The Cheater.

1K 59 11
                                    

21. The Cheater.

Hij is een boy die vreemdgaat.

Yeah what a assholes zijn deze jongens ook.

Ze hebben vast de meest geweldige, lieve en supportende vriendinnen die er maar kunnen zijn, maar zijn ze waarschijnlijk zat en gaan daarom op zoek naar liefde bij iemand anders.

Waarom zou je zo dom en zielig zijn?

Maak het dan gelijk uit met haar en ga de hele situatie niet nog moeilijker maken voor jezelf.

Wanneer gaat je boyfriend vreemd?

Hij doet minder moeite om er goed voor jou uit te zien, en meer als hij bijvoorbeeld uitgaat met zijn vrienden. 

Hij zit veel op zijn telefoon, en als je vraagt met wie hij praat zegt hij 'met een vriend' terwijl het ook met een meisje kan zijn. 

Hij wilt minder afspreken, of er komen steeds dingen tussen zodat je hem amper ziet. 

Als je geruchten hoort dat hij vreemd gaat, kan het waar zijn, want zeg nou zelf waar komen die geruchten dan anders vandaan? 

LET OP DIT ZIJN ALLEEN MAAR KENMERKEN.

Dus het hoeft niet gelijk zo te zijn dat hij vreemd gaat, als een van deze punten klopt

Wat kun je doen om er achterkomen of hij vreemdgaat? 

Als er een kans is om zijn telefoon door te zoeken, ga er dan voor. Want daar kun je de meeste informatie uithalen. Kijk dan in zijn berichten, contactenlijst en wie hij voor het laatst heeft gebeld. 

Je kunt hem ook natuurlijk achtervolgen, als hij zegt dat hij bijvoorbeeld moet werken, ga dan langs of kijk vanaf een afstandje of hij daar echt is, Als dat niet zo is dan heeft hij tegen je gelogen, en als hij echt om je geeft liegt hij niet. 

Je kunt een praatje maken met zijn vrienden, wie weet laten zij iets los.. probably not want tja het zijn 'zijn vrienden' maar wie weet.

Misschien is praten erover ook een optie. Je kunt hem dan vertellen dat je het gevoel hebt dat hij vreemdgaat. Er is een kans dat hij kan boos worden, maar als hij echt niets te verbergen heeft is er geen reden voor hem om boos te worden omdat hij jou dat gevoel geeft. 

Wat doe je als je er zelf bent achtergekomen?

KILL HIM DUH.

Nee maar serieus, laat hem er niet zomaar mee weg komen of word niet dom en geef hem nog een kans want 99.99% zeker dat hij het toch weer doet, dus dumpen die handel. 

En anders een goeie wraak actie bedenken zodat iedereen weet dat hij een cheater is, want dat verdiend hij zeker. 

Mocht je ooit denken dat het aan jou ligt dat hij vreemdgaat. 

Dat is echt niet zo, het ligt aan hem hem hem.

En alleen aan hem.

Er is geen goede reden om vreemd te gaan, het is en blijft een keuze. 

About BoysWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu