22. The Break up
Een Break up is wanneer je relatie word beëindigd, met of zonder goede redenen.
Misschien ga je er nu zelf doorheen, misschien je beste vriendin of misschien heb je het gevoel dat het er aan komt.
We gaan het in deze part hebben over the life after the break up, voortekenen wanneer een break-up eraan komt en hoe je het, het allerbeste kunt uitmaken eraan komt.
Hoe zie je een break up aankomen?
- De gevoelens die er waren zijn ineens minder, hij geeft jou niet meer the butterfly effect in je buik en het kan ook zo zijn dat hij hetzelfde voelt.
- Wanneer jullie geen tijd hebben om af te spreken met elkaar; jullie zijn beide erg druk en hebben dus eigenlijk geen tijd voor een relatie
- Wanneer je erachter komt dat hij een cheater of player is; hij weet dan niet dat jij het weet dus ziet hij het sowieso niet aankomen als jij het uit maakt.
- Hij zorgt ervoor dat je onzeker word of vergelijkt je met andere meiden; dit laat zien dat hij het niet belangrijk vind om rekening te houden met jou gevoelens.
This is how to Break Up:
Rule #1 - Zorg ervoor dat je alleen met hem bent. Laat hem merken dat je niet in bent voor kusjes en knuffels, maar dat je iets met hem wilt bespreken. Hou je verhaal kort en zeg vooral dat het er op neer komt dat je het uitmaakt anders denkt hij misschien dat het een break is min de up.
Rule #2 - "Ik heb er een tijdje over na gedacht en ik wil het uitmaken.. nee nee het ligt niet aan jou maar aan mij"... WAAG het om dat te zeggen.
Probeer de echte reden te noemen waarom je het wilt uitmaken, misschien heb je geen gevoelens meer voor hem. Wees eerlijk en draai er niet om heen.
Rule #3 - Je maakt het zelf uit, ga niet een van je vriendinnen naar hem sturen. Be a dude for a moment, a bad ass hunky dude en maak het zelf uit. Hij wilt echt niet via via horen dat het uit is.
Rule #4 - Er eindigd iemand in tranen dat is altijd zo of hij het nou is of jij zelf, blijf in ieder geval niet te lang op de plaats delict. Knuffel hem vooral niet, geen afscheidskus, maar ga gewoon naar huis. dat is beter voor jullie beide.
Rule #5 - EN DE ALLERLAATSTE maar BELANGRIJKSTE REGEL.
HAAL HET NIET IN JE HOOFD ik herhaal
HAAL HET NIET IN JE HOOFD...
om het uit te maken via een smsje
That's sad seriously.
Is er een life after the break up?
Antwoord : Ja, die is er.
Hoe moeilijk het ook klinkt, je zult door moeten gaan met je leven.
Je hebt vast dagenlang gehuild vanwege de liefdesverdriet en pijn, maar daar krijg je hem niet mee terug.
Je bent nog veel te jong (neem ik aan) om je leven te hebben laten draaien om één jongen.
Er zijn zat jongens op aarde, en daar zit sowieso jou droom prins tussen.
En misschien heel misschien heb je hem al ontmoet maar moet je gewoon erachter komen wie het is.
Hoe hard je ook denkt dat je niemand zult vinden, of dat je alleen eindigt. Nope, iemand zoals jij verdiend het om gelukkig te zijn, dus push het niet teveel door je alleen maar bezig te houden met het krijgen van een nieuw vriendje.
Wacht het af, en wie weet bots je straks tegen je prins aan in de gang op school en helpt hij je boeken oprapen en raken jullie elkaars handen aan wanneer jullie de laatste boek oppakken en begint vanaf daar jullie sprookje en...
-Oké ik kijk teveel romantische films-
Tips om door de break up heen te komen.
1. Stop crying, daar krijg je hem helaas niet mee terug. Denk aan jezelf in plaats van aan hem (klinkt egoïstisch) maar probeer er voor te zorgen dat je weer lekkerder in je vel zit en besteed je dagen niet huilen door om hem. He's not worth it.
2. Had ik verteld dat je verdriet wegeten altijd werkt? Chocola en ijs worden je beste vrienden, geniet er maar van hoe ze beiden de leegte van binnen vullen of alleen je maag. Maar ehm.. probeer niet teveel te eten. (we weten waar dat toe lijd)
3. Vermijd tijdelijk boys en kies ervoor om dingen te doen die jou vrolijk maken. Ga bijvoorbeeld vaker afspreken met vriendinnen, gegarandeerd dat je er eigenlijk over nadenkt dat je geen jongen nodig hebt om je gelukkig te maken.
End of this part.
Voor de mensen die door een break up gaan:
Stay strong, you'll survive it. I Promise.
x x x
JE LEEST
About Boys
Random✔ [BOY GUIDE] They frustrate the hell out of you but they still have this thing what makes you want them even more. Yes girls, I'm Talking about boys.