-Faci pe dura 😂esti asa draguta cand te enervezi.
-Da? Bine pa!
-Stai.
Mi.am luat haina , pizza pe care o voiam si am plecam. Ma enervase destul. Cine e el sa comenteze la mine . Hm.
Apas acceleratia din ce in e mai tare ,dau muzica la maxim si ma relaxez . Piesa mea favorita ,,Or nah" . Usor , usor prind 200 km/h . Sunt nevoita sa opresc ajungand in fata casei mele . Este destul de tarziu . Nu imi este somn asa ca intru in casa si ma imbrac frumos .Putina distractie nu strica. Urc incetisor in masina ca nu cumva sa imi stric rochia . De data asta in schimb merg cu 100 km/h iar cand ajung in fața clubului parchez masina printru-n drift cu frana de mana.
Intru in club . Era o nebunie ,muzica era tare, luminile parca rasunau intr o armonie de culori , baieti care mai de care frumosi. Ma duc la bar si cer 3 shot uri ca de inceput de seara . De langa mine se aude o voce:-Sigurica la ora asta intr.un club din New York, asa eleganta?
- Pai merit si eu sa ma rasfat putin . Am avut o saptamana destul de ciudata si grea.
-Mark , incantat. Si tu esti?
-Maya . Am spus dand un shot .
-Deci Maya , iti place sa bei ?
-Nu prea sunt genul dar cum am zis stresu'.
-Hai sa dansam . Imi place piesa asta.
*pov Maya*
Mark un blond cu ochii negri ,destul de inalt si pare a fi intr o echipa de fotbal ca e tare aratos. Pana acum e destul de treaba avand in vedere ca ne stim doar numele.
Accept dansul , cu ocazia asta poate ne cunoastem mai bine . Nu strica sa am si eu mai multi prieteni.-Mark deci la ce scoala esti , ce sport practici, cati ani ai , culoarea preferata , mancarea preferata , despre familia ta , viata ta ..
Nu apuc sa continui ca ma intrerupe:
-Esti vreun agent secret de vrei sa sti toate astea de mine ?
-E ceva rau ca vreau sa te cunosc?Sunt noua in oras si cred ca mi.ar prinde bine niste prieteni ca tine asa de treaba.
-Boboaca deci.
-Sunt clasa a 10 a.
-Nu prostuto asa ii numim noi pe cei care sunt noi.
-Pe cine faci tu prostuta?*pov Mark*
Mai bine nu spuneam. In secunda urmatoare mi.am primit un pumn in gura de la o fata atat de inofensiva . Se pare ca nu o cunosc . Sa recunosc , fata asta e belea din orice punct de vedere . Poate vom fi prieteni buni.
Blonda cu ochi verzi , sireata , nebuna , incapatanata , trecutul dureros , dragalasenie . Toate acestea se citeau in ochii ei . Pare a fi o fata deosebita . Cred ca are multe calitati.-Maya . Aici ,, prostuta" e mai mult un alint incapatanata mica ce esti.
- Ei asta e buna . Acum ma faci si mica si incapatanata.
-Da da da. Hai sa ne cunoastem . Ar fi mai bine decat sa ne certam toata seara .
- Pai raspunde.mi la intrebari!
- Karl Dechinson , fotbal , 18 jum , negru , pizza , familia mea.. nu mai e.. am fost crescut de un centru de copii, viata mea a fost destul de grea . Trebuia sa ma descurc singur si uneori nu faceam fata .
- Te inteleg perfect eu am copilarit doar cu fratele meu , Josh . Parintii mei lucreaza in Anglia si ne.au lasat de capul nostru cum ar veni.
*pov Maya*
Il intristasem cu intrebarile mele de tot rahatu' , dar acum ii cunosteam viata desi el pe a mea nu o stia nici pe jumatate. I.am spus barmanului sa pregateasca doua pahare din cea mai tare bautura . Aveam de gand sa l fac sa uite de tot ce a copilarit . Nu era nici pe departe ametit asa ca am facut eu cinste pana cand am fost asigurata ca suntem amandoi beti.
A fost o greseala . A incercat sa ma sarute si sa ma faca dansatoare la bara . A insistat sa vorbeasca cu barmanul sa ma duc sa dansez desi nu eram nici 1 % de acord cu tampenia asta . Dar eram beata . Spre uimire am urcat sa dansez . Era prima oara cand faceam ceva la betie care sa.mi aduca bani . Dupa tot show.ul asta adormisem la o masa . Mark s a asezat si el langa mine .
Dimineata nu stiam de capul nostru .
Aveam scoala , Josh ar turba de disperare iar Mark se simtea vinovat pentru tot desi a fost vina mea.
-Este in regula vei ajunge la scoala si probabil fratele tau stie ca esti bine.
- Oricum nu ma duc la scoala . Ma doare capul si nu ma voi putea concentra.
- Hai sa te duc acasa.
-Nu . Sunt cu masina hai cu mine ca tot n am cu cine sa stau .
-Eu zic sa nu te urci in masina.
-Ma descurc.*pov Mark*
Asa e s a descurcat am ajuns la ea acasa intregi. S-a schimbat de rochia superba pe care o purta in niste pijamale extrem de pufoase si ne am bagat la niste seriale. Era frumos. In sfarsit aveam si eu o prietena pe gustul meu . Nu era o curva pe interes care sa mi dea mesaj doar la greu. M.am oferit sa comand pizza iar ea a cumparat sucul. Era foarte deschisa cu mine cred ca inca nu si revenise din toata mahmureala.-Maya!
- Da.
-Josh unde e?
-Mi.a lasat un biletel in care mi a scris ca s a dus sa ma invoiasca de la scoala pentru ca stie cat de toanta sunt.
-Era de asteptat pare a fi un frate protector.*pov Maya*
Olivia o sa fie incantata de el . Inca o persoana in grupul nostru . Un baiat de treaba , cu carisma , glumet , protector era ideal pentru a fi un bff baiat. Pizza a sosit si ma duc sa deschid usa . Intru si o pun pe masa . Mark ma astepta cu o paturica pufoasa si cu un bol de cipsuri.
-Uite incepe serialul meu preferat!
*pov Mark*
Am tacut . Respiratia ei imi rasuna ca un ecou in cap iar parfumul dulce imi imbata simturile. Este uimitor cate poate sa faca o fata. Ceea ce nu stie ea insa ,este o problema destul de mare . Speram sa nu afle prea curand tot adevarul despre mine. Nu voiam sa o pierd si pe ea. Era prima fata care voia sa mi asculte ofurile. Imi vorbea atat de frumos de fratele ei dar..nu mi.ar fi spus Josh ca are o sora atat de frumoasa.Eu il cunosc pe Josh de foarte mult timp..
CITEȘTI
In love with a teacher
Teen FictionBună! Mă numesc Maya și am 16 ani . Viața mea a luat o întorsătura de când părinții mei au plecat in Anglia și m-au lasat cu fratele meu mai mare Josh, un enervant 😬 . Veți afla mai multe pe parcursul cărții❤. Vă mulțumesc mult că mă susțineți ! #5...