Katja's synsvinkel
Mig og Martinus ligger i sengen og skal til at sove da jeg husker at jeg skal spille kamp "Fuck jeg skal spille kamp i morgen og jeg har ikke mit tøj med" råber jeg imens jeg hopper op fra sengen "Freja vi er nød til at tage hjem nu ellers så kommer jeg ikke til kamp i morgen" råber jeg panisk og løber over og hiver Freja op fra sengen. "rolig nu piger der er nok en anden løsning" siger Martinus træt "ja vi kan bare få vores chauffør til at køre dig hjem i morgen og derefter kører dig til hallen så kan vi også se dig spille" sagde Marcus, "er i sikre på at han gerne vil det og har i fri i morgen?" spørg Freja nervøst. "ja vi har en fridag i morgen og vores chauffør får løn af at køre os" sagde Martinus næsten i søvne "er i sikre på at vi kan nå det jeg skal spille kl. 12:00 og det tager 1 time at kører hjem til mig her fra og Ca. 1 time til hallen og jeg skal være i hallen kl. 11:15" siger jeg med meget nervøs "vi står bare op kl. 8:00 så skal vi nok nå det" siger Marcus "men vi skal nok lige gå ind og snakke med vores far og chauffør om det" sagde Martinus. Drengene løb hurtigt ind til deres far.
Martinus' synsvinkel
Da vi kommer ind ligger vores far og prøver at sove "far, far, far jeg skal spørge dig om noget vigtigt" råber jeg, han springer op og kigger forvirret rundt "hvad sker der drenge klokken er 23:20" sagde far "kan vores chauffør kører os til Katjas håndboldkamp i morgen tidlig?" spurgte jeg "gå ind og spørg Carsten (chaufføren) han sidder inde ved siden af og planlægger for de næste par dage" svarede han træt og lagde sig i sengen igen. Vi gik hen til Carstens værelse og bankede på, han kom ud og åbnede "hey drenge hvad kan jeg hjælpe jer med?" spurgte han glad "vi ville spørge om du havde tid til at køre os rundt i morgen" spurgte jeg "jeg har altid tid til jer, hvornår skal vi køre og hvor skal vi hen?" spurgte Carsten " vi skal køre kl 8:00 og vi skal først til Helsingør og derefter skal vi til Frederikssund hallerne" siger Mac træt "okay drenge jeg holder klar ude foran kl 8:00" siger Carsten vi siger farvel og går ind til pigerne igen. Da vi kommer ind sidder de begge 2 på hver deres mobil men da døren lukker i kigger de op "vores chauffør vil gerne kører os og han holder klar ude foran kl 8:00 Sharp" sagde jeg træt og smilede til Katja, hun hvinede glad og hoppede op på mig med et ben på hver sin side af mine hofter mens jeg støttede hende under lårene så hun ikke røg på gulvet, imellem tiden havde Freja og Mac lagt sig til at sove. De lå i ske og så rigtig søde ud jeg gik over mod sengen stadig med Katja hængende og lagde hende i sengen fandt min mobil og tog et billede af Freja og Mac der lå og sov.
*om morgenen*
Marcus' synsvinkel
Jeg vågner og Kysser Freja på panden, hun ligger med sit hoved på mit bryst. Jeg kigger over mod Tinus og Katjas seng men de er der ikke, jeg kigger lidt forvirret rundt i værelset men de er der ikke jeg vælger at lade det ligge og krammer Freja tættere ind til mig " du skal op nu smukke klokken er 7:30" hvisker jeg i øret på hende hun bevæger lidt på sig og kigger derefter op på mig og kysser blidt mine læber. Vi ligger og kysser i et par minutter til Tinus og Katja kommer grinende ud fra badeværelset "nå hva har i så lavet på toilettet og tør vi at gå der ud nu?" spørg jeg med et kækt glimt i øjnene Katja vender øjne af mig og ryster på hovedet "vi lavede ikke noget bestemt så du kan sagtens gå der ud" svarede hun genert tilbage. Jeg rejser mig op tager Freja i hånden og går mod toilettet mens Katja og Tinus bliver på værelset og klæder om. Da vi kommer ud på toilettet børster vi tænder, vi går ud igen Freja henter sit tøj og går på toilettet for at klæde om mens jeg bare gør det på værelset da Katja og Tinus ikke er der, de er sikkert ude i køkkenet. Freja kommer ud fra toilettet og smiler til mig jeg tager min mobil og kigger på klokken *8:15* "FUCK VI ER ET KVARTER BAGUD, VI SKAL UD I BILEN NU, NU, NU SKYND JER FORHELVEDE" råber jeg panisk, Katja og Tinus kommer spurtende ude fra køkkenet og skynder sig at tage overtøj og sko på og løber mod bilen med mig og Freja i hælene. Vi kommer ud i bilen og Carsten ser lidt småsur ud "undskyld Carsten klokken blev lige pludseligt mange" siger Martinus undskyldende "det er okay drenge nu har vi bare endnu mere travlt da det er søndag og der er meget trafik" sagde Carsten og smilede og begyndte at køre.
Carsten's synsvinkel
Jeg har nu siddet her nede i 15 min og drengene er stadig ikke kommet, jeg kan se trafikken begynder at blive mere og mere tæt. De kommer alle 4 spurtende og hopper ind i bilen, jeg kigger en smule sur om på den "undskyld Carsten klokken blev lige pludseligt mange" siger Martinus undskyldende "det er okay drenge nu har vi bare endnu mere travlt da det er søndag og der er meget trafik" sagde jeg og smilede og begyndte at køre.
Der er nu gået 20 min og vi sidder i en prop på motorvejen, jeg trykker hårdt og frustreret i hornet og bilerne begynder at rykke lidt på sig. Der var nu gået 1 time og 15 min og vi var endelig ved Katjas hus og hun var inde og pakke og klæde om.-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hey venner
Er kapitlerne for lange, for korte eller lige tilpas og hvad syntes i om historien. Tror i de når de i tide til kampen?
YOU ARE READING
Igennem kendtes øjne
FanfictionMarcus og Martinus skal optræde i Danmark, men en tur i byen ændre deres liv....