Marcus' synsvinkel
Katja og Freja sidder stadig i sofaen og små græder, men det er blevet meget bedre. Jeg gik langsomt over til Katja tog fat i hendes arm og trak hende med ud på gangen "dig og Freja kan bare blive backstage og se koncerten jeg vil ikke have Freja ud og stå i menneske mængden når hun er så ked af det" sagde jeg med tårer i øjnene. Katja gav mig et hurtigt kram tørrede tårerne af mine kinder med hendes tommelfingre og løb tilbage til Freja og fortalte det til hende, Freja kiggede over på mig med et taknemmelig smil. Jeg kigger over på Freja en sidste gang og løber ud på scenen sammen med Tinus, det her bliver den hårdeste koncert jeg nogensinde har været til, tænker jeg. Koncerten gik godt af at tænke på jeg ikke kunne fjerne mine tanker fra Freja, jeg havde knap nok kendt hende en dag men alligevel betyder hun meget for mig fordi hun ikke er som de andre fans.
Martinus' synsvinkel
Da vi kom ud fra koncerten sad pigerne og klappede, og jeg kunne se at Freja havde det bedre. De gik op og gav os et kram " i er fantastiske" sagde Katja glad og klappede kort i hænderne " mange tak smukke" sagde jeg og smilte et charmerende smil til hende. Vores far kommer hen til mig og Mac og giver os et kram " hvor er i dygtige drenge" siger han stolt, jeg smiler meget glad op til ham. " jeg skal lige hurtigt snakke med drengene alene, i skal nok få dem tilbage bag efter" siger vores far til pigerne, de smiler bare og sætter sig over i sofaen, mens vi går ud på gangen. " har i begge 2 noget med en af pigerne og hvem har noget med hvem?" Mac og jeg lyste totalt op bare af at tænke på pigerne og begyndte at tale i munden på hinanden, vores far så opgivende på os og sagde " en ad gangen" Mac kiggede spørgende over på mig og jeg nikkede " jeg har noget med Freja og det var nogle piger vi mødte i morges i byen" siger Mac glad far nikker og kigger op på mig " jeg har noget med Katja som er bedste venner med Freja" vores far nikker og siger " jeg er glad for at i endelig har fundet nogle i er glad for" vi giver ham et til kram og skynder os ind til pigerne.
Freja's synsvinkel
Drengene er lige gået ud på gangen og Katja og jeg sidder og snakker i sofaen. "hvad tror du de snakker om?" spurgte Katja og kiggede nysgerrig på døren ud til gangen, "hhmm det ved jeg ikke men det må være vigtigt siden han havde så travlt med at få snakket med dem" "ssshhh de kommer nu" hvisker Katja panisk til mig. Drengene kommer ind og kigger mistroisk på os, "hvad" udbryder Katja efter at drengene havde nedstirret os i 2 minutter. "hvad var det i snakkede om siden i stoppede så brat da vi kom" spurgte Martinus med et grin.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
fra nu af vil vi prøve at udgive et kapitel hver weekend.
hvad syntes i om historien indtil videre??
YOU ARE READING
Igennem kendtes øjne
FanfictionMarcus og Martinus skal optræde i Danmark, men en tur i byen ændre deres liv....