Am găsit un loc de parcare și am plecat să căutăm salonul în care se afla Josh. O asistentă ne-a condus la el. Maya a stat cam 5 minute până să intre. Era foarte agitată .
Mark: Maya nu trebuie să intri dacă nu vrei.
Maya: Ba da o sa intru pentru ca e fratele meu și îmi e dor de el.
Am luat-o pe Maya de mână și am intrat împreună.
*pov Maya*
Josh era conectat la tot felul de aparate. Ma bucur ca nu a pățit ceva mai rău de atât . Încă era în comă dar asta nu m-a împiedicat să îl strâng în brațe . Ochii mei erau plini de lacrimi , iar din buzunar am scos o scrisoare pe care i-am lăsat-o să o citească când se trezește. Mark îmi șterge lacrimile și îmi spune să nu plâng. Nimic nu era schimbat la Josh . Același păr șaten și parcă și în somn are tot mutra aia. Pe ușă intră doctorul care ne spune că este din ce în ce mai bine și că ar trebui să plecăm pentru că are un tratament de făcut. Îl iau pe Mark si încercăm să găsim mașina pe care nu mai știa unde a parcat-o. Am căutat-o în jur de o jumătate de oră și mi-a venit idea să apăs pe butonul cheii. Am găsit-o și am pornit înapoi spre casă. Pe drum mi-a venit idea de a merge cu Mark și cu câțiva prieteni să ne distram la o pistă de curse. Când urc la volanul unei mașini și conduc cu viteză , fiecare părticică din corpul meu se relaxează instant și adrenalina îmi pulsează în vene intr-un mod periculos. După ceva timp ajungem acasă . Urc treptele să ajung în camera mea cu gândul să îmi fac un duș revigorant. După treizeci de minute ies din duș înfășurată într-un prosop minuscul , mă îndrept spre dressing și îmi aleg niște colanți din piele , un maiou până la buric care îmi lasă la vedere pasărea Pheonix de pe partea dreaptă a șoldului . Între timp am sunat-o pe Olivia să îi anunțe pe prietenii mei să ne întâlnim pe pistă în zece minute. Am coborât , mi-am luat un măr și-am fugit pe ușă . M-am dus în garaj și acolo mă aștepta demonul meu . Era un Bugatti Veyron . Scumpetea asta neagră ascundea sub capotă 1600 cai putere care atinge 100 km/h în maxim 1.8 secunde . Am urcat în mașină și am dat drumul la Cd-ul meu. Prima piesă fiind Rihanna ,, Rock star 101". Am pornit mașina și un mârâit ca de felină a ieșit de sub mine. Am demarat de pe loc , dând drumul ambreajului și , apăsând accelerația aproape de fund . Schimbam repede vitezele și puteam observa frumusețea din spatele meu. Un Ferrari TuNero de un negru mat :Mergeam cu o viteză de 120 km/h și puteam să observ încercările eșuate ale prietenului meu de a mă întrece. Auzeam din ce în ce mai tare alte motoare și muzica prin apropiere. Am intrat ușor pe pistă , văzând cum mulțimea de oameni se despart în doua grupe pentru a-mi putea vedea diavolul de mai aproape. Am oprit , am deschis încet portiera ,făcând mai curioși oamenii pentru că ei nu puteau sa îmi vadă fața din cauza geamurilor fumurii. Mi-am pus piciorul pe pămant urmat de celălalt și am ieșit , închizând portiera în urma mea , așezându-mă pe capota mașinii. Puteam zări la o distanță mică de mine , un Aston Martin Vanquish de un roșu sângeriu condus de Olivia , urmat mai de apoi de Emily cu un Lexus Lfa.
And
Din partea cealaltă a pistei apare Christa cu un Mclaren 650S
. Ne-am strâns toți într-un loc mai retras , analizând fiecare pista din orice unghi . L-am văzut pe Mark cum s-a dus să vorbească cu un băiat. Am așteptat 5 minute după care a venit și ne-a spus:
Mark: Fraților îmi pare rău dar n-o să putem să facem nicio cursă pentru că Zayn e aici și nu vrea cursă amicală.
