrev til mig.
Telefonsamtale: Marcus: M Martinus: Ma
M: Hey kommer dig og Katja ikke lige backstage?
Ma: jo men hvad sker der? Jeg er jo lige ved at score bror!
M: Freja er meget ked af det og har brug for Katja
Ma: jo vi skynder os der over ses om lidt Mac
M: ses
Jeg trak Katja ud fra køen og hen mod backstage "Hey tinus hvor skal vi hen i sådan en fart" spurgte katja langsomt og lidt bange "Freja er ked af det og har brug for dig" sagde jeg trist og smilede til hende.Katja's synsvinkel
Da vi kom hen backstage så jeg frejsen sidde grædende op af Mac, hun fik hurtigt øje på mig og begyndte at løbe over mod mig. Jeg smed alt jeg havde i hænderne (poserne fra da vi var ude og shoppe og tinus hånd) og greb frejsen som løb ind i mig så vi faldt bagover, der lå vi så og smågrinede over vores stunt, men der gik ikke længe før frejsen græd igen.
Martinus' synsvinkel
Katja og Freja lå begge 2 og græd på gulvet, jeg kunne se det sårede Katja at se Freja så ked af det. Jeg kiggede hen på Mac og nikkede hen mod pigerne som et tegn på at vi skulle kramme pigerne, vi løb begge 2 hen mod pigerne og smed os ned til dem. Efter nogle minutter spurgte jeg Freja med en trist stemme "hvad er der sket?" Hun kiggede hen på mig og prøvede at klemme et smil frem "min mormor skrev til mig tidligere at min mor og far kørte galt og døde på stedet" hun brød ud i tårer igen sammen med Katja imens Mac og jeg krammede dem hårdere.
YOU ARE READING
Igennem kendtes øjne
FanfictionMarcus og Martinus skal optræde i Danmark, men en tur i byen ændre deres liv....