Martinus' synsvinkel
Da vi kommer hjem til Katja står vores far og Jon foran hoveddøren, Mac og jeg går op mod dem mens Freja og Katjas mor hjælper Katja ud af bilen "der er nogle danske piger der vil holde et optog for at få jer til at komme mere til Danmark så vi tænkte det ville være en god ide at tage ind og sige hej til dem og at vi har planlagt nogle flere koncerter i Danmark" sagde Jon vi nikkede begge og smilede. Jeg tog fat i Mac og hev ham med over til pigerne "vi bliver lige nød til at smutte et par timer der er nogle piger der holder et optog om os" sagde jeg de nikkede "vi ved det godt det er os der har fortalt det til dem, vi tænkte det ville være godt for jer at sige hej til dem" sagde Katja. Jeg krammede Katja og kyssede hende hurtigt på munden mens Mac og Freja gjorde det samme, Mac og jeg gik hurtigt over til vores bil og satte os ind.
Katja's synsvinkel
Freja og jeg sad på mit værelse og grinede lidt da Freja lige pludseligt kiggede seriøst på mig "jeg skal fortælle dig noget men du må ikke sige det til drengene for jeg vil ikke virke som en der piver" sagde hun jeg nikkede "okay det skal jeg nok lade vær med" sagde jeg og smilede nervøst "du har godt set det sidste billede drengene lagde op ik?" spurgte hun jeg nikkede "har du set kommentarerne til billedet?" spurgte hun igen jeg løftede et øjenbryn og rystede på hovedet. Freja tog sin mobil frem og viste mig nogle af kommentarerne da en masse tårer løber ned af hendes kinder, jeg trak hende hurtigt ind i et kram og sådan sad vi længe indtil Freja stoppede med at græde "og søde? Husk på der også er gode kommentarer det er dem du skal kigge på og ikke de andre" sagde jeg og smilede hun klemte et lille smil frem og snøftede imens hun sagde tak. "er du med på netflix og Ben & jerry indtil drengene kommer hjem?" spurgte jeg, Freja grinede og nikkede.
Freja's synsvinkel
Vi har nu spist 2 bøtter Ben & Jerry og set 1 film jeg havde slet ikke kunne koncentrere mig om filmen da jeg kun tænkte på kommentarerne. da vi var kommet 10 min ind i den næste film sagde jeg at jeg blev nød til at gå på toilettet, Katja nikkede bare og forsvandt i filmen igen.
Marcus' synsvinkel
Vi var endelig kommet hjem til pigerne og vi havde aftalt med Katjas mor at vi ville overraske dem " ned af gangen og anden dør til højre" sagde hendes mor og smilede vi nikkede og listede ned mod Katjas værelse, vi sprang ind af døren men det var kun Katja der var der inde hun fik et rigtig stort chok men lyste hurtigt op i et smil vi gik begge 2 over og krammede hende mens Tinus også lige kyssede hende på panden. Vi sad og snakkede lidt om optoget "okay Freja har været på toilettet i lang tid nu måske skulle du gå ud og snakkede med hende Mac" sagde Katja pludseligt, jeg nikkede og gik mod toilettet. Da jeg åbner døren får jeg det største chok nogensinde jeg ser hende jeg elsker aller højest side med et barberblad mod hendes arm, jeg skynder mig over til hende og slår det ud af hendes hånd hun kigger hurtigt og skræmt op på mig hun begynder og græde endnu mere og jeg kræmmer hende hårdt ind mod mig "hvad tænker du på aldrig gør sådan noget igen" sagde jeg selv på randen til at græde jeg kan mærke hun nikker da hendes hoved ligger på min brystkasse og hun maser sig længere ind mod mig hvis det overhovedet er muligt. "jeg kan ikke jeg kan bare ikke klarer de kommentarer længere har du overhovedet været inde og læse kommentarerne til jeres sidste billede" sagde hun helt grædefærdigt jeg rystede på hovedet og tog min mobil op af lommen " det har jeg ikke haft tid til men jeg kan tjekke dem nu hvis du vil have det?" spurgte jeg med grød i stemmen hun nikkede. Jeg gik ind på vores profil og det billede vi havde lagt op sidst jeg smilte men smilet forsvandt hurtigt da jeg læste hvad vores fans havde skrevet om Freja jeg kunne slet ikke forstå vores fans kunne finde på at skrive sådan noget om en jeg elskede så højt. Jeg blev vred og slukkede vredt min mobil og smed den ned i min lomme igen "ik tro på hvad de skriver om dig de er bare jaloux du er virkelig fantastisk og jeg elsker dig rigtig højt ved du godt det" sagde jeg nu også med tårer ned af kinderne hun nikkede "det ved jeg godt jeg er bare ikke van til at få hate fordi jeg er sammen med en jeg elsker" sagde hun stadig med hovedet imod mit bryst, jeg smilede da hun sagde at hun elskede mig. "Freja? Jeg ved godt det her er et rigtig dårligt tidspunkt men det her er nok en af de eneste chancer jeg får for at spørge dig så øhm jeg tænkte på om du måske ville være min kæreste?" spurte jeg nervøst hun kiggede op på mig med glæde i øjnene og smilede og kastede sig oven på mig imens hun kyssede mig.
Martinus' synsvinkel
Mac var lige gået ud på toilettet til Freja, så jeg sidder alene inde på værelset med Katja. Jeg havde sat mig op i sengen til Katja og sad lige nu med armen om hendes skuldre imens jeg nussede hendes arm "Katja?" spurgte jeg meget nervøst hun kiggede op på mig og smilede "du er det bedste der er sket for mig udover min karriere så jeg tænkte på om du måske ville være min kæreste?" sagde jeg og kiggede ind i hendes blå øjne som blev fyldt med glæde "selvfølgelig vil jeg det" sagde Katja og jeg kyssede hende blidt på munden.
YOU ARE READING
Igennem kendtes øjne
FanfictionMarcus og Martinus skal optræde i Danmark, men en tur i byen ændre deres liv....