23. How to Flirt?
Dus.. ik ben hier totaal niet een expert in omdat; ik een awkward en weird girl ben en ik al stotter bij de aanwezigheid van een jongen dus bij deze part heb ik hulp gehad van internet.
LET'S TAKE A MOMENT TO PRAISE THE INTERNET...
Wat is flirten?
Flirten is een manier om te laten merken dat je geïnteresseerd bent in hem met behulp van versiertrucjes .
How to Flirt?
- Maak oogcontact met hem; Dat is het belangrijkste, zorg ervoor dat je hem helemaal eerst uitcheckt en kijk vooral niet weg als hij je doorheeft, want dan maak je jezelf alleen maar verdacht. Maar blijf kijken, als je het durft kun je een cheeky knipoog in het spel gooien of het safe houden met een simpele glimlach.
- Knoop een gesprek met hem aan; Hoe lastig het ook klinkt, de beste manier om met hem in contact te komen is met praten. Je kunt hem aanspreken en gewoon een gesprek met hem houden, al vraag je alleen maar hoe het met hem gaat. Als hij namelijk geïnteresseerd is in jou houd hij het gesprek zolang mogelijk tussen jullie staande zodat hij ook jou beter leert kennen.
- Zorg ervoor dat hij interesse in jou heeft; Als je dan een gesprek met hem hebt aangeknoopt, vertel dan niet gelijk teveel over jezelf maar laat hem achter met vragen zodat hij nieuwsgierig naar jou is en je zeker weten nog een keer wilt spreken.
- Laat hem vallen voor je lach; Okay hij hoeft niet letterlijk te vallen voor je lach, maar je lach kan je gebruiken als een geheime wapen. Alleen ga niet fake glimlachen naar hem maar houd het simpel en natuurlijk.
- Geef hem complimentjes; Je hoeft hem niet vol te gooien met random complimentjes over zijn schoenen of ogen, maar vertel hem bijvoorbeeld wat je het leukst vind aan zijn karakter. Kijk niet alleen naar zijn prachtige Griekse goden uitstraling maar ook naar hoe hij eigenlijk als een persoon is, dan merkt hij pas hoe anders jij hem ziet als anderen doen.
- Date plannen; Als hij geïnteresseerd is in je stelt hij vrijwel meteen voor om eens af te spreken voor een date, maar als hij dat niet doet is er niks raars aan om het zelf voor te stellen. In tegen deel misschien is hij verlegen en wil hij juist met je afspreken maar weet hij niet hoe hij je moet mee vragen. Neem het touw daarom zelf in handen, en zet zelf de stap die hij nog niet heeft gezet.
- Blijf jezelf; Als hij je niet leuk vind om wie je bent doe geen moeite om iemand anders te zijn om hem alleen een plezier te doen, want er is zeker weten een jongen die voor je gevallen is om wie jij bent en niet om wie jij niet echt bent.
Wat moet je vooral niet doen?
Veranderen; Er zijn meiden die er alles voor over hebben om een jongen hun leuk te laten vinden. Dat is ongelooflijk stom, want als een jongen je niet neemt zoals je bent, dan ben jij niet degene die voor hem moet veranderen, maar dan is hij gewoon niet de juiste jongen voor je en kun je hem beter laten gaan in plaats van veranderen in iemand die jij helemaal niet bent.
Stalken: Je crush stalken lijkt super spannend en leuk, totdat hij je doorheeft en hij je bestempeld als een geobserdeerde psycho die alleen eindigt met 39 katten en 3 muizen . Er is een grens tussen stalken en iemand subtiel bewonderen op afstand. LEER DIE GRENS KENNEN A.U.B
Cheesy pick up lines; BEGIN ER NIET AAN.
Lijst met Engelse cheesy pick up lines:
1. Do your legs hurt from running through my dreams all night?
2.You may fall from the sky, you may fall from a tree, but the best way to fall... is in love with me.
3. Crap. Something is wrong with my cell phone. {Oh Really. What is that?} Its just that...your numbers not in it.
4. Do you believe in love at first sight, or should I walk by again?
5. If you were a burger at McDonald's you'd be the McGorgeous.
6. There isn't a word in the dictionary to describe how beautiful you are.
7. Do I know you? Cause you look a lot like my next girlfriend.
8. Can I borrow a kiss? I promise I'll give it back.
9. Let's commit the perfect crime: I'll steal you're heart, and you'll steal mine.
10. You’re so beautiful you made me forget my pick up line.
Ik heb gehuild om elke pick up line.
Als je een meisje bent die daarvoor valt dan wil ik zeggen:
SCHAAM JE (Ik meen het serieus)
Dit is het einde van deze flirty part
Hierbij verdien je officieel een flirt diploma
en ik hoop voor je dat je hiermee de jongen van je dromen om je vinger wind :)
Question: WELKE PICK UP LINE VIND JE HET ERGSTE? // Ik # 1-10
{ A/N: Ik heb een pagina genaamd 'In need of boytypes' dus als je boytypes hebt of onderwerpen die je wilt bespreken kun je ze daar achter laten en ga ik mijn best doen om er een pagina over te schrijven. p.s ik ga binnenkort op een break dus dit kan wel eens de laatste update worden voor een lange tijd, maar maak je geen zorgen ik ga proberen om alles weer in te halen :) xx }
JE LEEST
About Boys
Acak✔ [BOY GUIDE] They frustrate the hell out of you but they still have this thing what makes you want them even more. Yes girls, I'm Talking about boys.