Marcus' synsvinkel
Vi kigger spændt på pigerne og venter på deres svar, Katja og Freja kigger på hinanden og rødmer lidt, så kigger Katja hen på os og siger "vi snakkede bare om hvad vi troede i snakkede om" og kigger ned i jorden og rødmer endnu mere. Vi grinede lidt og jeg svarede "vi snakkede om, i ville med hen på hotellet og overnatte" "det vil vi gerne vi skal bare lige spørge Katjas forældre først" svarede Freja, jeg kiggede mærkeligt hen på Tinus og han så ligeså forvirret ud, vi kiggede hen på pigerne og Katja sagde "hvis i kan huske det døde Frejas forældre i morges og min mor har fået myndigheden over Freja, og vi må gerne overnatte hos jer" Tinus og jeg prøvede at skjule vores begejstring men det gik ikke så godt da pigerne begyndte at grine af os, vi rødmede lidt. Da vi var kommet hjem fra koncerten satte vi os i stuen på hotelværelset, "jeg har glemt min mobil til koncerten" udbryder Freja pludseligt. Jeg tog med Freja hen til arenaen igen. Vi gik og snakkede om alt mellem himmel og jord på vej der over imens vi holdte i hånden. Da vi kom til arenanen spurgte jeg en security vagt om han havde set en mobil han sagde ja og trak den op af lommen. "tak tak tusind tusind tak" udbryder Freja meget glad, jeg griner lidt imens jeg betragter hende kigge glad ned i hendes mobil.
Martinus' synsvinkel
Freja og Mac var lige gået og havde nu efterladt mig og Katja alene. Katja sad med sin mobil og jeg betragtede hende imens hun skrev med en eller anden "hvem skriver du med" spurgte jeg interesseret og kiggede hende over skulderen, hun grinte lavt "min mor" svarede Katja. Jeg trækker hende med over i sengen og Katja ligger sin mobil. Jeg ligger mig på ryggen mens Katja ligger sit ene ben over mine og sit hoved og sin ene arm på min brystkasse (hvis du ikke forstår så kig i toppen på billedet) jeg ligger og nusser hendes ryg imens vi snakker om alt og intet. "Katja" siger jeg lige pludseligt hun får et lille chok men kigger op på mig og smiler "ja?" svarer hun "det kan godt være jeg kun har kendt dig en dag, men der er et eller andet ved dig der tiltrækker mig" siger jeg lidt genert. Hun kysser mig på hagen og siger "jeg har det på samme måde "
Katja's synsvinkel
Han kigger ned på mig og hans øjne lyser af glæde, han sænker langsomt sit hoved længere ned mod mit imens han kigger på mine læber og jeg fanger hurtigt hvad han vil. Til sidst er der kun et par centimeter imellem os og jeg lukker hurtigt rummet ved at tage det sidste skridt, kysset er langsomt og blidt. Døren smækker pludseligt op og vi trækker os hurtigt fra hinanden og ind kommer Marcus og frejsen hånd i hånd. De kigger på os med store øjne og flækker af grin imens Martinus og jeg rødmer og kigger flovt op i loftet. "nårh har man fået dame på imens vi har været væk Tinus" sagde Marcus med drillende øjne "det har du vidst også brormand" svarer Martinus kækt tilbage, jeg griner svagt. "når klokken er mange jeg vil gøre mig til at gå i seng, Freja skal du med?" spørg jeg træt og gaber, "ja, men hvad gør vi med nattøj og tandbørster" "i kan bare bruge vores tandbørster og vi skal nok sørge for nattøj imens i børster tænder" siger Marcus og griner, jeg nikker og går mod badeværelset og ser ud af øjenkrogen Freja give Marcus et kys på kinden, jeg smiler glad på hendes vegne.
Martinus' synsvinkel
Jeg kigger over på Mac som står og smiler selvfedt efter Freja, jeg griner samtidigt med jeg vender øjne "du skal slet ikke grine var det ikke dig der fik sit første kys lige før" siger Mac selvfedt og griner, jeg surmuler og mumler "vi skal nok til at finde de der trøjer til pigerne" Mac griner stadig. Jeg rejser mig og går over til min kuffert mens Mac går over til sin, jeg finder en stor hættetrøje mens Mac finder en stor T-shirt. Mac kaster T-shirten over til mig jeg tager den og går mod toilettet, jeg banker på og Katja siger kom ind "hvor er freja hende?" spørg jeg undrende "hun gik ud på altanen så du hende slet ikke?" "nej jeg snakkede nok med Mac der" sagde jeg tænkende. Jeg kaster hættetrøjen til Katja og hun smiler taknemmeligt, jeg smiler tilbage og går ud af døren. Da jeg kommer tilbage til Mac kaster jeg T-shirten til ham "du kan selv give Freja den hun er på altanen" siger jeg og smiler, han samler den op og går lige forbi mig uden at sige noget, jeg vender øjne og går tilbage til Katja. Jeg banker på og går ind, da jeg kommer ind har hun allerede skiftet jeg smiler "den dufter godt af dig" siger Katja og rødmer, jeg smiler endnu mere og ligger mine hænder på hendes hofter, hun ligger langsomt hendes hænder om min nakke imens hun kigger op på mig. Jeg sænker langsomt mit hoved ned til hende og vi kysser blidt igen.
Marcus' synsvinkel
Jeg kommer ud på altanen og ser Freja stå og kigge ud over jeg krammer hende bagfra og hun læner sig op af mig og jeg ligger mit hoved på hendes hoved, sådan står vi nogle minutter til jeg vender hende om. Jeg kigger ned på hende og fanger hendes blik, jeg kigger ned på hendes læber og sænker langsomt mit hoved jeg kan mærke mit hjerte begynder at banke hurtigere, der er kun et par centimeter imellem os og jeg lukker det ved at kysse hende, og fyrværkeri springer i min mave. Vi kysser blidt i det som føles som minutter da Freja trækker sig, hun tager T-shirten fra min hånd og går mod badeværelset.
YOU ARE READING
Igennem kendtes øjne
FanfictionMarcus og Martinus skal optræde i Danmark, men en tur i byen ændre deres liv....