Age Difference

488 44 12
                                    

In deze part gaan we het hebben over leeftijdsverschillen in een relatie / liefde.

Er zijn zat meiden die vallen op oudere en wat meer volwassener jongen dan onze eigen leeftijdsgenoten.

De reden kan zijn; dat ze er verzorgder uitzien en minder kinderachtig, ze hebben meer ervaring op het gebied van relaties en in de liefde, ze zijn volwassener en denken dan ook zo en tot slotte kan een reden zijn dat ze vaak serieuzer zijn in een relatie.

Natuurlijk zijn niet alle jongens volwassen die ouder zijn, maar meestal wel.

► Is er een leeftijdsgrens?

Dat moet je eigenlijk zelf bepalen. Ikzelf heb een age limit tot 20, maar voor dylan o'brien maak ik een uitzondering (sorry not sorry). Als jij nou valt op ouder dan kan dat natuurlijk ook, maar je moet ook bij jezelf bedenken of iemand die 10+ jaar ouder is dan jou, wel een goede indruk geeft bij zowel je ouders of leeftijdsgenoten.

► Wanneer is het beter om niet te gaan voor een oudere jongen?

Als die jongen jou behandeld als een klein kind alleen maar omdat jij jonger bent dan hem. Ook slaat het nergens op als hij je er steeds op wijst dat 'hij' meer levenservaring heeft dan jou. Tenslotte is het belangrijk als jullie beiden iets verder kunnen kijken dan alleen de leeftijdsverschil en daarbij is respect ook een punt die altijd in relaties een grote rol spelen.

Ook is het belangrijk hoe je ouders er in staan dat jij een oudere jongen date. Het kan zomaar zijn dat je ouders het niet willen hebben, omdat ze bang zijn dat of je er vandoor gaat met hem of dat hij van alles met je kan doen wat jij niet zou willen.

► What to do - als je een jongen zo leuk vind maar hij is ouder dan jou?

Leeftijd speelt vaak geen rol in relaties. Ikzelf zou nooit kunnen vallen op iemand die jonger is dan mij, dat is iets wat een feit is bij mij. Maar misschien ben jij weleens gevallen voor een jongen die jonger is dan jou? Daar is opzich niks mis mee, maar het kan zo zijn dat mensen in je omgeving dat ook niet vinden kunnen. Ik zou zeggen screw them, en hou van die jongen zoals niemand anders dat kan!

En als je valt voor iemand die ouder is dan jou, GO FOR IT. Als je hem echt leuk vind en hij jou, ka niets of niemand daar tussen komen. Maar hij moet niet 2 keer zou oud zijn als jou, want dat gaat richting de 'pedo alarm' kant.

End of this part, thanks for reading ☺

About BoysWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu