*3 dage efter*
Marcus' synsvinkel
Vi sidder nu i flyet på vej til Thailand, jeg sidder sammen med Freja imens Tinus og Katja sidder bagved os og bagved dem sidder Tinus og mine forældre. Freja sidder med hovedet på min skulder og halv sover imens vi holder i hånden, men det er også en lang tur så kan godt forstå hende. Jeg kiggede ned på hende og så hun sov jeg lagde blidt mit hoved oven på hendes og faldt selv i søvn.
*5 timer senere*
Jeg vågner langsomt af at Freja begynder at rører på sig jeg kigger ned i hendes smukke blå øjne og bukker mig ned for at kysse hende vi kysser i et stykke tid indtil der er nogle der hoster meget falskt bag os, vi kigger begge 2 om på Tinus som stadig sidder og hoster og vender begge 2 øjne, han smiler smørret til os "nårh får i hygget jer lidt var" siger Tinus lavt da Katja ligger med hovedet på hans skød og sover (Tinus sidder inde ved vinduet og de 2 sad alene på et 3 mands sæde så Katja ligger med resten af hendes krop ud over de 2 andre sæder håber i forstår) jeg ryster stille grinede på hovedet "du er bare jaloux på os fordi du ikke kan kysse med Katja fordi hun sover" sagde jeg kækt tilbage, Tinus blinkede med øjet "måske, måske ikke" sagde han og grinede "hvor længe har hun sovet?" spurgte Freja "tja ca. siden i selv faldt i søvn" sagde Tinus og kiggede smilende ned på hende og nussede hendes pande "så skal du nok ikke regne med at hun vågner lige foreløbigt, hvilket musik kører i hendes hørertelefoner fordi hvis det er hendes sove playliste så sover hun nok i hvert fald 2 timer mere" sagde Freja og grinede Tinus kiggede opgivende op på hende "hvordan kan hun sove så længe på et sted som det her?" spurgte Tinus "fordi at når hun først sover skal der meget til at vægge hende" sagde Freja igen og grinede "men jeg skal tisse" sagde Tinus helt trist og der flækkede Freja for alvor af grin "skal jeg komme og overtage din plads imens du tisser?" spurgte jeg "ja det ville være rart" sagde Tinus og kiggede taknemligt op på mig "men ikke noget med at vægge hende" sagde Tinus alvorligt og rakte sin pegefinger truende op "nej nej slap af romeo og gå ud og tis" sagde jeg grinede og satte mig med Katjas hoved på mit skød, jeg kiggede op på Freja som så falsk fornærmet ud og sad med hånde på hendes hjerte, jeg grinte stille imens jeg langsomt rystede på mit hoved af hende.
Martinus' synsvinkel
Jeg sidder på toilettet og tænker over hvor glad jeg er for at have Katja i mit liv (ja toilettet er det bedste sted at tænke) jeg bliver færdig rejser mig op vasker mine hænder og går tilbage mod de andre, da jeg kommer der hen ser jeg Freja der sidder og ser falsk fornærmet ud over at Mac sidder med Katja på hans skød i stedet for at sidde sammen med hende, jeg skynder mig over for at bytte plads med Mac og Frejas ansigt skifter hurtigt fra fornærmet til glad da Mac igen sætter sig ved siden af hende, jeg griner let over dem.
*3 timer senere*
Jeg mærker at Katja begynder at bevæge på sig igen jeg kigger ned og ser ind i hendes blå øjne, hun blinker et par gange sætter sig ordenligt op og strækker sig "hvor er jeg? Hvad er klokken? Og hvad skal jeg?" spørg hun lettere forvirret jeg griner "du er på et fly, klokken er 15:11 og du skal til Thailand med os andre" siger jeg "okay" siger hun lavt og kysser mig blidt på kinden, jeg kigger skuffet på hende "ikke mere end det?" spørg jeg skuffet da jeg havde forventet et rigtigt kys "du kan gøre dig fortjent til det hvis du vil have et" sagde hun og blinkede med det ene øje, jeg løftede begge øjenbryn "jeg har siddet med dig liggende på mine lår i flere timer syntes du ikke det er fortjeneste nok til et rigtigt kys" sagde jeg grinede "det var altså ikke kun dig der Tinus der sad med hende jeg sad også lidt med hende" sagde Mac kækt "nårh ja de 5 min du sad med hende må vi ikke glemme" svarede jeg kækt tilbage. "fint nok så får du det dumme kys" sagde hun og kyssede mig hurtigt og blidt på munden, jeg kigger endnu mere fornærmet på hende og tager en marsbar op fra min taske da jeg ved hun er vild med marsbarer, jeg kigger hånede over på hende hun får store øjne "skaaat må jeg ikke smage den der?" spørg hun sukkersødt og blinker et par gange med øjnene jeg kigger på hende med seriøst-tror-du-jeg-falder-for-den blikket "jeg fik ikke noget rigtigt kys du får ikke noget marsbar" svarer jeg flabet tilbage "du får alle du kys du vil have lige når du vil have dem hvis jeg får halvdelen af din marsbar" sagde hun hurtigt jeg kiggede på hende med et drillende blik "og hvor lang tid er den aftale at jeg bare kan sige når jeg vil have et kys?" spurgte jeg drillende hun vendte øjne "2 uger" sagde hun bedene "1 måned" sagde jeg glad hun nikkede og vendte øjne og jeg gav hende halvdelen af min marsbar. "Katja jeg vil gerne have et kys" sagde jeg glad og pegede på mine læber hun vendte øjne og kyssede mine læber "addddd de kysser" sagde Mac drillende Katja blev nød til at trække sig da hun begyndte at grine " helt ærligt Mac jeg havde lige fået hende til at kysse mig" sagde jeg surt "sorry bror" sagde Mac grinede.
YOU ARE READING
Igennem kendtes øjne
FanfictionMarcus og Martinus skal optræde i Danmark, men en tur i byen ændre deres liv....