19. The Stalker
Hij zit achter je aan, maar dan op een creepy stalkerige manier.
Ik heb trouwens niet iets waardoor jongens me zouden we willen stalken -stiekem ben ik wel blij- dus ik spreek totally not uit ervaring.
Maar misschien ken je zelf wel een jongen, waarvan je het gevoel hebt dat hij je leuk vind, en hij je dag en nacht berichtjes stuurt, je hem overal steeds 'toevallig' tegenkomt en misschien staat hij zelfs ineens voor je deur.
FIRST OF ALL
DAT IS FREAKING CREEPYTen tweede als een jongen dit doen is het gewoon stalken,
Iemand leuk vinden is iets anders dan een obsessie hebben (hierbij spreek ik wel uit ervaring)
Wat doe je als je bang bent dat je gestalkt word?
1. Zorg ervoor dat je hem eerst duidelijk maakt dat je geen interesse hebt in hem. Misschien denkt hij dan "oh, ze vind mij toch niks, dus verspil ik mijn tijd niet aan haar"
2. Werkt dat niet? Ga dan over op hem blokkeren van alle social media, zodat hij geen contact met je meer kan opzoeken.
3. Als je bang bent om hem tegen te komen, dan kan je ervoor zorgen dat je altijd met iemand bent, zodat je misschien toch een veilig gevoelt hebt.
4. Als hij begint met dreigen, dan is het verstandig om het met je ouders te bespreken, je weet maar nooit tot waartoe hij in staat is.
En dan hebben we natuurlijk ook een andere soort stalken. Ik denk dat vele meiden onder ons daar last van hebben.
Namelijk....
Het stalken van Celebrity's
Geef het maar gewoon toe, want ik heb je al door hoor ;)
Wanneer ben jij stalkerig bezig?
1. Als je altijd op de hoogte bent van zijn nieuwste foto's (en de eerste bent die de foto liked).
2. Als je altijd zijn social media profiles checkt (minimaal 5 keer per dag)
3. Hem op een afstandje bekijkt, en hem misschien ook achterna gaat. (creeper alarm)
4. Als je elke dag met hem praat en jij bent degene die steeds het gesprek begint. (Yeah dat heb ik dus ook gedaan, en ik heb er spijt van)
5. Als je weet waar hij woont, zonder dat hij je het zelf heeft verteld.
6. Als je weet hoe zijn vrienden stuk voor stuk heten (dan heb je teveel research gedaan op zijn facebook)
Geloof me ik kan me wel iets voorstellen bij die punten, maar ik stalk jongens die ik leuk vind eigenlijk niet, geef mij maar een leuke beroemde jongen die het niet eens doorheeft dat ik hem stalk dan een jongen die ik leuk vind, die het waarschijnlijk al meteen door heeft.
Tip voor als je wilt stalken: Doe het zo onopvallend mogelijk, en ga niet te ver in het stalken
ik herhaal: GA NIET TE VER.
Dit is het einde van deze oh zo stalkerige part.
JE LEEST
About Boys
Random✔ [BOY GUIDE] They frustrate the hell out of you but they still have this thing what makes you want them even more. Yes girls, I'm Talking about boys.