"to dråper vann"

123 6 3
                                    

Katja's synsvinkel

Jeg sidder og kigger irriteret ud af vinduet tænk at Tinus kunne finde på at sige sådan noget om Christoffer når han bare er jaloux, og han har jo ikke noget at være jaloux over mig og Christoffer er jo bare venner det er ham jeg kan li. Freja kommer ind og kigger trist på mig "hvad er der sket Martinus kom stormende ud og sagde at du havde kaldt ham en løgner, Mac er løbet efter ham" sagde hun forvirret "han sagde at Christoffer havde opført sig ondt overfor dem og at han ryger men det passer jo ikke han er jo bare jaloux" sagde jeg rigtig irriteret Freja rømmer sig og mumler et eller andet "hvad sagde du jeg kunne ikke høre det?" sagde jeg forvirret "det er rigtigt hvad Tinus siger Christoffer er kun sød når han er sammen med dig og han er røget siden i mødte hinanden første gang" sagde hun stille. Jeg kiggede med store øjne på hende "fuck Freja hvad er det jeg har gjort jeg har ødelagt mit og Tinus forhold" sagde jeg meget trist "jeg går lige ud og får Tinus til at gå ind igen så du kan snakke med ham" sagde hun hurtigt og småløb ud af døren. Jeg sidder igen og kigger ud igennem vinduet denne gang bare med en masse blandede følelser, jeg føler mig forvirret. Jeg hører døren til værelset går op og ind kommer Martinus, han kigger såret over på mig "undskyld.......... Freja fortalte................ Tænk at han................... Jeg skulle have stolet................... og nu hader du.................. og jeg ved ikke........................... undskyld" sagde jeg med ægte skyldfølelse, han kiggede op på mig imens han grinede og rystede på hovedet "det er okay jeg tilgiver dig ville bare ikke have en som ham sårede dig han er ikke dine tårer værd" sagde han glad. Jeg lavede et håndkast som signalerede at han skulle komme over til mig jeg krammede ham og han kyssede mig på panden.

Marcus' synsvinkel

Jeg sidder med armen om Freja som ligger op af mig imens hun plaprede løs om alt muligt "tror du de bliver venner? Tror du de skændes? Tror du de kysser? Tror du de overhovedet snakker til hinanden lige nu? Tror du jeg skal gå ind og hjælpe dem?" sagde hun bekymret jeg rystede på hovedet af hende "hvor er du nuttet" sagde jeg med et grin og kyssede hende på kinden, hun rødmede og kiggede ned i jorden. Jeg tog fat i hendes kæbe løftede hendes hoved og kiggede hende i øjnene "ikke skjul din rødmen" sagde jeg og kyssede hende på munden, hun kyssede hurtigt igen. Nogle minutter efter trak jeg mig "skal vi gå ind til dem og se hvordan de klarer den?" spurgte jeg og hun nikkede glad. Vi gik ind på værelset og så de lå i ske i sengen og sov. Jeg tog et billede af dem "nurgh det billede skal jeg squ bruge til Tinus konfi" sagde jeg og smilede ondskabsfuldt. Jeg kiggede over på Freja og smilede igen med mit ondskabsfulde smil "når jeg har talt til 3 løber vi over og ryster i sengen imens vi skriger okay?" hviskede jeg, Freja nikkede bare og kvalte et grin. "1.... 2.... 3" hviskede jeg vi spurtede begge 2 hen til sengen imens vi skreg, Tinus farede op fra sengen imens Katja kiggede forvirret rundt, Freja og jeg faldt begge 2 ned på gulvet og rullede rundt af grin. De kigger begge 2 surt på os og jeg hører Katja mumle noget med at det ikke var sjovt, Tinus kom gående hen mod mig og gav mig en ordentlig lammer "av for helvede Tinus" sagde jeg grinede imens jeg tog mig til skulderen.

Vi sad og snakkede lidt sammen frem og tilbage da lægen kom ind af døren "Katja må godt komme hjem nu, men ingen håndbold i 3 måneder og du skal gå med krykker i 1 måned" sagde han og smilede, Tinus krammede Katja fra siden da der røg en tårer ned af hendes kind og vippede den væk med hans tommelfinger. Katjas mor kom ind på stuen med et par krykker der passede Katja i højden, Katja tog i mod dem og vi gik ud mod bilen, vi havde nu siddet i bilen i 15 minutter og der var totalt stilhed vi sad alle sammen på hver vores mobil og lavede noget forskelligt. Lige pludseligt kom der musik på og jeg kiggede op på Katja som smilede til os.

Martinus' synsvinkel

Vi sad alle sammen og skrålede med på mit og Marcus musik da Katja lige pludseligt sagde "hey hey heeeeeeey Freja og jeg vil gerne lige synge en sang for jer" og satte 'to dråper vann' på, Katja og Freja sad og sang med på hele sangen selv på rappen, mig og Marcus sad bare og grinede af dem da det ærlig talt lød ad helvedes til, da de var færdige flækkede vi alle sammen af grin "kunne i li det" spurgte Freja mens hun grinte "hvis det gør jer glade lød det fantastisk" sagde Mac "såå vi er med til jeres næste koncert er det det jeg hører i sige" sagde Katja vi kiggede alle sammen på hinanden og flækkede af grin igen "måske skulle i bare blive bag scenen og synge" sagde jeg, Katja lavede fake sad-face "jeg troede du elskede når jeg sang for dig" sagde hun og kvalte et grin "det gør jeg også når du ikke råber og musikken overdøver dig" sagde jeg og grinede igen, hun lavede et endnu mere trist ansigt og jeg lænede mig frem og kyssede hende besværligt og hurtigt på munden, hendes mor smilede hurtigt til mig igennem bakspejlet.

Freja's synsvinkel

Jeg sad og kiggede på kommentarer fra det sidste billede Marcus og Martinus havde lagt op (Marcus har armen om Freja og kysser hende på kinden mens Katja og Tinus står på hver side af dem) nogle af kommentarerne var gode men de fleste var dårlige hvor der stod 'hun er så grim' 'Marcus du fortjener meget bedre' og alt muligt andet Marcus kiggede bekymret over på mig "hvad er der galt smukke?" spurgte han bekymret jeg slukkede hurtigt min telefon og smilede falskt "ikke noget" sagde jeg han kiggede mistroisk på mig men lod det ligge.

s

Igennem kendtes øjneTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang