18. Boysonalities
Een ander woord voor persoonlijkheden van Boys (zelf bedacht *kuch*)
In dit deel gaan we het hebben over persoonlijkheden van Boys.
Let's start shall we?
The Abosloute Weirdo.
Hij is nogal vreemd, maar wel op een leuke manier. Er is een deel van hem die het leuk vind om je aan het lachen te maken ook als dat zal moeten betekenen dat hij zichzelf zou moeten voorschut zetten. Hij zou het doen.
The Shy Guy.
Verlegen? Yes deze jongen zijn verlegenheids level is up to the 99%. Hij vind het lastig om zichzelf te zijn in jou buurt, omdat hij bang is dat je gaat afknappen op hem. Dus is hij vaak stil en is het enige wat hij doet 'awkward' glimlachen. Maar geef hem wat tijd, en misschien laat hij zijn verlegenheid vallen en is hij diep van binnen een hele andere jongen, en helemaal jou type.
The Guy with the great sense of Humour.
Hij is grappig, met een vleugje weirdness. Zijn doel is om je non-stop te laten lachen, totdat je gaat huilen (of van je stoel afvalt) en niets of niemand zit dat in de weg. Pas op dat hij niet te ver gaat in zijn humor door bijvoorbeeld grapjes te maken over je uiterlijk (dat doen jongens ook wel eens) het mooie is aan zo'n jongen als hij gewoon van nature grappig is en niet teveel zijn best doet right?
The Arrogant Asshole.
Hij is nogal vol van zichzelf. Denkt pretty much dat hij elke 'chick/girl' kan krijgen. En ziet er altijd vlekkeloos en verzorgd uit voor de mogelijke aandacht die hij kan krijgen. Vaak laat hij ook merken dat hij gewild is door ook nog eens de player uit te hangen. Het enige wat ik kan zeggen is blijf weg van deze arrogante losers.
Mean Guy.
Wel te beschreven als een gemene jongen. Hij respecteerd jou niet, zegt dingen tegen je die hij niet hoort te zeggen en is voornamelijk ook een idiote asshole die een 'kan me niet zoveel schelen'- houding heeft. Heb je hier mee te maken of nog erger is dit je vriendje? DUMP HIM simple as that. Hij verdiend niet zo'n meisje als jij
The Perky Boy.
Hij is nogal eigenwijs, en doet vooral wat hij zelf wil, en luistert niet naar wat anderen zeggen. Hij heeft ook een eigenschap om dingen te zeggen die als eerste in zijn gedachten opkomen. Soms kan hij ook grappig zijn, maar er kunnen momenten zijn dat het ook irritant kan worden. Vertel het hem dan, want misschien heeft hij het zelf niet eens door.
A Shallow Guy.
Hier verstaan we onder de oppervlakkige jongens, die vaak eisen stellen over hoe zijn 'ideale' type meisje eruit ziet. Hij kan hierdoor vaak sommige meisjes kwetsen en dat kan hem vrij weinig schelen. Het beste is om deze jongen zoveel mogelijk te vermijden want je eindigd liever alleen dan dat je met hem wilt hebben, geloof me.
The Smarty pants.
Zo noemen we de jongens die erg slim zijn, maar dat niet laten zien. Vaak zeggen ze de meest brilliante dingen, zonder dat ze er zelf bij stil staan. Als hij ook nog eens sweet is, dan stel ik voor dat je METEEN. NU. MET HEM DATE.
Dit waren een paar persoonlijkheden, die ik het best kon beschrijven
Overgens heb ik de namen zelf verzonnen dus de persoonlijkheden heten niet echt zo :)
Question: Welke zou jij daten, en welke helemaal niet?
JE LEEST
About Boys
Sonstiges✔ [BOY GUIDE] They frustrate the hell out of you but they still have this thing what makes you want them even more. Yes girls, I'm Talking about boys.