Maya: Pe mine nu mă interesează! Dacă vrea cursă , îi dau eu cursă .
M-am dus la microfon aproape de pistă ,ignorându-mi prietenii care mă strigau să nu fac vreo prostie , dar nu îmi păsa. Am atins de doua ori microfonul , scoțând niște sunete infundate .
Maya: Bună seara tuturor . Sunt aici să îl provoc pe marele " Zayn" la o cursă mortală.
L-am văzut pe Zayn cum se apropia de locul unde eram eu.
Maya: Dragul meu , caștig iau toți banii plus bijuteria ta. Dacă pierd invers.
Am putut observa rânjetul lui care îi descopereau gropițele. Își pusese mâinile încrucișate la piept , făcându-i mușchii mai proeminenți și puteam spune că arăta destul de bine dar nu e de genul meu . Raman tot la al meu profesor.
Maya: Cine mai are tupeu , îl așteptăm în douăzeci de minute la linia de start. Să înceapă distracția , am început sa urlu din plamanii mei.
Toți ceilalți au început să strige și să aclame. Am coborât cele trei scări și m-am dus spre grupul meu. Puteam să văd că sunt destul de încordați .
Maya: Haideți oameni buni relaxați-va ! E doar o cursă. Vă garantez că o să caștig.
Mark: Bine , că eu altă mașină nu o să-ți iau!
Am început toți sa râdem de afirmația lui Mark. Nici nu am observat când au trecut 20 de minute și am pornit agale la linia de start. M-am urcat în diavolul meu și am rotit cheia. Am apăsat ușor pe ambreaj și m-am uitat în stânga și dreapta si nici o mașină nu era ca frumusețea în care ma aflam. A venit o fată în fața mașinilor îmbrăcată sumar. Am început să apăs mai tare pe ambreaj când a dus mâna la spate.
Sutienul i-a căzut pe jos și atingând pământul am lăsat ambreajul rapid si am călcat pe accelerație până la fund. Am schimbat rapid vitezele încercând să nu mă încurc cu mâna pe schimbător. Eram prima deocamdată dar puteam să văd în spatele meu un Audi R8 care încerca să mă depășească. Am schimbat viteza și am apăsat mai mult pe accelerație. Am putut observa cum urmează o curbă. Cu siguranță nu puteam să o iau cu 380 km/h . Dar trebuia cu orice preț să câștig cursa. Am luat curba, trăgând frâna de mână , făcând tracțiune și am reușit sa o iau cu greu. Încă puțin și vedeam linia de finish . Vazusem mai mulți concurenți cum se rostogoleau cu mașinile și ieșeau din cursă. Am trecut linia de sosire prima și am tras frâna de mână , lăsând urme în urma mea.
Am ieșit din mașină , văzându-mi prietenii cum se apropiau de mine. Au sărit pe mine și m-au felicitat , iar Zayn ofticat mi-a întins cheile și banii . I-am râs în nas și m-am distrat cu prietenii mei toata seara pe pistă . Pe la un 11:30 am plecat acasă , iar mâine aveam școală. Olivia mi-a zis că Davis întreabă de mine cu disperare . Îmi fac un duș și mă bag la somn. Am avut o zi minunată care a stros din mine fiecare particică de energie.
Mark mă sărută pe frunte și adoarme și el.*Vreți să aflați ce se întamplă în continuare? Dacă vă place nu uitați de "steluța norocoasa"si daca credeti ca putem sa facem pana maine 300 vizualizari la aceasta carte.❤va pup și să aveți o seară cât mai faină! Să treceți și pe la Mort_Pentru_Toti cu o privire .*
CITEȘTI
In love with a teacher
Genç KurguBună! Mă numesc Maya și am 16 ani . Viața mea a luat o întorsătura de când părinții mei au plecat in Anglia și m-au lasat cu fratele meu mai mare Josh, un enervant 😬 . Veți afla mai multe pe parcursul cărții❤. Vă mulțumesc mult că mă susțineți ! #5...