×Ji hyo pov×
Kepala aku terasa pening dan sakit. Aku memandang sekeliling, macam mana aku boleh ada kat tepi jalan raya pulak ni? Takde satu pun kenderaan yang lalu-lalang disitu. Aku memegang kepalaku, pening.
"Ji hyo.."
Aku segera menoleh ke arah suara tersebut. Jihyun .. ?
"Gwenchana?" Muka jihyun kelihatan risau. Dia menghulurkan tangannya untuk membantu aku berdiri.
"Er..Gw-" Tiba-tiba dia memeluk aku.
"Saya rindu awak." Makin kemas pelukkannya. Aku tak faham dengan situasi sekarang ni. Sebenarnya apa yg berlaku? Kenapa dgn jihyun? macam mana aku boleh ada kat sini?
"Jihyun.. Awak ni kenapa? K-kenapa menangis ni?" Soalku apabila melihat air mata jihyun mengalir perlahan di pipinya.
"Saya rindu awak, rindu sangat."
Dahi aku mula berkerut.
"Awak, jaga diri baik-baik nae? Mianhae.." Dia meleraikan pelukkan,
"Saranghae." Sambungnya lagi dan dia terus berjalan pergi dari situ.
"Yah, jihyun!" Aku mengejarnya dari belakang. Langkahnya semakin laju pergi meninggalkan aku di belakang.
Tiba-tiba,
BANGGG!
Sebuah lori yng dipandu laju melanggar jihyun, aku tergamam seketika melihat kejadian itu..
"Jihyun..." Air mata aku mula bergenang, aku terus berlari menuju ke arah jihyun..
"Jihyun! Bangunlah, saya taknak kehilangan awak!" Aku mengelap darah yang ada pada wajah jihyun.
"Jihyun!!" Aku menjerit nama jihyun sekuat hati. Nafasku mula tidak teratur.
"Awak ni kenapa?"
Aku memandang ke sebelahku, jihyun. Jadi, tadi hanyalah mimpi? Aku menghela nafas lega. Mujurlah itu hanya mimpi.
"Jihyun, saya takutlah." Kata aku perlahan.
"Takut apa?"
"Saya takut, saya akan hilang awak."
Jungkook pov
"Jihyun!!"
Aku tersentak. Dah kenapa minah ni mimpi apa sampai terjerit nama hyung? dahlah aku tengah bawak kereta ni. Nasib aku tak eksiden.
"Awak ni kenapa?" Tanya aku sebaik saja melihat dia sudah pun sedar. Wajah dia seperti takut-takut?
"Jihyun, saya takutlah." Dia bersuara perlahan.
"Takut apa?" Aku menjadi hairan dengannya, tiba-tiba je.
"Saya takut, saya akan hilang awak."
Hampir tersedak air liur aku mendengarnya.
"Apa maksud awak ni?"
"Saya mimpi buruk tadi,"
"Mimpi apa?"
"Saya mimpi awak kena langgar." Ujarnya perlahan. Nampak jelas sangat yang dia tengah menangis sekarang ni. Aku hanya diam.
"Nasib baik tu cuma mimpi je, saya tak tahulah kalau benda tu betul-betul terjadi. Saya rasa saya tak boleh hidup tanpa awak."