The High Standard Boy.

2.3K 131 51
                                    

2. The High Standard Boy

Hij heeft hoge verwachtingen van een meisje zowel innerlijk als uiterlijk.

Oké deze jongens kennen we vast wel laat ik deze sukkels eens beschrijven in een voorbeeld :

"Yooo man, check die meid daar ze is pretty hot huh"

"Nee man, ze heeft te brede heupen en is me net iets te dik"

"Oh jaaa nu zie ik het ja, ze heeft ook te kleine borsten vind je ook niet?"

"Ja man, skippen die handel we kijken wel naar een ander meisje "

"Inderdaad eentje van Victoria secret kwaliteit"

Dat was mijn doeloze voorbeeld, en oke ik ben geen jongen obviously, maar zo gaat het meestal wel.

Het gaat bijna altijd om uiterlijk, en niet om innerlijk.

Ja meisjes zijn meestal ook zo, ja ik ook, maar ik vind innerlijk ook erg belangrijk zeg nou zelf als ik met een model zou daten die een asshole was zou ik daar niks meer mee willen.

En dan is de belangrijkste reden waarom ik HSB (High Standard Boys) haat:

Dankzij hun zijn de meeste meiden onzeker, de pressure to be perfect komt door hun. Ze verwachten dat meisjes perfect zijn, en wij als meiden willen natuurlijk dat jongens ons leuk vinden. En vaak gaat het dan niet meer om hoe we zijn, maar willen we veranderen voor de jongens.

En de meeste jongens kan het niet eens schelen dat meisjes zo onzeker zijn, als hun maar een mooie vriendin hebben waarmee ze kunnen pronken bij hun vrienden.

NATUUUUUURLIJK zijn er ook lieve jongens die je nemen zoals je bent, en als je er zo eentje hebt beter ben je blij en gelukkig want the HSB zijn er genoeg van en die komen zo onderhands me neus uit.

Een note voor de HSB :

Dear High standard boy,

Ik hoop dat je jezelf heel wat vind,
Dat je blij bent met hoe je bent
want geloof me als het aan mij lag had ik jullie stuk voor stuk uitgeroeid.

Misschien moet je eens een spiegel pakken en kijken naar jezelf.
Ben jij wel zo perfect?
Lijk je wel op jou verwachtingen?
En wil je wel zo door blijven leven?

Je kunt niet verwachten dat we perfect zijn en lijken op die modellen die je zou graag zou willen daten. We hebben allemaal imperfections, en als je ervoor open zou staan zou je misschien kunnen houden van hoe een meisje echt is en niet hoe jij wilt dat ze eruit ziet of is.

Tenslotte is niemand pertect,
Zelfs jij niet.

About BoysWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu