Mark se enervează și pot să simt cum îi fierbe sângele-n vene. Pleacă foarte supărat acasă. M-a făcut să mă simt prost și cum a luat mașina am mers pe jos să-l împac. Dacă mă împiedic iar e ghinion. Poate că are soarta ceva cu mine.În fine tac și merg înainte deși sunt cam amețită , găsesc eu casa.
*pov Mark*
Ce tot are și de ce încearcă să mă înveselească?Nu pot să-i spun ce am , nu pot pur și simplu. Nu am cum să îi zic ,, Maya , da sunt cel mai bun prieten al tău și sunt îndrăgostit de tine" apoi ea să mă rănească ,, Păi vezi tu, dl. Davis.." . Sunt foarte nervos în momentul de față și sincer nu vreau să mă răzbun pe ea . Tot comportamentul ăsta al meu a fost o prostie nu trebuia să-i arăt că am ceva și că doare. Acum va trebui să-i dau o explicație. Voi câștiga ceva timp să mă gândesc cum îi voi spune lucrul ăsta pentru că eu sunt cu mașina. Dacă mă va urî , voi fi în stare să mă sinucid numai ca să îi arăt că țin enorm la ea. Dar până la urmă viața pe asta se rezumă. Oamenii vin , rămân și pleacă , dar când pleacă , pleacă cu o bucată din inima ta. Știu că voi fi rănit și totuși speranța arde în mine. Nu vreau să devin băiatul acela ciudat și trist. Ușa se deschide și acum rămâne de văzut dacă vorba ,, nu iubi ce nu-i al tău , că-ți face rău" e adevărată.
*pov Maya*
Intru în casă ușor și încerc să nu-l mai rănesc pe Mark . Mă simt atât de prost în privința asta . Îl văd cum mă privește în ochi și mi se rupe sufletul .
Își pune mâinile în cap și se așează ușor într-un colț al camerei. Nu înțeleg absolut nimic și tocmai de asta sunt motivată să aflu ce a pățit. Nu mă avânt să sar pe el pentru ca știu că nu-i va păsa așa că mai întâi încerc să mă schimb. Cât timp m-am schimbat el a pus un pahar cu apă pe masă alături de pastila de durere. Mă așez pe canapea lângă el , stând tăcuți . Mă bag în el , dar tot nu are nicio reacție.
Era momentul să rup liniștea.
Maya: Te rog frumos , îmi spui ce ai?
Mark: Ști care e faza ?
Maya: Nu.
Mark: Dacă îți spun ce am voi sfârși rănit .
Maya: Dar de ce crezi asta Mark? Eu voi fi cu tine la greu și la bine . Crede-mă nu te voi lăsa să cazi , iar dacă într-adevăr vei cădea și nu te voi putea ridica, mă voi așeza alături de tine.
Mark : Ești o fată cu o inimă mare Maya , dar aici este vorba de tine.
Maya: Ce am făcut ? Bănuiam eu că din cauza mea ești așa.
Mark: Nu , doar că sărutul , provocările și toate nebuniile m-au făcut să-mi amplific sentimentele față de tine.
Maya: Nu înțeleg , ști că sunt grea de cap.
Mark: Ce nu înțelegi Maya , sunt îndrăgostit de tine.
Maya: Ăuuu!
Am tăcut și l-am privit în ochi . Puteam să observ sinceritatea și tristețea pe care o dobândise. Nu vreau să-l rănesc. Îl iubesc pe Davis asta se știe dar recunosc că simt ceva și pentru el. Cum Davis făcuse ce făcuse , m-am gândit că o răzbunare mai mare de atât ar fi fost să am pe altcineva. Nu e bine ce gândisem dar voiam răzbunare și să nu-l rănesc pe Mark. M-am gândit puțin la asta și am stat tăcuți ca doi proști, privindu-ne.
Maya: Mark , zâmbește bine?
Mark: Cu ce motiv anume?
Nu-mi mai pasă de mână și îl strâng cât pot de tare în brațe . Mă privește în ochi , iar negrul intens mă îndeamnă să mă aproprii de el ,astfel sărutându-l. Zâmbetul îi reapăru pe față , iar ochii lui erau din ce în ce mai veseli. Dau să fug spre bucătărie dar mă strânge de mâna stângă.
Mark: Ce a vrut să însemne asta ? *a spus cu oprivire perversă*
Maya: Prostuțule și eu simt ceva pentru tine.
Mark: Deci domnișoară , ai de gând să-l dai pe profu' de mate uitării și să stai cu mine?
Maya: Evident iubărețule , altfel nu te mai sărutam.
Am plecat înainte să-mi zică ceva , dar radia de bucurie. Și pe mine mă înveselise cei drept . D-abia aștept să îi văd fața nemernicului , când mă va vedea de mână cu un alt băiat și cu cealaltă în ghips evident.
L-am lăsat să se odihnească deși se uita la televizor , ca să pot să mă duc în camera mea să vorbesc cu Olivia.
O sun și aștept să răspundă.
Olivia: Bună Maya!
Maya: Oli , nu o să-ți vină să crezi ce s-a întâmplat.
Olivia : Mă faci curioasă rău.
Maya: Deci ști tu , Mark e îndrăgostit de mine și ca să nu-l rănesc i-am acceptat propunerea de a fi cu el. Este exact o răzbunare perfectă pentru nenorocitul de Miller.
Olivia: Bravo fata mea , dar ai grijă în final mereu baiatul este rănit , iar fata își dă seama că s-a atașat de el.
Maya: Te uiți la prea multe filme.
*râzând amândouă*
Olivia: Hai că mai vorbim că mă duc la masă. Te pup!
Maya: Poftă bună , pup!
Pe ușă intră Mark care gelos m-a pus să îi arăt cu cine am vorbit. Mi-a spus că masa e gata și dacă poftesc să mă și duc. Asta da masă . Puiul meu prăjit preferat care îmi aduce aminte de Josh , sucul de struguri și muzica care mă liniștea. Păcat că nu aveam voie să-l sunt pe Josh , o să aibe ceva de îndurat duminică la câte am să-i povestesc.
Mark: Ce zici prințesă , m-am descurcat?
Maya: Dacă te-ai descurcat? E absolut delicios.
Termin de mâncat și ...*❤sper să vă placă , nu uitați să dați un vot.♥❤ putem să face 800 de vizualizari pana la 00:00? Va pup!❤
CITEȘTI
In love with a teacher
Novela JuvenilBună! Mă numesc Maya și am 16 ani . Viața mea a luat o întorsătura de când părinții mei au plecat in Anglia și m-au lasat cu fratele meu mai mare Josh, un enervant 😬 . Veți afla mai multe pe parcursul cărții❤. Vă mulțumesc mult că mă susțineți ! #5...