capitolul 15.- Ok..

118 40 0
                                    

Mă trezesc în brațele lui Mark. Asta e ciudat. Încerc să mă dau jos din pat dar alunec și cad exact pe mână. Simt cum durerea trece prin fiecare colțișor al corpului . O lacrimă apare pe fața mea , scurgându-se ușor pe obraz. Mark s-a trezit și m-a văzut .
Mark: Ce ai făcut?
Maya: Nu am vrut să te deranjez și m-am dat jos din pat doar că am alunecat și am căzut pe mână.
Mark: Oh , nuu!
Maya: Stai liniștit , probabil nu are nimic.
Mark: Dar plângi.
Mi-a șters lacrimia și am stat amândoi tăcuți câteva secunde , uitându-ne unul în ochii celuilalt.
Maya: Da , nu am nimic. Sunt bine.
Mark : Bine. Hai să-ți pregătesc ceva de mâncare.
Maya: Ceilalți unde sunt?
Mark: Sunt sus probabil .
Maya: Ok...
Fața lui indica că-mi ascunde ceva . Era neliniștit și puțin furios. Era frustrat. Oare e așa din vina mea , oare e așa din vina sărutului de aseară?
Off , sper că nu i-am făcut ceva rău. Încerc cumva să schimb subiectul , poate îi mai revine fața.
Maya: De Josh ai mai aflat ceva?
Mark: Momentan nu , dar este bine și ști asta.
Maya: Da , așa e.
Plec să nu-l mai văd că mă durea pe mine , când îl vedeam așa. Nu știu ce să fac , să ma culc la loc sau să ies pe undeva cu Mark. Cred că-l voi invita la locul meu secret. Un bar foarte drăguț.
Maya: Mark , Mark , Mark !
Mark: Da sunt aici , ce este?
Maya: Diseară am planuri cu tine.
Mark: Minunat cine mai vine?
Maya: Nimeni , prostuțule doar noi doi.
Mark: Ok...
Pe chipul lui nu se citea vreo bucurie imensă și doar un ,, Auch " . Plec pentru că mă simt subiectul lui de tristețe . Mă duc în cameră să-mi aleg ceva pentru diseară. Toți sunt în picioare și se pare că se uită la un serial.
Olivia: Hopa , hopa , frumoasa adormită. Ce ai făcut tu aseară cu Mark?
Maya: Hah?
Olivia: Nu ai dormit cu el?
Maya: Voi l-ați pus? Ahh.. Să știți că e cam trist.
Olivia : Se poate . Băieți e ora 9 haideți la școală.
Maya: Succes!
Aștept să plece să pot să-mi fac rutina. Mă îmbrac normal și cobor să văd ce bunătate mi-a pregătit prințesa. Se uita la televizor și nu am vrut să-l întrerup. Trebuie să fac ceva până diseară , așa nu se poate.
Maya: Mark , hai cu mine.
Mark: Bine .
Îl iau de mână pentru că sunt împiedicată și cine știe cum îmi rup mai rău oasele. Mă plimb puțin cu el , cam o oră și stau tăcută .Îl las să admire natura , să simtă parfumul florilor ,adierea blândă vântului și căldura ușoară a razelui soarelui.
Maya: Hai să mergem în parc.
Nu spune nimic. Este din ce în ce mai trist și are un feeling gen ,, ok..." . Mă simt eu prost , off. Îl pun să mă dea în leagăn în speranța că iși va aminti de momentele frumoase ale copilăriei și va zâmbi. Ochii lui negrii se întristau și ușor puteai să observi cum se umezesc. Îi ciufulesc părul și îl strâng în brațe cât să nu-mi fac rău la mână. Nu știu ce e cu el , dar nici măcar astea nu-l puteau înveseli .Când va fi în stare probabil îmi va spune el ce are , nu am de gând să-l stresez. Tot ce pot să fac e să încerc să am eu grijă de el. Până acum el a tot făcut asta și merită ceva mai bun decât o durere în piept. În drum spre casă cumpăr niște înghețată și câteva dulciuri precum jeleuri și bezele . Știu că sunt preferatele lui . Îmi pun serialul și mă cuibăresc în brațele lui . I-am dat bolul cu jeleuri și bezele în mână , dar le-a pus în poală pentru că mă ținea pe mine. Ne-am uitat la foarte multe sezoane , iar timpul se cam scursese . Mai aveam o oră să mă pregătesc și asta e cam imposibil. Bolul era plin , semn că nu s-a atins de el.
Maya: Mark eu urc să mă pregătesc . Știu că tu vei fi gata înaintea mea deci să scoți și mașina.
Am fost cam dură pentru că tonul meu era cam serios.
Am deschis dressing-ul și mă uit în el ca la mașini străine. Am găsit un sacou roz și un maiou înflorat , niște blugi și niște tocuri frumoase . Mă chinui puțin să mă îmbrac . A durat un sfert de oră doar să îmi iau blugii , da apoi sacolul care era cam strâns.

 A durat un sfert de oră doar să îmi iau blugii , da apoi sacolul care era cam strâns

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

M-am machiat foarte finuț , cu puțin rimel și un ruj roz pal . Îmi pun tocurile de culoare albă și cobor scările în grabă. Dacă nu era Mark aveam toate parțile corpului rupte.
Mark: Ai grija , Maya ! Dacă mai pățești ceva nu știu ce mă fac.
Maya: Bine , nu trebuie să fi așa autoritar.
Ce era în neregulă cu el? De ce îmi vorbește mie pe tonul ăsta. Mark avea ceva și trebuia să aflu ce. Nu îl las să conduc așa că pornesc motorul.
Mark: Vezi cum depășești 50 km/h.
Tac , nu îi zic nimic . Nu vreau să-l întărât . Ajunsă la bar , îi cer barmanului un pahar de Jack pe care i-l voi da lui Mark. Vreau să aflu adevărul. Aștept un răspuns de la el.
Mark: Ok...
Maya: Ce?
Mark: Nimic.
Maya: Mark , *aștept să termine de baut paharul* de ce te porți așa cu mine?
Mark: Cum mă port?
Maya: Ești dintr-o dată foarte autoritar și am impresia că te-am supărat cu ceva.
Mark: Nu , eu încerc doar să am grijă de tine. Ești ca și sora mea mai mică , nu vreau să mai pățești ceva.
Îl privesc în ochi și observ cum se pierde în minciuni . Îl sărut , apoi îl mușc ușor de ureche , șoptindu-i ,, nu mai minți Mark , spune-mi ce ai".

*Hei😊ce faceți😊?Hmm oare ce are Mark? Apăsați pe steluță să nu uitați , dacă vă place. Pupici*❤

In love with a teacherUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum