În San Fransisco nu prea poți avea incredere in nimeni.Toti se dau smecheri si in fine sunt prosti . Totul a început într-o zi de toamnă , când soarele strălucește pe cer , iar vântul adia ușor printre clădiri.
Am iesit la plimbare sa-mi limpezesc mintea cum fac in fiecare dimineata. Mi-am facut rutina. Mi am luat tenesii mei albi favoriti , niste blugi albastri deschisi cu mici rupturi dar foarte draguti , un tricou alb pe care scria ,,don't think in people" .. stiu stiu un mesaj cam dur dar pe gustul meu si bineinteles o jacketa verde inchis iar parul l-am prins intr-o coada de cal foarte draguta.
Josh nu era acasa ca deobicei era printr un bar cu prietenii lui.
Merg pe strada linistita cand aud la coltul blocului din fata casei mele , înjuraturi si tot felul de cacaturi.Am zis sa vad ce se intampla . Ca sa vezi cine credeti ca e , chiar Josh care e beat si se bate cu prietenul fostei lui . Mereu am crezut-o o tarfa imbecila.
Incerc sa ma bag intre ei dar Josh da fara mila desi saracul baiat nu mai misca si e plin de sange .
Stiu ca ma va urî dar trebuie sa chem ambulanta , asa ceva nu se poate si Josh... stie ca a dat de belea. Am asteptat sa-l ia pe saracul baiat de pe jos si l-am luat pe desteptu' de fratimiu acasa unde l-am luat la 3 pazeste~Da Josh , un băiat brunet cu niște ochi ai naibii de frumoși albastri cu nuanțe de verde , era fratele meu cam enervant . Deși are 18 ani toata ziua face belele , parca ar fi copil mic. Amandurora ne plac bataile .El face lupte , iar eu fac box ,de cand eram mici ne antrenam pentru o eventualitate ca asta .~
- Ce a fost in capul tau , tampitule?
-El a inceput eram in bar si mi-a zis ca daca nu ma dau de pe locul lui nu mai ajungi intreaga acasa.
- E un prost si sti asta din cauza ta acum trebuie sa ne mutam sau vei face puscarie mult timp ala e aproape mort.
-Ne mutam in New York .Ce zici?
- Bine dar promiti ca nu te mai imbeti si nu te mai iei la bataie cu toti si te ocupi de absolut tot . Casa , scoala nu stiu te descurci in cateva ore .
-Promit numai hai sa plecam pana nu dau de belele.
*pov Josh*
Uneori imi pare rau ca o mint, dar va afla adevarul despre mine curand desi nu va fi bine..
*pov Maya*
<<Unde îmi e capul , am uitat să mă prezint. Mă numesc Maya , am 16 ani , sunt blondă și am ochii verzi. Viața mea nu e prea interesantă . Parintii mei sunt plecati in Anglia inca de la varsta de 7 ani. Ne-au abandonat , ne-au lasat singuri intr- o lume mare si periculoasa. Dar mă rog. Deci unde eram.>>
Hah belele😂😂cand nu a dat el de belele.
Ne am facut bagajele si am urcat in masina mea un R8 superb de un negru mat 😍. Mi-l facuse Josh cadou pt ca el nu e pasionat de masini atat timp cat avea pub-ul la un bloc distanta . Poate il voi convinge sa si ia una ca n am chef sa.l duc eu unde are nevoie.
Am turat un pic motorul si am plecat era ora 8:32 , Josh adormise asa ca am pus frana brusca sa-l sperii=)) trebuia sa i fi vazut fata.
-Ce.ai facut nebuno?
-Nimic ma . Daca tu dormi ce vina am eu?
-Taci si lasa.ma pe mine ca imi e somn
-Nenorocitu.le
...
Un moment de liniste si Josh deja adoarmise.
Am ajuns la noua casa era chiar superba nu stiu cum reusise s-o ia mai ales ca e si aproape de scoala. E perfecta sigur o sa mi placa mai mult aici.
Despachetăm. Imi aleg cea mai mare camera . Waa era chiar pe gustul meu .
- Josh.. eu o sa dorm maine trebuie sa mi cunosc noii colegi . Despacheteaza tu si fa ordine !
- Gata sefa pana maine o sa te simti ca acasa!
*pov josh*
Maya adormise si eu am fost un nenorocit , m-am imbatat pentru tarfa aia si aproape l-am omorat pe bietul baiat . Uite-ne aici in new York incepand o viata noua. Imi pare rau pentru ce am facut sper ca Maya sa nu fie suparata pe mine desi nu i am spus niciodata chiar o iubesc si o voi ajuta mereu.
...
-A doua zi de dimi-Ma trezeste ceasul desi vreau sa mai dorm. Imi fac rutina si ma imbrac frumos. Imi iau niste blugi negrii, o camasa alba cu dantela eleganta. Imi indrept parul desi este el deja destul de drept . Peste camasa un sacou chiar dragut si in picioare nelipsitii tenesi converse. Chiar daca sunt mai dura asta nu inseamna ca nu-mi place sa ma imbrac elegant . Eram pregatita sa merg la scoala.
Cand sa cobor raman uimita.
-Josh ce e cu toate astea , ce s a intamplat peste noapte ?
- Am facut ce mi-ai zis si uite ia micul dejun inainte sa pleci.Mananc si uimita intru in masina. Ajung la scoala. Pentru un cartier micut scoala e destul de mare si frumoasa. Imi fac curaj si intru.
Cautam clasa pe care nu o nimeream . O fata grabita a dat peste mine .
-Vezi pe unde mergi.
-Scuze ma grabeam. Tu esti fata noua?
-Da
- Olivia incantata , esti in aceasi clasa cu mine ..haide sa mergem vom intarzia si avem mate
- Eu sunt Maya . Ma bucur , voi avea si eu o prietena buna in sf.Tipa parea speriata de profu' asta . Pot sa jur ca e o babaciune d.aia enervanta la care e imposibil sa treci.
Intru in clasa si ma asez cu Olivia in ultima banca .
Imediat dupa intra si profu' de mate ... e ceva gresit cred ca am gresit clasa nu se poate asa ceva.. Olivia părea speriata..
-Oli e profu' de mate asta?
-D-da..Eu tot cred ca am gresit clasa si ma ridic sa plec.. dar ma opreste el si imi spune cu o mutra de pervers si arogant..:
- ..*Sper sa va placa desi nu e prea reusit* .Veti afla cine e profu' asta de mate si ce ii zice in urmatorul capitol. Dati si un vot daca va place😊va pupp*
CITEȘTI
In love with a teacher
Teen FictionBună! Mă numesc Maya și am 16 ani . Viața mea a luat o întorsătura de când părinții mei au plecat in Anglia și m-au lasat cu fratele meu mai mare Josh, un enervant 😬 . Veți afla mai multe pe parcursul cărții❤. Vă mulțumesc mult că mă susțineți ! #5...