The Overly Attached Boyfriend.

1.6K 104 21
                                    

6. The Overly Attached Boyfriend

Hij : Hij houd zoveel van je dat hij niet eens een paar seconden zonder je kan. 

Zelf heb ik nog nooit zo'n vriendje gehad, maar ik hoor wel eens verhalen van meiden dat hun vriendje NIET maar dan ook NIET zonder ze kan. 

Persoonlijk vind ik dat een beetje overdreven, omdat het belangrijk is om elkaar soms kunnen los te laten in een relatie niet waar? 

Het is altijd leuk om bij elkaar te zijn, alleen een paar dagen kan toch geen kwaad? 

Voorbeeld

Jij: Oké ik kan maar beter naar huis gaan

Hij: Wat nu al? Blijf nog heel even

Jij: Ik moet gaan sorry 

Hij: Maar je bent er net.. en ik zit hier net zo lekker met jou en ik wil je niet missen. 

Jij; Ik ben hier al een paar uur? 

Hij: Wow echt? De tijd gaat echt te snel als je het leuk hebt. 

Jij: Ja dat is waar *staat op* 

Hij: Please blijf nog heel even. Voor mij? *zet puppyooogjes op* 

Jij: Ik moet echt gaan het spijt me. 

Hij: Ik kan echt niet zonder je babe, blijf nog heel heel eventjes dan mag je gaan, please please please -wanhopig stemmetje- *ligt half knielend voor je* 

JIj: Oké oke heel even dan. 

En voor je het weet ben je een paar uur verder, en ligt je vriendje nog steeds aan je vast geklampt en wil nog steeds niet dat je gaat. 

Het klinkt zo irritant en schattig op hetzelfde moment. aan de ene kant weet je zeker dat je vriendje echt om je geeft en van je houd en aan de andere kant doet hij alsof hij je nooit meer terug ziet en laat daarom niet zo snel/ moeilijk gaan. 

Als jij zo'n vriendje hebt kun je er natuurlijk met hem over praten als je het niet fijn vind dat hij zo is, als hij weet dat je het niet leuk vind houd hij er echt wel rekening mee. 

Zoals ik al eerder zei heb ik hier nog niet mee hoeven dealen, en laat ik zeggen dat ik stiekem wel blij ben haha. Ik ben een persoon die van haar vrijheid geniet en om nou een vriendje te hebben die me elke dag wilt zien terwijl het niet uitkomt. Dat gaat sowieso niet lukken dat kan ik hem aan het begin van onze relatie al garanderen. 

Question: Hoe denk jij hierover? 

en zou jij Overly Attached Boy daten? 

xLovelovelove

About BoysWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu