7. The Romantic boy
Hij is volgens mij Romantisch? of niet soms?
Is het trouwens normaal dat ik al smelt bij de gedachte van zo'n jongen. Nee? Oké.
Het is dus een romantische boy zoals het woord al zegt. Het zijn true gentlemans die je meenemen op leuke, maar ook romantische dates.
Het is voor een deel van de jongen moeilijk om romantisch te zijn, en wij als meiden houden daar juist van niet waar?
Things about The Romantic Boy:
-Hij kent je door en door zodat hij weet hoe hij je het beste kan verrassen
-Hij plant zijn dates met jou altijd zorgvuldig uit zodat het perfect is.
-De bestemmingen van de dates zijn altijd leuk en romantisch, het kan een picnik zijn aan het strand en eindigen met een strandwandelig (vergeet de clichéheid) of uiteten gaan waar hij de gentleman is en de hele avond probeert naar jou verwachtingen te laten gaan.
-Hij ervoor dat je, je geen enkel moment oncomfortabel voelt.
-Hij trekt zijn jasje uit voor je als je het koud hebt (sorry hier heb ik een zwak voor)
-Als hij je netjes afzet verwacht hij geen kus, maar weet hij stiekem toch wel dat hij hem krijgt als bedankje voor de fantastische date.
-En tenslotte belt hij jou als eerste voor een tweede date.
Romantic boys doen me veelste veel denken aan Prince Charming uit sprookjes serieus.
Gewoon zo lief, perfect en tjaa.. een type die elk meisje wel zou willen daten denk ik. Alleen waar vind je zo'n jongen?
Is het al tijd voor een advertentie zoals deze:
Zeer Wanted A Romantic Boy
Hallo,
Ik ben een meisje die dus op zoek is naar een romantische boy.
Ben ik erg veel eisen als ik zeg dat hij er goed uit moet zien?
Dat is trouwens maar een kleine deel van mijn lange lange lijst met eisen.
Dus iemand die me kan vertellen hoe ik zo'n jongen vind behalve via google?
Of misschien ben jij die jongen met de R-factor?
Ik ben zelfs bereid om er zelfs voor te betalen. In koekjes natuurlijk. (Wie houd daar nou niet van?)
U kunt me contacteren op : 06-IWANTYOU
Met Vriendelijke groeten,
Een-meisje-die-wanhopig-op-zoek-is-naar-die-romantische-jongen.
Ik stel voor dat we dit allemaal kopieëren en plakken in een word docu, uitprinten en hem dan ophangen op een advertentie bord n de AH bijvoorbeeld haha :)
Question : Wat verwacht je van jou eerste date met een Romantische Boy?
Big byeee
xxxxxx
JE LEEST
About Boys
Random✔ [BOY GUIDE] They frustrate the hell out of you but they still have this thing what makes you want them even more. Yes girls, I'm Talking about boys.