20. Protective & Possessive.
The Possessive Boyfriend:
Hij beschouwt je als zijn bezit, en laat niet zo snel andere 'jongens' in jou buurt komen.
Deze boys/boyfriends hebben een gewoonte om je voorzichzelf te houden, yeah sounds cute right? Maar het kan ook overderven en irritant worden.
Wanneer is hij Possessive?
Wanneer hij niet wilt dat je tegen zijn vrienden praat, hij kan dan bijvoorbeeld bang zijn dat jij en een vriend van hem gaan flirten met elkaar terwijl jij dat misschien helemaal niet zou doen.
Wanneer hij je niet voorsteld aan zijn vrienden, hij wilt niet dat er andere jongens in jou leven zijn behalve hij. Het kan ook zijn dat hij niet wilt dat zijn vrienden naar je gaan kijken.
Wanneer jij er iets over zegt, verdedigd hij zichzelf en zegt hij dan dat hij gewoon super veel van je houd. (i mean come on, op deze manier show je geen love toch?)
Het punt van de possessive boy is dat hij gewoon wilt dat je van hem bent, en hij doet koste wat het kost om je het gevoel te dat je van hem bent, alleen van hem bent.
Als hij wilt weten met wie jij praat via Social Media, hij wilt daarom ook je wachtwoorden weten zodat hij je kan kan controleren.
Wat kun je eraan doen?
Als praten erover toch niks oplost en hij blijft ontkennen, is het misschien een mogelijkheid om na te denken of hij geschikt is als vriendje, als dat niet zo is, is het verstandig om het uit te maken.
The Over Protective Boyfriend:
Hij is heel beschermend tegen over jou, maar gaat daar soms ook wat te ver in.
Deze boys/boyfriends willen graag dat je veilig bent, en zijn constant bezig met hoe jij je voelt en waar je bent.
Wanneer is hij Over Protective?
Wanneer hij zich constant zorgen over je maakt, als je bijvoorbeeld verteld dat je een slechte dag achter de rug hebt denkt hij misschien wel meteen dat iemand daarvoor gezorgd heeft terwijl iedereen wel eens een slechte dag heeft.
Wanneer hij je vraagt waar je bent geweest als je het niet hebt laten weten, dan word hij misschien wel boos en zegt hij dat je hij zich zorgen maakte over je, of dat hij dacht dat er iets erg met je gebeurd was.
Wanneer hij je niet alleen ergens naartoe laat gaan, hij bied zichzelf vrijwel meteen aan om met je mee te gaan omdat hij je dan kan beschermen of je in de gaten kan houden
Hij kan ook stalkerig zijn via Social Media, net zoals de Possessive Boyfriend, hij denkt als je met een jongen praat dat je gelijk met een ander bezig bent.
Wat kun je eraan doen?
Eigenlijk hetzelfde als bij de Possessive Boyfriend, praten met elkaar erover en vertellen waarom je het niet leuk vind dat hij zo is, en wie weet stopt hij er wel mee en anders moet je kijken of je echt met zo'n boy wilt samen zijn.
Het kan schattig zijn als hij beschermend over je is, want dat kan ook zijn manier zijn dat hij laat zien dat hij om je geeft en niet wilt dat iets je overkomt, maar er zit een grens tussen schattig en irritant.
Wow terwijl ik dit schreef kwam ik erachter dat ik geen van beide boys wil daten,
Ze lijken me allebei vervelend en een tikkeltje teveel van het goede (Sorry boys, not sorry)
Zou jij één van deze twee Boys daten?
JE LEEST
About Boys
Random✔ [BOY GUIDE] They frustrate the hell out of you but they still have this thing what makes you want them even more. Yes girls, I'm Talking about boys.