Misforståelser?!?

79 4 0
                                    

Freja's synsvinkel

Vi er endelig ankommet til lufthavnen og venter på vores kufferter kommer, jeg læner mig op ad Mac og han putter armene om min mave, jeg puster tungt ud "hva så skat er det hårdt?" spørg Mac grinende "jaer det tager så lang tid og jeg vil bare gerne hjem og sove" sagde jeg og gabte, han rystede på hovedet "du er altid så træt" sagde han, jeg kiggede op på ham og smilede han smilede igen og gav mig et hurtigt kys. Vores kuffeter kom endelig og vi gik ud igennem ankomsthallen, jeg gik sammen med Katja bag drengene og snakkede, da vi hørte nogen skrige. Jeg kiggede opgivende rundt og så en flok piger kommende løbende, de stoppede alle sammen op og så mærkeligt over på Katja og jeg, men løb så videre hen til Mac og Tinus og begyndte at spørge in til hvem vi var. De sendte hinanden et par blikke og så bange ud, Kjeld-Erik kom løbende og skyndte sig at skubbe os alle 4 ud imens han forklarede pigerne at vi var nogle nye dansere for drengene. Jeg kiggede forvirret på Katja som så lige så forvirret ud. Vi når uden i bilen uden flere fans, da vi har kørt lidt kigger jeg forvirret over på Mac "hvorfor kaldte Kjeld-Erik os dansere?" spurgte jeg undrende "fordi vi ikke har fortalt vores fans om jer endnu, og hvis de bare finder ud af det bliver de sure og det kan ødelægge noget af vores karriere" mumlede han jeg nikkede bare.

Martinus' synsvinkel

Vi var ankommet til hotellet og var nu i gang med at spise aftensmad, pigerne havde været meget stille siden lufthavnen og det virkede slet ikke som dem siden de altid plejer at være skide overgiret og røv larmende, de har ikke engang sunget igennem hele turen hjem i bilen selvom vi kun spillede sange de kendte, og det ville jeg virkelig ønske de havde gjort selvom det lyder hæsligt, for nu ved jeg bare at der er noget galt jeg må spørge Katja senere.

Vi havde alle sammen spist færdigt og Katja og jeg sad lige nu på vores værelse i stilhed, jeg rømmede mig og hun kiggede over på mig "er der noget galt?" spurgte jeg hende hun rynkede brynene "hvad mener du?" svarede hun "ja dig og Freja har slet ikke sagt noget og i sang heller ikke med på nogle af sangene i bilen" svarede jeg tilbage "nej vi ved jo at i hader når vi synger" svarede hun igen og grinte lidt tørt. "vi er bare lidt triste over at i ikke sagde at vi var jeres kærester men bare var nogle dansere, det virker lidt som om i er flove over os!" sagde hun hurtigt og vendte sig om så hun sad med ryggen mod mig. Jeg gik over og krammede hende bagfra "vi er ikke flove over jer, der sker bare så meget lige nu at vi er bange for at fansene vil tage det tungere end de normalt ville gøre" sagde jeg stille og kyssede hendes nakke. Hun vendte sig om med tåre ned af kinderne jeg blev ked af at se hende sådan jeg krammede hende hårdt ind til mig. "jeg elsker dig virkelig højt ved du godt det?" spurgte jeg hende, jeg kunne mærke hun nikkede "jeg elsker også dig" sagde hun lavt. Jeg fik sommerfugle i maven og kyssede hende blidt. Jeg lagde hende blidt ned på sengen og kravlede oven på hende. Kysset udviklede sig hurtigt til et snav med mere lidenskab indblandet. jeg rejser mig og trækker min trøje over hovedet og går hurtigt i gang med at snave med Katja igen. Jeg tager fat i kanten af hendes trøje for at signalere til at hun skal trække hendes trøje af og det gør hun. Jeg rejser mig igen og tager bukserne af imens hun gør det samme. Hun ligger nu øverst og hun tager hendes bh af. Jeg tager dynen over os og begynder at give hende finger. " Martinus" stønner hun. lige pludselig er der nogle der banker på og jeg rejser mig hurtigt op fra sengen, det samme gør Katja. " hvem er det?" spørger jeg og Mac svare " kan i ikke slappe lidt af i larmer af helvedes til!" jeg rødmer og svare igen " det skal vi nok!" jeg kan høre han går igen og jeg vender mig om mod Katja. Hun kigger ned i jorden for at gemme sin rødmen men jeg kan sagtens se det. Jeg går hen til hende og løfter hendes hoved op med min pegefinger og giver hende et blidt kys " det har været en fantastisk aften, men vi skal nok til at sove inden vi forstyrre flere." hun nikker og vi ligger os ned i sengen. Jeg trækker hende ind til mig så vi ligger i ske og smiler.

Igennem kendtes øjneWo Geschichten leben. Entdecke jetzt