★ 14 ★

1.7K 292 123
                                    

Październik 2014 r.

www.redtube.com - klik.

Jungkook przełknął ślinę i wpisał kolejne hasło w wyszukiwarce na stronie.

Gay

Wyskoczyła cała lista filmów pornograficznych z mężczyznami. Chłopakowi zrobiło się nagle gorąco. Rzadko oglądał takie filmy i na pewno nie w takiej kombinacji. Spojrzał przelotem na miniaturki video i wybrał jakiś z nastolatkami. Tak by było mu raźniej.

Sprawdził ostatni raz czy głośność ma na najciszej i czy siedzi ułożony z laptopem tak, by nikt go nie nakrył. Ani ukochany sąsiad, ani ewentualnie rodzice.

Play

Chłopcy z filmu byli w piwnicy, a za nimi był rozłożony stół z dziwnymi zabawkami. Jungkook wyłączył go w ciągu minuty. Nie sądził by kiedykolwiek mógłby tak wkładać metalowe dildo w pupcie swojego słoneczka.

Co nie zmienia faktu, że nagle ręce zaczęły mu się pocić, a członek stał się odczuwalny.

Wybrał kolejny film.

Klik.

Play

Dorośli mężczyźni w bogatym domu na kanapie. Tatuaże, alkohol, zawrotna prędkość.

Cofnij

Kolejny.

Klik.

Play

Trójkąt, faceci agresywnie pieszczą się nawzajem, penetrują dogłębnie, spuszczają na twarz.

Cofnij

- No kurwa, czy geje to niewyżyte króliki? - powiedział do siebie już trochę podirytowany i wpisał nową frazę w wyszukiwarkę.

Gay romantic

Kolejna lista filmów. Już nawet na miniaturkach widać, że większość dzieje się w łóżkach, na białej pościeli. Może nie będzie tak źle.

Klik.

Dwójka facetów. Słodkie pocałunki, delikatne dotyki, ciche jęki, zmysłowe wyrazy twarzy, szepty do ucha. Idealnie, tego szukał. 23 minuty. Jungkook siedział wgapiony w ekran i z lekko rozdziawionymi ustami. Pochłonął cały film prawie nie mrugając. Rejestrował wzrokiem każdy ruch mężczyzn i ich reakcje. Policzki mu płonęły, a członek prosił o pomoc.

Koniec.

Cofnij.

Klik.

Play

Znowu dwójka mężczyzn na łóżku. W scenerii zapalone świeczki. Oni równie delikatni. 37 minut.

Koniec.

Jungkook już prawie nie oddychał. "Jakim cudem seks może być taki wspaniały i uczuciowy?" - zastanawiał się przywołując wspomnienia z Gayoon. Ich pierwszy raz nie był choć w 10% taki podniecający co ten, grany przez aktorów porno.

I nagle pomyślał o swoim Taesiu. Tak bardzo chciał to z nim przeżyć. I tak bardzo się bał, że to spieprzy przez swój brak doświadczenia.

Brunet włączył tego wieczora jeszcze kilka, może kilkanaście filmów, poszedł do łazienki odreagować odpowiednio i zasnął wyobrażając sobie jak pieści swoje kochanie tak, jak Ci romantic gays.



Dzień dziecka! Za to, że jesteście tacy kochani ~

Zrobiłam drobne zmiany jeśli chodzi o wygląd tego ff. Wcześniej do każdego obrazka były wybierane postacie z anime blondyna i bruneta (z drrr jakby co), ale miałam problemy, bo po jakimś czasie znikały. Do tego uznałam, że w ogóle nie pasują do klimatu tego ff, więc stworzyłam nowy layout wykorzystując zdjęcia mojego autorstwa. Starałam się dobrać je tak, by oddawały klimat bądź porę roku danego rozdziału. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu i może ktoś pokusi się do zajrzenia do poprzednich :)

Miłego wieczora i jutrzejszej niedzieli :*

Chłopak z sąsiedztwa |vkook|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz