Trust.

1.4K 80 9
                                    

9. Trust

Trust betekend in het Engels vertrouwen. Vertrouwen is wanneer je iemand compleet geloofd, maar ook dat je weet dat die gene eerlijk is tegenonver jou en dat je weet dat hij/zij betrouwbaar is. 

Vertrouwen is één van de belangrijkste ingrediënten voor een goede en succesvolle relatie. 

Waarom? 

Als je, je vriendje niet vertrouwd, dan kan je hem dus niet bijvoorbeeld alleen laten rondhangen met zijn vrienden zonder dat je denkt dat er meiden in zijn buurt zijn. 

Je denkt veel sneller dat je vriendje vreemdgaat, terwijl hij helemaal niet zo is. 

Je gaat er bijna altijd van uit dat hij liegt tegen je terwijl hij eerlijk is. 

Zie je nu al een beetje in waarom het belangrijk is? 

Ik wou hier ook wat extra aandacht aan besteden, omdat jongens ook vreemdgaan (meisjes ook) maar het gaat nu om de boys.

Vaak laat je vriendje je dan denken dat jij de enige bent in zijn leven, terwijl hij in feiten ook met andere meisjes achter jou rug gaat. 

En als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel vreemdgangers, ongeacht of ze een 'goede' reden hebben in hun ogen. VREEMDGAAN is en blijft een keuze. 

Quotes over vertrouwen in een relatie: 

A relationship without trust; is like a car without gas. You can sit in it as long as you want, but it won't go anywhere.

A relationship without trust is like a computer without a monitor. It's WORTHLESS.

A relationship without trust is like having a phone with no service. And what do you do with a phone with no service? You play games...

Het punt van deze hele part : geen vertrouwen = geen relatie

Hoop dat jullie zoiets voor een keertje leuk vonden, want ik wil vaker van dit soort onderwerpen bespreken, aangezien ik dat ook belangrijk vind. Als je zelf nog een onderwerp of boytype wilt bespreken mag je dat altijd delen via een privé bericht :)

Lovessss,

A boy lovin' weirdo 

About BoysWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu