13. The Swagger Boy
Hij vind zichzelf the bomb en denkt dat het hebben van swag echt zoveel voorstelt.
Voor de meiden onder ons die de Swaggerboy nog niet hebben ontmoet denk maar aan jongens die fulltime snapbacks dragen en kleren waar de merk XXL op uitvergroot staat en dan hebben we het niet gehad over die broeken die afzakken tot aan hun knieën of zelfs lager i don't know.
Begrijp me niet verkeerd een jongen hoort een goeie stijl te hebben, maar onder goeie stijl versta ik niet dat alles perse merkt hoeft te zijn en dat hij altijd een pet op moet hebben.
Swag volgens Urbandictionary.com:
The most used word in the whole fucking universe. Douche bags use it, your kids use it, your mail man uses it, and your fucking dog uses it. If you got swag, you generally wear those shitty hats side way, and your ass hanging out like a fucking goof cause your pants are half way down your white ass legs. To break down the word, it means (Secretly We Are Gay). It is also a word that means to represent yourself/ the way you represent yourself, baggy clothes, shitty hats, small penis and basically a way to say your afraid to come out of the closet.
Swag volgens mij:
Het is complete onzin..
Rappers kwamen er als eerste mee en die rappen er constant over en geloof me je word nooit zoals hen, dus please doe ook niet zoveel moeite.
Waar ik me ook aan dood irriteer zijn dus die jongens met uitvergroot DOPE op hun shirt en sweaters te hebben staan. WE WETEN HET JE BENT DOPE? Er zijn trouwens genoeg mensen die niet eens weten wat dat betekend dus.. doe jezelf en anderen een plezier en gooi die troep weg.
Oh en ik ken ook genoeg van dit soort jongens die ALTIJD hetzelfde aanhebben, come on guys dit kan toch niet.
Ik geloof niet dat we ooit over de Swag tijdperk heen komen en dat we ons erbij moeten neerleggen.
JE LEEST
About Boys
Random✔ [BOY GUIDE] They frustrate the hell out of you but they still have this thing what makes you want them even more. Yes girls, I'm Talking about boys.