Eram curioasă să văd ce voia Olivia să-mi zică. Sigur era ceva plăcut mie , măcar ea să-mi încălzească ziua.
Olivia: Mai întâi de toate , cum naiba ai mâna în ghips?
Maya: Aa , am uitat să-ți spun. M-am luat cu toate astea . Ieri am alunecat pe o coajă și se pare că am căzut atât de rău . În orice caz mai rău ca sufletul nu mă doare.
Olivia: Ou ba nu o să te mai doară.
Maya: Ohh! Te ascult!
Olivia: Azi la mate profu' te căuta cu privirea și a pus atât de multe întrebări legate de tine că s-a dus ora.
Maya: *hahahahaha* deci ăsta chiar ține la mine. Dar tot nu mă duc la școală . Vreau să mă răzbun puțin . Toată săptămâna voi sta acasă și fiindcă el nu m-a lăsat aseară să-i spun de mână , îl voi speria puțin că am avut un accident . Dacă mai întreabă de mine , nu ști nimic. Vreau să vadă și el ce durere poate avea o fată rănită.
Olivia: Ohoo surioară , I love this.
Maya: Dacă tot ești la mine hai să facem ceva. Ce zici de următoarea carte sau A\P?
Olivia: Da hai să ne distrăm . Îi chem pe toți și tu să îl iei pe Mark.
Maya: Markkkk!!!!
Mark: Ai nevoie de ceva?
Maya: Nu. Ne vom distra puțin și tu vei juca cu noi.
Mark: Bine.
Mă îmbrac și aștept gașca să vină.Mark pregătește câteva gustări , o sticlă de suc și mie îmi aduce o pastilă pentru că mă doare mâna foarte tare.
Emily , Christa si Anna au ajuns primele , iar Jhonny a venit mai târziu cu 2 prieteni .
Toți: Ce ai la mână?
Maya: Nimic important am căzut dar sunt bine.
Îi chem la mine în cameră și ne așezăm în cerc.
Apare si Mark cu bolul de cipsuri și cu sticla pe care o folosim să ne jucăm.
Maya: Jhonny nu ne prezinți si nouă prietenii tăi?
Jhonny: Maya, Olivia ,Emily, Mark, Christa si Emma ei sunt Gabe și Alex.
Toți: Încântați.
Mark: Cine pune întrebări?
Olivia: Pun eu. Maya ce alegi?
Maya: Provocare.
Olivia: Nu trebuia. Te provoc să-l săruți pe Mark.
Am făcut o greșeală . Mark era cel mai bun prieten al meu . E puțin cam ciudat , dar trebuie să o fac. Mă duc liniștită la el și mă așez în fața lui.Îl privesc în ochi și observ ușor privirea lui de ,, vino încoace " . Îl sărut și parcă nu-mi mai dă drumul. Mă ține strâns de talie. Olivia ne întrerupe .
Olivia: Helău! Care e următorul ?
Rămân acolo pentru câteva secunde.
Mark: eu sunt și aleg provocare.
Olivia : Perfect. Maya rămâi acolo nu pleca . Mark te provoc să-ți continui treaba.
Grozav. Nu se îndepărtează bine și eu nu mă pot duce la loc că Mark îmi pune mâna pe talie , iar eu îmi urc ușor mâna stângă pe abdomenul lui. Nu știu de ce fac asta. Îl întrerup și merg fără să spun nimic la locul meu .
Olivia: Hai care mai poftește , care mai dorește.
Maya: *haha* dar tu nu poftești?
Olivia: Nu , nu eu întreb.
Mark dispăruse dar mă gândeam ca s-a dus până afară. Intră pe ușă cu niște pahare și câteva pungi de cipsuri.
Mă retrag din joc pentru că aveam dureri mari la mână și nu puteam să stau liniștită . Cobor și încerc să adorm pe canapea. Îi las pe toți cu Mark. Îmi pare rău de el.
Alex:Acum vreau să pun eu.
Olivia: Bine. Să ști că Mark e ultimul.
De sus se auzeau zgomote precum râsete și pot să jur ca cineva a spart ceva. Aud cum cineva coboară și mă fac că dorm. Era chiar Mark care se duce în bucătărie. Se pare ca are în mână doua sticle de vin. Dacă se îmbată sper măcar să nu iasă urât.
*pov Mark*
Mark: Hai care are chef de beție?
A&J&G: Noi normal.
Mark: Fetelor voi nu?
Fetele: De ce nu? Ar fi mai interesant jocul așa.
Îi las să se joace și mă retrag într-un colț. Nu e bine ce s-a întâmplat. Când am mers dupa bâutură și am văzut-o pe Maya mi se rupea mie inima pentru suferințele ei. Sărutul și toată nebunia m-au făcut să îmi dau seama cât țin la ea. Cred că încep să simt ceva pentru ea. Îmi tot umplu paharul numai ca să uit de sentimentele astea. Ea este îndrăgostită de Davis , nu de mine. O să fiu rănit dacă îi voi spune. Sunt lemn , iar ceilalți care nu sunt mai presus ca mine și-au adus aminte ca sunt în joc.
Alex: M-m-mark te provoc să te duci să dormi cu Maya.
Mark: Off. Mă duc numai strângeți și culcați-vă că sunteți praf . Noapte bună.
Nu mai știau de capul lor și nici eu de al meu. Doar un lucru știam. Sentimentele pentru Maya nu le puteam uita și ardeau în mine din ce în ce mai tare. Mă așez lângă ea și o supraveghez. O așez în altă poziție pentru că stătea pe mână și sigur se va trezi cu dureri. Caut o pătură să o învelesc și îi dau părul după ureche. Este atât frumoasă. Este și o nebunie în acelaș timp . Nu sunt eu prea credincios dar în acel moment m-am rugat la Dumnezeu pentru iubirea ei. Aș fi fost în stare de orice numai ca să o protejez. Ceea ce spun acum sunt doar niște cuvinte spuse la beție. Deși se zice că atunci zici ceea ce simți cu adevărat , trebuie să uit de toate sentimentele . Dacă ar afla vreodată cred ar fi cel mai dureros moment din viața mea. Încerc și eu să adorm așa că mă apropii de ea , o strâng ușor în brațe ca să nu o lovesc și o sărut pe frunte. Îi șoptesc la ureche ,, noapte bună prințesa mea" și cu mâna stângă îi sprijin capul , fiind ca în loc de pernă.*off se pare ca Mark s-a îndrăgostit . Oare când va afla ? Oare pe cine va alege, pe Davis sau pe Mark?
Nu uitați să dați o steluță dacă vă place. Va pup*
CITEȘTI
In love with a teacher
Ficção AdolescenteBună! Mă numesc Maya și am 16 ani . Viața mea a luat o întorsătura de când părinții mei au plecat in Anglia și m-au lasat cu fratele meu mai mare Josh, un enervant 😬 . Veți afla mai multe pe parcursul cărții❤. Vă mulțumesc mult că mă susțineți ! #5...