Photoshoot

57 2 1
                                    

           

Marcus' synsvinkel

*næste dag om morgenen*

"Marcus søde skattebasse du skal op nu!!" råber Freja. Jeg giver et grynt fra mig " hold din kæft og lig dig ned så jeg kan sove med dig i mine arme." hun griner bare af mig " desværre maciboi du skal til Photoshoot om et kvarter så du har lidt travlt." jeg springer op af sengen og skynder mig hen til skabet med mig og Frejas tøj i. "hvorfor vækkede du mig ikke tidligere skat!" hun grinede bare igen og sætter sig på sengen med sin mobil. Jeg løber ud på badeværelset og børster tænder og lader bare mit hår være da de sikkert alligevel sætter det anderledes til photoshootet. Jeg løber ud igen og hen mod døren men stopper op da jeg høre Frejas stemme " hvor er du på vej hen?" jeg vender mig mod hende " til photoshootet kommer du?" hun kigger drilsk på mig og jeg forstår ikke hvorfor " photoshootet er først om 30 minutter jeg ville bare have dig vågen i lidt tid" jeg kigger på hende falsk fornærmet " du behøvede ikke at vække mig så tidligt nu kommer jeg til at se træt ud til photoshootet" jeg sætter mig på sofaen i vores værelse og hun går over til mig og sætter sig på mit skød "kan et kys gøre det bedre?" jeg ryster på hovedet " hvad vil du så have?" spørger hun. jeg tænker mig om i 2 sekunder og kigger så slesk på hende. "nej... bare nej jeg ved hvad du tænker" siger hun inden jeg overhovedet har sagt et eneste ord. Jeg griner af hende og kysser hende så. Jeg afbryder kysset "du får af vide senere hvad der kan gøre det godt igen okay? Lige nu vil jeg bare gerne kysse min pige inden jeg skal til photoshoot" hun rødmer og kysser mig igen. Kysset udvikler sig til et snav men bliver afbrudt af en banken på døren, det er Martinus " Mac vi skal af sted nu skynd dig!" jeg puster hårdt ud og rejser mig stille og roligt op så Freja også kan nå at rejse sig op.

*i bussen*

Jeg sidder ved siden af Freja med Tinus og Katja bag ved os og mig og Tinus forældre foran os. Jeg vender mig om mod Tinus og Katja " hvaaa havde dig og Katja det sjovt i går?" Katja rødmer og det samme gør Tinus mens han slår mig for sjov på skulderen. " sjovere end dig og Freja havde det i morges i hvert fald" svare Tinus igen. Jeg kigger ned på Freja som har helt røde kinder og sidder med store øjne. Jeg smiler af hendes reaktion " bare det ikke bliver vildere man kunne høre det helt inde hos os især da Katja skreg dit navn" Katja bliver endnu mere rød i hovedet og gemmer sit hoved i Tinus jakke. Jeg kigger triumferende ned på Tinus da han ikke kan komme op med noget comeback og sætter mig ordenligt ned på mit sæde igen og tager Freja ind til mig. Hun kysser mig på kæben og visker blidt " jeg elsker dig over alt på jorden Marcus Gunnarsen" jeg smiler til hende og giver hende et lille kys " jeg elsker også dig Freja Pedersen." " der må ikke udføres PDA i bussen" kan man lige pludselig høre Tinus sige. Jeg giver ham dræber blikket og vender min opmærksomhed mod Freja igen og ignorere Tinus.

*til photoshoot*

Freja's synsvinkel

Mac er lige nu i gang med at få taget billeder og om lidt er det Tinus også skal de have taget billeder sammen til sidst. Jeg prikker til Katjas skulder hun giver et lille hop fra sig da hun fik et chok da hun havde travlt med at savle over Tinus der var i gang med at få taget billeder, jeg griner stille "skal vi ikke gå ud i venterummet og snakke lidt det er lang tid siden vi 2 bare har snakket sammen?" spurgte jeg stille, hun nikkede og vi gik ud. Vi satte os ud i sofaerne og sad lidt i stilhed "kan du huske at vi altid har snakket om at starte vores egen youtube kanal?" spurgte jeg spørgende "jaaa? Hvorfor?" svarede hun forvirret "jeg tænkte bare på om vi ikke skulle starte den nu?" spurgte jeg grinede "jo hvorfor ikke det kunne være sjovt" svarede hun og kiggede glad på mig. Jeg løb hurtigt ind i studiet igen fik øjenkontakt med Mac som bare kiggede forvirret på mig tog min computer og gik ud til Katja igen. Vi gik i gang med at lave vores youtube kanal men gik hurtigt i stå da vi hverken vidste hvad vi skulle hedde eller hvad der skulle være vores profilbillede, vi sad længe og diskuterede om nogle navne da drengene kom ud "hvad er det i diskutere om?" spurgte Tinus og satte sig ved siden af Katja i den sofa hun sad i mens Mac satte sig ved siden af mig. "bare hvad vi skal hedde på vores youtube kanal og om hvilket billede vi skal bruge som vores profilbillede" svarede Katja opgivende "vi havde faktisk planlagt at vi skulle have taget billeder sammen alle 4 så vi kunne fortælle fansene om at vi var kærester så kan i få taget et par billeder sammen bagefter til jeres profilbillede" sagde Mac glad. Jeg krammede hurtigt Mac og nikkede "godt så lad os dog komme ind og få taget nogle billeder" råber Tinus og hopper op fra sofaen som igen giver Katja et chok, jeg flækker af grin da Katja bare sender Tinus et dræberblik som hurtigt får ham til at tage hænderne op over hovedet i forsvars position. Vi går alle 4 ind i studiet og inden vi får kigget os om bliver både Katja og jeg trukket over i sminken og får kastet både tøj og makeup i hovedet, da vi har klædt om og fået makeup på går vi over til drengene som begge 2 giver os elevatorblikket og smiler. Vi får hurtigt taget nogle billeder og drengene går straks i gang med at skrive på insta imens Katja og jeg får taget vores billeder.
*Katjas tøj*

 *Katjas tøj*

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

*Frejas tøj*

*Katja og Frejas profilbillede*

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

*Katja og Frejas profilbillede*

(Vi ved godt de ikke har det rigtige tøj på men det er sådan her det kom til at se ud

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Vi ved godt de ikke har det rigtige tøj på men det er sådan her det kom til at se ud. Katja sidder i vognen og Freja står op. De ser heller ikke sådan her ud i historien)

------------------------------------------------
Undskyld for at vi ikke har uploadet i så lang tid vi har haft en lidt svær periode og været ret stresset men vi er okay igen og er klar med en masse nye kapitler. Tusind tak fordi der er så mange der læser med 1k det havde vi aldrig regnet med.

Elsker jer alle sammen

Bye for now

-Freja og Katja

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 22, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Igennem kendtes øjneWhere stories live. Discover now