"Můžeš toho nechat?"
"A čeho jako?"
"Jsi moc blízko. Ztrapňuješ mě."
"Takže já ztrapňuju tebe?" zeptám se pobaveně Vicky.
"Jo."
"Ale prosímtě! Já se jen ujišťuju, že se moje malá sestřička dostane v pořádku do třídy!" řeknu sladce a štípnu Vicky do tváře. Ta se po mně ožene.
"Vypadni!" okřikne mě a já se podle zasměju.
"Fajn. Stejně už musím jít. Uvidíme se po škole doma. Na chodbách se neznáme a opovaž se udělat nějaký průser, je ti to jasný?" řeknu jí pevně a s pozvednutým obočím se na ni podívám.
"No jo..."
"Myslím to vážně! S naší reputací máme štěstí, že nás vzali aspoň sem. Tak to nepokaz, jasný? Na další internát už ani nepáchnu.."
"Fajn, chápu to!" odsekne mi frustrovaně Vicky, a než se naděju, zmizí mezi lidmi na nádvoří. Já se zhluboka nadechnu. Nová škola. Nový lidé. Nový začátek.
"Tvoje skříňka má číslo 461. Kód si navolíš sama. Tady máš svůj rozvrh a tady ten papír mi podepiš."
"Dobře," řeknu, a převezmu si papír. Rychle podškrábnu poslední formulář, rozloučím se se sekretářkou a vystřelím na chodbu. Kouknu se na rozvrh, i když tuším, co mě první hodinu čeká. Povzdechnu si. Tělocvik. Zvednu pohled od papíru a vejdu do holčičí šatny. Už je tam pár holek, ale nijak si mě nevšímají, a tak se potěšeně začnu převlékat. Dlouhé, tmavě hnědé vlasy si stáhnu do ohonu a společně s ostatními holkami vyrazím ven na hřiště. Ucítím na sobě něčí pohled.
"Ty jsi tu nová?" vybafne na mě zaujatě vysoká hnědovláska se zaraženým výrazem.
"Jo. Jsem Davina Clarková," odpovím ji a lehce se usměju.
"Já jsem Malie," řekne mi zase ona své jméno a dál mě podezřívavě sleduje. Vyjdeme na hřiště, ale jelikož tam ještě nikdo není, začneme se protahovat, a čekáme, až se dostaví učitel.
"Vy jste se teď přistěhovali?" zeptá se mě Malie, když si protahuju ruce. Přikývnu.
"Jo, asi před týdnem. Hele, co většinou děláte v tělocviku?" zeptám se zvědavě a Malie se uchechtne.
"Jelikož většinou chytneme trenéra Finstocka, tak lakros. Beacon Hillská střední má lakrosový tým, a tak se celoročně snaží najít nové hráče," odpoví mi Malie s úšklebkem na tváři. Já se zamračím. Naposledy, když jsem hrála lakros, vyrazila jsem jednomu klukovi dech a ještě si kvůli mně vyvrtl kotník.
"Skvělý..." prohodím a přestanu s protahováním.
"A je to tu. Tamhle jde Finstock. Připrav se na lakros," řekne neutrálně Malie a já si v duchu hlasitě povzdechnu. Jestli někoho zmrzačím hned první den, vyhodí mě...
"Co to tady provádíte?" řekne kousavě trenér tím nejotravnějším hlasem, který jsem kdy slyšela.Hned za ním se na hřišti rozmišťují kluci v lakrosové výzbroji.
"Rozcvičujeme se...?" ozve se jedna holka, ale jediný pohled Finstocka ji umlčí.
"Na lakros rozcvičku nepotřebujete! Rozcvička je pro holky!" prská Finstock a já se zarazím.
"My ale jsme holky..." řeknu mu a hned toho zalituju. Přesune své nepřirozeně vyvalené oči na mě a já ztuhnu.
"A ty si kdo?" řekne s přimhouřenýma očima a já zatnu jednu svoji ruku v pěst.
ČTEŠ
McCall's beta
FanfictionDo Beacon Hills se stěhuje Davina Clarková spolu se svou mladší sestrou a rodičemi, po několika incidentech, kvůli kterým už byly vyloučeny z několika škol. Jaký bude nový začátek v Beacon Hills? Kvůli kterým incidentům byly sestry z předchozích ško...