Urcăm în cameră pentru că am un cadou pentru el. Nu mă așez bine în pat ca mă cuprinde o amețeală moleşitoare dar puțin plăcută. Pleoapele mele erau din ce în ce mai leneșe, picioarele mele se scăldau în pătura moale , iar părul se relaxa ușor la atingerile lui Mark. M-am așezat pe spate și ochii mi s-au închis în dată ce Mark şi-a desprins încetișor mâna jucăușă din parul meu blond. Parfumul îmbietor și foarte cunoscut se împrăștiase deja în toată camera , astfel dormind ca un pui în brațele mamei. Două brațe mari și puternice mă cuprind. Corpul meu se relaxează din vârful degetelor până la cel mai adânc firișor de păr. Mă simțeam protejată în totalitate. Miturile în care credeam gen fantome,vampiri,vârcolaci,zâne ale morții și multe alte creaturi , profesori care mă urmăresc de pe balcon , toate absolut toate în acel moment dispăruse. Eram doar eu , el și norișorul meu pe care pluteam mai mereu când eram în preajma lui.
O fată de 18 ani . Un baiat de 19 ani. Doi oameni ce se iubesc. Doi oameni ce văd acelaş viitor . Olivia deja îmi era o simplă fată care mă cam ignora. Știu ca nu mă va lăsa și doar îmi acordă ceva timp. Răzbunarea mea a dus la o răzbunare reală nu doar plănuită. O puteam simți în adâncul inimii. Însă dacă stau să caut mai adânc Davis e acolo undeva și încă așteaptă în speranța de ,,a-mi reveni". Orele de matematică nu mai sunt acele ore de mate cu profu', sunt doar orele obișnuite de chineză totală. Îmi revin . Nu am cum să mă gândesc la lucrurile astea când mă simt fără scăpare de dragoste în brațele lui Mark. Mă simt inocentă, protejată..Mă simt ca un copil ce încă are o mamă care are grijă de el. Nu vreau sa treacă noaptea asta , este prea frumoasă. Un băiat care mă iubește cu toată ființa lui , care şi-ar da viața pentru mine , care ar fi în stare să facă orice pentru fericirea mea , pentru zâmbetul meu , care ar fi sfâșiat de durere dacă aș păți ceva. Mă întreb uneori dacă îl merit. Mă întreb dacă e pentru mine. Mă întreb de ce m-a ales tocmai pe mine. Mă întreb dacă e îndrăgostit de ceea ce se afla sub mască nu ceea ce se afla la exterior. Prea multe întrebări. Dar mi-a dovedit că mă iubește cu adevarat şi o să stric momentul acesta minunat cu gândurile astea urâte. Fi optimistă Maya . Ești lângă el care nu doarme , te privește , te alintă în șoapte, te mângâie și Îți alină durerile insuportabile. Datorită lui ai uitat complet de acel gol pe care părinții tai nu-l vor putea umple vreodată sau de acea rană în piept. Trebuie să-i mulțumesc cumva. E prea bun cu mine. Mă ajuta , mă sfătuiește și mă învață. Ce sa vreau mai mult de la viață? Iar eu , eu am început să țin la el printr-o batjocură pe care voiam să i-o arăt lui Davis. Good job Maya ... gj.😒. Și am stricat complet liniștea cu gândurile mele groaznice. Ochii mei se deschid speriați. Dar Mark e acolo ca să mă liniștească exact cum a făcut mereu când am avut nevoie. Îl privesc mai atentă și doarme . Brațele lui încă mă țin strâns . Poate că este totuși conștient. Un zâmbet îi apare pe față și îi ciufulesc părul dar nimic. Pe obrazul stâng se scurge o lacrimă ce îi răcorește fața fierbinte. Mă speri și îl trezesc fără să mai stau pe gânduri .Maya: Maark!
Mark: Da Maya , cât e ceasul?
Maya: Chiar nu știu. Am observat că plângi , zâmbești și mă ți strâns chiar și în somn. Ce se petrece?
Mark: Nimic rău. Am visat că cineva voia să mi te ia și de aceea te țineam strâns. Iar lacrima și zâmbetul sunt firești când este vorba de tine . Cum să permit cuiva să se atingă de o prințesă?
Maya: Au, bine!
Dintr-o dată ,mă cuprinde somnul cum pun capul pe pernă. Parcă ar fi fost dată cu praf de la zâne ca să am un somn liniștit , chiar adânc . Totul are un sens acum și unul de suflet.
,,Când ești cu o persoană caldă, totul devine posibil chiar în fața ochilor tăi "
Până dimineața nu m-am mai trezit şi ...,,Hei . Îmi pare rău că nu am mai scris de mult timp. Am fost foarte foarte ocupată cu școala. Scuze ca este mai puțin dar încerc sa le fac puțin mai scurte ca sa îmi ajungă timpul. Va pup!❤❤❤"
CITEȘTI
In love with a teacher
Teen FictionBună! Mă numesc Maya și am 16 ani . Viața mea a luat o întorsătura de când părinții mei au plecat in Anglia și m-au lasat cu fratele meu mai mare Josh, un enervant 😬 . Veți afla mai multe pe parcursul cărții❤. Vă mulțumesc mult că mă susțineți ! #5...